نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمله دوباره مایلی‌کهن به قلعه‌نویی؛ دستم بشکند که دعوتش کردم/ این آقا گفت ۴۰ سال در این مملکت ظلم شده اما مورد لطف قرار گرفت/ یادتان هست چه بلایی سر حجازی آورد؟
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران به شکایت امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

شکایت رسمی امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی کهن بازتاب‌های فراوانی داشته است و خیلی‌ها منتظرند تا سرنوشت این پرونده جنجالی مشخص شود. متشاکی پرونده که چند روزی را سکوت کرده بود، حالا درباره این اتفاق واکنش نشان می‌دهد.

محمد مایلی کهن در این‌باره گفت: خوشحالم که او از من شکایت کرده است. ترسی از این بابت ندارم. اگر حرف اشتباهی زده‌ام قانون درباره‌ام تصمیم بگیرد. فقط امیدوارم یک دادگاه منصفانه باشد. من در زندگی‌ام جز خدا از کسی نترسیده‌ام. ضمن اینکه برای من سوال است که وقتی کلی پرونده در قوه قضائیه خاک می‌خورد و زمان رسیدگی به آن‌ها طولانی می‌شود چگونه پرونده شکایت از بنده به این زودی به جریان می‌افتد؟

وی افزود: بنده نه اختلاس کرده‌ام، نه مال مردم را خورده‌ام و نه آدم کشته‌ام. حرف‌هایی را زده‌ام که به آن‌ها ایمان دارم و تا آخرش هم هستم. مگر دفعه قبل شکایت نشد؟ مگر در گذشته مرا به زندان نفرستادند؟ این بار هم هر چه قانون بگوید احترام می‌گذارم و ترسی از زندان ندارم. بنده نه گنده‌لات دور و برم دارم و نه آدم جمع کرده‌ام. خودم هستم و خودم.

مایلی کهن گفت: شما همین الان ببینید آقایان رفته‌اند ترکیه؛ آن وقت می‌گویند پول نیست. نبی می‌گوید فدراسیون پولی ندارد. همین آقای اصولی که برعکس اسم زیبایش خیلی غیر اصولی صحبت می‌کند مثلا سخنگوی فدراسیون فوتبال است، اما وقتی درباره پاداش‌های جام جهانی که آقایان یک قطار آدم را برده بودند آنجا از او می‌پرسند می‌گوید خبر ندارم!

حمله دوباره مایلی کهن به قلعه نویی؛ دستم بشکند که دعوتش کردم/ این آقا گفت ۴۰ سال در این مملکت ظلم شده اما مورد لطف قرار گرفت/ یادتان هست چه بلایی سر حجازی آورد؟

وی افزود: این آقا مگر نمی‌گفت در این مملکت ۴۰ ساله ظلم می‌شود؟ پس چگونه الان مورد لطف قرار گرفته و سرمربی تیم ملی شده؟ حرف‌های آدم‌ها که پاک نمی‌شود. همه جا ثبت شده آن صحبت‌هایش. خدا رحمت کند آقای حجازی را، شما یادتان هست چه بلایی سر آن مرد آورد؟ بنده مصاحبه‌های مرحوم حجازی را دارم که اگر خواستید برایتان می‌فرستم. یا مرحوم منصورخان پورحیدری. شما بروید بررسی کنید که این فرد آن سال‌ها با کدام رزومه رفت نشست روی نیمکت استقلال. دست من هم بشکند که در یک مقطع با توصیه آقای پروین به تیم ملی دعوتش کردم!

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: این فرد که چند سال در گل گهر سیرجان بود و آن همه هزینه کردند چه مقام هایی را کسب کرد؟ چندم شد؟ در عوض تیم دیگر آن منطقه یعنی مس رفسنجان با آقای ربیعی چندم شد؟

مایلی کهن در ادامه گفت: آقایان می‌گویند در فوتبال پول نیست، اما وقتی پای ریخت و پاش و سفرهای خودشان وسط می‌آید پول پیدا شود. البته من معتقدم روی هم رفته این پول‌هایی که در فوتبال هزینه می‌شود رقم و عددی نیست. کلش می‌شود ۱۰ هزار میلیارد که در مقایسه با جاهای دیگر مثلا با یک دکل نفتی رقمی نیست منتهی فوتبال، چون رو است و  همه چیزش را همه می‌بینند این همه سر و صدا دارد و جاهای دیگر اگر هم اتفاقی رخ بدهد ما متوجه نمی‌شویم.

وی اضافه کرد: مگر همین آقا به خاطر طلبش پنجره استقلال را نبست؟ ببینید آن زمان‌ها این‌ها چقدر پول می‌گرفتند که طلبش شده بود ۸۱۰ یا ۸۱۵ میلیون که باشگاه ۸۰۰ میلیون را داد و این هم تا آن ۱۰، ۱۵ میلیون را نگرفت رضایت نداد. از یک دینار نگذشت و بعد هم مدعی است استقلال را دوست دارد.

مایلی کهن در پاسخ به این بحث که برخی پیشکسوتان فوتبال شاید برای پایان دادن به این اختلاف پادرمیانی کنند، گفت: اصلا دنبال این حرف‌ها نیستم. منتظر دادگاه هستم و فقط همانطور که گفتم امیدوارم منصفانه باشد.

در همین رابطه: شکایت فدراسیون فوتبال و قلعه‌نویی علیه مایلی‌کهن قانونی نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸۴
  • مملی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    قربون دهنت حاجی که هرچی حرف میزنی همه درست و حق هست،ماهوادارای پرسپولیس و استقلال همگی پشتتیم
    • فوتبال پاک IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      حاجی تون از اوناس که همه چی برای خودش فقط جایز هست برای دیگران حرام !
    • عباس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      کلا صرفه جویی در بیت‌المال را درباده استقالل و تیم ملی کی‌روش و قلعه نوعی میبینه!!!! دقیقا یادمه به زمانی استقلال با قلعه نوعی رفت عربستان ودتیم قدرتمند اونجا را در خونه خودش شکست داده بود مایلی کهن که مربی فولاد بود بعد بازی فولاد از حسادت و عصبانیت درباره تعداد نفرات اعزامی به عربستان و بیت المال صحبت می‌کرد اونهم با عصبانیت خاص خودش..الان درباره ریخت وپاش پرسپولیس سکوت کرده فقط فکر وذکرش شده هزینه های تیم ملی دیوانه روانی
  • م IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    درودبر تو هرچه درباره قندلی بگی کم گفتی واقعا یک مافیای به تمام معناست امیدوارم مسولین هم متوجه شوند
    • ابرام US ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      وا ضع «قندل» که از روی حساب ... حرف ها دارد بقدر یک کتاب ======================================================================== «کل یوم» گوید که «قندل »از چه رو ... دایماََ پنهان شود زیر پتو ====================================================================== با اراذل دمخور و با داش «علی» .... با فلان «کرُدِه» به روی صندلی ========================================================================== با «حجازی » کل کلِ بسیار کرد ... «پور حیدر» را زخود بیزار کرد ======================================================================= هر دغلکاری که دون ورزش است ... باب کرد آنرا و گفتا دل خوش است ====================================================================== عمر وعاص و اجنبی و اهل بیت ... کرد بلغور تا کند هر کار زشت ====================================================================== ( از قضا سرکنگبین صفرا نمود) ... «کل یوم» صالح شد و تسبیح نمود
    • رامین GB ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      کدوم مسئول .پشت پرده دستشون تو یه کاسه است۰۱
  • ق ر IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    دو رور قلعه‌نویی این همه آدمها هستند که همه می‌ترسند برای همه گفت در این چهل سال در تمام ارگانی ها کشور عدالت نیست فقط تا دیدم ظلم بود ظلم بوده ببخشید بس میان یک نفر سرمربی میکنند که ترسو باشه و خودش هم ظلم نکرده باشه فقط توجه کنید میلیارد ها از فوتبال درامد بدست اوردن بخصوص از کارگران صنعتی این خودش ظلم نیست ؟ یک بوق زدن بی‌مورد در خیابان ظلم حساب میشه
  • امیر IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    یکی از جملات بیاد ماندنی حاجی مایلی برمیگرده به بازی معروف ۱۶ شهریور ۱۳۵۲ که گفته بود:کلمه پیشکسوت آنقدر افت کرده که آقایی که در آن بازی دفاع وسط تاج بود بلافاصله به پرسپولیس آمد و سوگلی هم شد!!!!
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    مشکل کسی هست که از تاج حمایت کرد و با آوردن تاج فوتبال ایران را ویران کرد.
    • من IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      باید گفت تاج کثیف
  • قلعه گوزی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    قلعه نوعی سعی داره به پرسپولیس و پرسپولیسی ضربه بزنه.
  • قلعه گوزی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    قلعه نوعی سعی داره به پرسپولیس و پرسپولیسی ضربه بزنه.
  • پرسپولیس IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    حرف حق.درود بر مایلی کهن که همیشه حرف حق را بدون ترس میزنه
  • ناشناس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    پس شما هم به سفارش دیگران بازیکن دعوت میکردی. یعنی حق ی بازیکن دیگه خورده میشد. پس فرقی با هم ندارین. همتون مثل هم هستین
    • رضا یزد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      مجید دلبندم مشاوره یه کارشناس با سفارش فرق داره!
    • حسین IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      یادمون نره رزومه مایلی کهن در تیم ملی بالاتر از مافیای آبی (قلعه نویی)هست. تیم ۱۹۹۶ که یادتون نرفته.! هر چی جوون بود دعوت کرد.بازیهای زیبا ، برد جلوی عربستان و ۶تایی کردن کره. کلا شاکله تیم ۱۹۹۸ فرانسه (جام جهانی)هنر دست مایلی کهن بود. کسانیکه اطلاعات کمی از قلعه نویی دارن در آینده ای نزدیک همه چیو متوجه خواهند شد. خدا بیامرزه ناصر خان حجازی و منصور پور حیدری رو!!
  • دو ستاره IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    از سال ۶۳ و ۳۹ساله طرفدار و عاشق استقلال هستم ولی کاملا با مایلی‌کهن (که اتفاقا زمانیکه مربی تیم‌ملی بود و کلی ظلم به استقلالی‌ها کرد) موافقم. قلعه‌نویی با مافیا بازی ناصرخان حجازی رو نابود کرد و زیرآب اون مرحوم رو زد و با لیدرهای مواجب بگیرش روی سکوها استقلال و ناصرخان رو نابود کرد. جالبه هرکسی هم با قلعه‌نویی در افتاد با چند کلیپ و خبرنهار به عنوان مافیای استقلال معرفی شد(از بابایی تا رحمتی) درحالیکه خودش مافیای استقلاله.
    • ایرانی حقدوست IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      فرمایش شما کاملا درسته البته همه می دونن حاجی در حق امثال پاشازاده و...متعصبانه ظلم کرد و اونا رو به تیم ملی دعوت نکرد و همه می دونن خود حاجی بدون هیچ سابقه چشمگیری مربی تیم ملی شد. در کل مافیا همه جای ایران هست....
    • اس اس سوبله چوبله IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      قلعه نویی انگشت کوچیکه این مایلی کهن هم نمیشه این بابا رو اینجوری نبینین که خودش رو به ...... میزنه کسی که بدون رزومه حتی یک روز مربیگری سرمربی تیم ملی فوتبال میشه خودش اصل جنسه ، مافیای سرخ رو هنوز نشناختین ایشون که اینقدر عدالتخواه تشریف دارن زمان بابا مسعودشون خفقان گرفته بودن
    • مافیای سرخ IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      کاملا با حرفهات موافقم ولی درسته که قلعه‌نویی زیرآب ناصرخان رو زد و روی نیمکت استقلال نشست ولی همین آقای مایلی‌کهن هم درحالیکه مصطفوی رییس وقت فدراسیون به ناصرخان گفته بود لیست تیم‌ملی رو بده و قرار بود حجازی سرمربی و پروین مدیرفنی تیم ملی بشن، بدون هیچ سرمربیگری و درحالیکه در تیم جوانان دستیار صالح‌نیا بود با دستور رییس تربیت‌بدنی یکهو شد سرمربی تیم ملی و عجیب‌ترین انتخاب مربی تاریخ تیم ملی رو رقم زد. آقای مایلی باز رزومه قلعه از شما بهتر بوده شما بدون هیچ رزومه‌ای با کدام لابی به تیم‌ملی رسیدی؟؟؟؟
  • استقلال قهرمان IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    شما از حجازی نگو که شما سهم خواهان باعث شدید حجازی و امثالهم خانه نشین شوند یا راهی دیاری مثل بنگلادش شوند تا بتونن به فوتبالشون ادامه بدهند و برای بهبود زندگی و آینده شون کار کنن اما خودت با صفر روز مربیگری با لابی بتونی سرمربی تیم ملی بشی اگر اخلاق براتون مهمه از خودتون مایه بذارید آقای مایلی کهن نه از حجازی که با شما و افکار شما فرسنگها فاصله داشت
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      انقد حجازی حجازی نکنید لطفا. کارنامه مربیگری حجازی رو ببینید بعد مثل بت بپرستینش. حجازی اکثر تیمهایی رو که گرفته فرستاده دسته یک یا ته جدول از بس ناکاربلد و خودشیفته بوده. او انقد خودشیفته بود که وقتی دروازه‌بان تیمش گل میخورد متلک‌بارونش میکرد و میگفت من با این سنم اگه جای تو وایسم از تو بهتر دروازه‌بانی میکنم. صحبتش هست که میگم. در صورتی که یه مربی باید به بازیکنش روحیه بده نه اینکه روحیه‌شو بگیره. نتایجش با استقلالم که گویاست. مایلی‌کهن با سابقه چهارمی دنیا با تیم داخل سالن شد سرمربی تیم ملی. او تیم داخل سالن ایرانو زنده کرد و ازش یه غول ساخت تو دنیا. نتایج تیم ۹۶ او هم که دیگه همه میدونن. او اخلاقهای بدی داره ولی مربی خوبیه. اگه درگیر حاشیه نمیشد هنوز سرمربیگری میکرد. گیر دادنش به گروهبان قندلی جزو همین حاشیه‌ها و بی‌عقلیهاشه. با اینکه معتقدم گروهبان قندلی مربی خوبی نیست ولی هر چی باشه از کیروش بهتره. بذاریم کار کنه تا خلافش ثابت بشه. آقای مایلی‌کهن بس کن دیگه. اون از درگیریهات با دایی اینم گروهبان قندلی.
    • احمدرضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      همین مرحوم حجازی،که من خودم خیلی دوستش دارم،قبل انقلاب پای پلکان هواپیما،برای تیم ملی شرط گذاشت،تا پولم را ندهید برای تیم ملی بازی نمی کنم،عیب های دیگر شخصی داشت که باعث فوتش شد که برای یه ورزشکار و سر مربی عمل ناپسند میباشد،مرحوم ناصر خان انسان با شخصیت، محترم ، رک و کاریزماتیکی بود اما بی عیب و قصور نبود،همین زمان سرمربی گری ش،چند سال قبل فوتش با خیلی از خبرنگاران درگیری داشت و با تند خویی برخورد کرد
    • در جواب 🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      معلومه سنت خیلی کمه و راجبه حجازی هیچی نمیدونی. اولا حجازی فقط بخاطر دوران طلایی بازیگریش که بهترین دروازه‌بان تاریخ ایران و دومین دروازه‌بان قرن آسیا شده یا دوران مربیگریش نیست که محبوبه بلکه بخاطر شخصیت کم‌نظیرشه که انقدر دوس‌داشتنیه و بهمین خاطرم خیلی ظلم دید و تاوان داد. در دوران مربیگریشم هیچ تیمی رو به دسته بک و دو نفرستاده اگه میدونی اسم یکیشو نام ببر هنوز در بنگلادش به عنوان بهترین مربی تاریخشون میشناسشون. فوتبال کرمان رو که به سطح اول آورد و ماشین‌سازی رو که متحول کرد و امثال اکبرپور رو به فوتبال معرفی کرد. در تجارت دایی رو به فوتبال معرفی کرد و از تاکسیرانی آورد. در ذوب‌آهن رحمان رضایی که مدافع ذخیره بود رو به عنوان مهاجم ملی معرفی کرد در استقلالم که به قهرمانی لیگ و فینال آسیا رسید. کدام تیم رو فرستاده لیگ پایین؟؟؟؟ درست همون زمان که مایلی بدون یک روز سرمربیگری روی نیمکت تیم‌ملی نشست ایشون کاندیدا بود که اونجام مثل دورانش در استقلال بهش اجازه ندادن. مایلی‌کهن پیکان، سایپا، شهرداری تبریز، ملوان، … رو فرستاده لیگ پایین ولی حجازی هیچ تیمی رو
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      اگه سنم کم بود که انقد راجع به حجازی و مربیگری و نتایجش نمیدونستم. شما سنت کمه که میگی بنگلادشیها حجازی رو به عنوان بهترین مربی تاریخشون میشناسن. دایی همون موقعشم معروف بود و ملی‌پوش بود. تا جایی که من میدونم رحمان رضایی هم مدافع بود و هیچوقت مهاجم نبود تو تیم ملی. مایلی‌کهن هم قبلش سرمربی داخل سالن ایران بود و نشون داد یه چیزایی حالیشه. چطور میگی بدون یه روز سرمربیگری شد مربی تیم ملی؟! نکنه از نظر شما کیسه‌کشا که قهرمانی جام در جام ما رو قهرمانی آسیا نمیدونید سرمربیگری تیم داخل سالن هم رزومه محسوب نمیشه!! شما نه تنها اطلاعات فوتبالی نداری بلکه سنت هم کمه و تعصب الکی کورت کرده. خدا حجازی رو بیامرزه ولی مربی خوبی نبود و اصلا اخلاق نداشت. چون اخلاق نداشت بازیکنا براش با جون و دل بازی نمیکردن و زیر پاشو خالی میکردن. همون کاری که سیاوش یزدانی و وریا غفوری با فکری کردن بازیکنای استقلال با حجازی کردن. آدم خوب بودن با مربی خوب بودن زمین تا آسمون فرق داره. فرض کن منم آدم خوبی‌ باشم ولی وقتی مربی خوبی نباشم دوزار نمی‌ارزه. کافیه بری تو ویکی پدیا و آمار مربیگری حجازی تو استقلالو ببینی.
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    من پرسپولیسی ام اما ای کاش حاجی مایلی انتقادهایی که از امیر و دارو دسته اش کرد همراه با ادبیات تحقیر آمیز نمی‌کرد هر کسی جدا از اخلاق و رفتار یه شخصیتی قابل احترام داره منم خوشم نمیاد از امیر قلعه‌نویی اما نباید با توهین به نام و جسم طرف باشه
  • رضا US ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    تمام دردهای اینا اینه که دستشون تو سفره نیس همین مایلی رو دستشو یه جا بند کنید لقمه ی گنده بزارید دهنش بعد ببینید چطور حرف میزنه.
    • ساسان IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      داداش چرا داری جوک می گی مگه همین چند سال پیش سرمربی تیم ملی نکردنش ولی علیه قلعه نویی بیانیه داد و کنارش گذاشتند !
  • وحید IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    درود به شرفت مرد بزرگ حاج مایلی با غیرت دست مافیا رو رو کردی و میکنی.. این باند ماجدی کثیفهمه تیم ملی رو‌استقلالی کردن امید و جوانان که افتضاح به بار آوردن مونده تیم‌بررگسالان که با عارف غلامی محبی قایدی مهدی پور و حسین زاده همه رانتی جلوی کره جنوبی باختند و شایسته هایی مثل امیری ترابی و بیرانوند و نیمکت نشین بازیکن های رانتی و سفارشی استقلالی کردن
    • دلقکهای ِقرمز IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      ببین جوجه اگه نمیدونی بدون تیم ملی هروقت با بازیکنای درپیت لنگ به تورمنتی رفت فاجعه رخ داد
  • عیسی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    اقای مایلکهن عزیززیادخودتوناراحت نکن همه مردم میفهمن تواین فوتبال بی درپیکرایران چه خبره منتهاآدمهایی هستندکه به حرف میگن تاخدانخواهدبرگی ازدرختی نمیفته ولی خودشون بدون درنظرگرفتن خدابرگ که هیچ ریشه درختوهم درمیارن واگرحق رادرنظربگیریم گروهبان قندلی هم نیستن ولی اداعای ژنرال دارندولی به ناحق مثل اختاپوس چنبره زدن روکل تیمهای ردهای تیم ملی آخرش هم فقط میلیارهاپول مردموهدرمیدن .اینجاچیزی که مهم نیست حرف حقه .ادمین شماهم اگه دنبال حقی این کامنتوبنویس درددل بیشترمردمه
  • طاها IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    محمدمایلی یک جوانمرد ابدی..هرچی گفت در گروهبان قندلی راست گفت..
  • پیمان IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    حا جی مایلی کهن
  • کرامت IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    مافیای فوتبال دست گروهبان قندلیه از همه جا هم حمایت میشه کسی نمیتونه کاریش کنه
  • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    می خوان تیم ملی نتیجه بگیره بازیها شروع نشده جنگ شروع شده ، آقای قلعه نوئی شما بعنوان سرمربی تیم ملی باید آنقدر صبور باشی که صحبتهایی که در موردت از طریق پیشکسوتها و اهالی فوتبال میشه اونی که خوبه گوش کن و استفاده ببر و صحبتهایی هم که باب میلت نیست نشنیده بگیر شکایت کردنت اشتباه بود اگر هم به توصیه ی دیگران شکایت کردی بدون مشاوره ی خوبی بهت ندادن باید تمرکزت رو تیم ملی باشه اتحاد و همدلی در تیم بوجود بیاری از حاشیه ها باید دوری کنی اسکوچیچ رو بیاد بیار چقدر در مقابل ناملایمات صبور بود و نتیجه هم گرفت تیم رو بعنوان اول آسیا برد جام جهانی و چه بسا اگر در حقش نامردی نمی کردن ازگروه هم صعود می کرد اما آهش دامن فوتبال رو گرفت صبر پیشه کردن موفقیت بهمراه داره وارد حاشیه شدن تمرکز رو از بین می بره از ما گفتن بود دیگه خود دانی
  • ایران GB ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    گروهبان گارسیا و گروهبان قنداب عجب گروهبان در گروهبانی شده
  • ایران GB ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    گروهبان گارسیا و گروهبان قنداب عجب گروهبان در گروهبانی شده
  • آریایی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    دم همتون گرم که میفهمید
  • شهروز IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    با اینکه از مایلی خوشم نمیاد ولی حرف حق زده .
  • Masoud IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    همیشه اینطور است.انسانهایی که با شهامت صحبت می کنند،ترسو نیستند.
  • کیارش IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    اقای مایلی کهن یادته وقتی به کیروش بی احترامی میکرد چقدر با هم رفیق شده بودین؟؟ الان تضاد منافع پیش امد اقایون منتقد این وضعیت پیشکسوت های فوتبال ایرانه که حرمت همو نگه نمیدارن بعد میفرمودن که فلان مربی خارجی داره بی احترامی میکنه اگه بدانکو الانم بیاد مورد لطف همین عالیجنابان قرار میگیره .خبر ورزشی دیگه نظراتی از من چاپ نمیکنه نمیدونم چرا خدا کنه این یکیو چاپ کنه
  • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    چه فوتبال مسخره ایست دنیا فوتبال دارد ماهم باید تاسف خورد
  • فریاد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    درود ... به عنوان یک استقلالی میگم باشگاه به این بزرگی با این همه پیشکسوت سالم امثال جباری ها ، بیانی ، پاشازاده ، نامجو و آقا جواد و غیره نباید تیم دار باشند بعد ی عده مافیایی و اتوبوسی مربی و سرمربی استقلال بشوند !!!! حاجی افشا کنید که این فضای مجازی نیست ، آقایان اینجا فضای حقیقی ی و همگی زیر ذره بین .... هنوز شیر حلال خورده تو این کشور گیر میاد که مستندات رو کنه ....
    • لنگی نباشیم IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      حاجی تون فشاری شده از این ناراحته که چرا تیم ملی دست مافیای لنگ نیست
  • جانباز IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    آقای مایلی شما ببینید دانش آقای قلعه‌نویی و خودت را درست که شما در مقطعی سرمربی ملی بودید ولی دانش شما همان بود ایران متعلق به همه است چرا ناراحت میشی مشخص میشود که ایشان چقدر دانش دارن
  • مهرداد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    توبا این حرفها میخوایاستقلالیها رو هم داشته باشی چرا زمانی که سرمربی تیم ملی بودی فقط منصوریان رو دعوت کردی
  • مشتی پلوری IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درسته بعضی مواقع از حرفاش درست نیست ولی در مورد مافیا و گروهبان قندی هرچه بگه راست میگه۰از طرف یک استقلالی
  • قرمزته IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    من خودم پرسپولیسی هستم..ومایلی کهن راهم دوست دارم.اماتیم ملی کشورم رابیشتردوست دارم...میخواستم بگم که آقای مایلی کهن کلا به همه چیزگیرمیدهد وآقای قلعه نوعی بایدبا صبروآرامش حواسش به تیم ملی باشد وبیخیال این حرفهاباشد..هرکسی سرمربی شود مایلی کهن ازش انتقادمیکنه..عادتشه
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    مشکل کسی هست که از تاج حمایت کرد و با آوردن تاج فوتبال ایران را ویران کرد.
  • ایوب IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    خدا شفاف بده مایلی
  • زیگزاگ IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    حرفهای درستی که دیر بیان میشود چون الان منافعی نیست.چرا زودتر نگفتی که به سفارش فلانی...
  • مهراب IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درود بر شرافت مایلی کهن؛ مرد راستگو و خدا ترس؛ مثل قلعه نوئی هانی کرده براش جشن تولد نمی گیره او خدت را داره نه نوچه پروری هم نمی کنه
  • مجتبی IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    موتأسفانه سیستم درهمه جأ جؤري شده که أگه پاک باشی به جای نمی رسی
    • مافیا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      در مورد قلعه‌لنگی موافقم ولی خود حاجی مایلی بدون هیچ رزومه‌ای شد مربی تیم‌ملی. مربیگری تیم ملی سالنی (اونموقع فوتسال نبود) و حتی تیم ملی امید رو هم در دست گرفت در حالیکه در لیگ ایران مربی هرتیمی شد (۵مقطع) همرو فرستاد لیگ پایینتر! پاک امثال ناصر حجازی بودن که هیچوقت هیچ رده‌ سنی بهش داده نشد در حالیکه درحضور پرسپولیس با محمدان بنگلادش به‌عنوان صدرنشین لیگ آسیا صعود کرد، با تجارت قهرمان تهران شد، شهرداری کرمان رو به لیگ اول ایران آورد، با استقلال قهرمان لیگ شد و به فینال آسیا (با وجود همگروهی با الهلال و العین) صعود کرد و به گفته رودی فولر تمریناتش همون تمرین‌های بروز فوتبال بوندس‌لیگا و آلمان بود… ولی هر وقت در تیمی مربی شد بیشترین فشارها بهش وارد کردن و حتی وزیر(علی‌آبادی سرپرست وقت تربیت‌بدنی) به مربیگریش در لیگ معترض شدن! بخاطرش قانون ۲۷ساله‌ها درست کردن تا از تیم‌ملی کنارش بزارن بقول اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس حسین‌آقا کلانی؛ ناصر ما دق کرد
  • مجتبی رجائی TR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    امیرخانِ قلعه نوعی یه دونه باشی واسه نمونه باشی😘؛؛ همینکه امیرخان باعث شده خوابُ خوراک آرامشُ تمرکز اعصابُ روان وقتُ عُمر ووووووو آبروُ حیثیتِ نداشته ی این یارو رو به فوتِ فنا بده،آی به ریشش میخندیم😁🤣
  • امید IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    از لباس پوشیدنش معلومه که مثل دبیر انگار تو میدان بار کار میکنن، شخصیت هم خوب چیزیه
  • اسماعیل توکلی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درود ایرانیان فوتبالی دوستان بیشتر حرفهای حاجی مایلی در مورد باند کثیف قلعه نوعی درسته،‌این مافیای هفت سر آنچنان تنه در فوتبال تنیده که همیشه خودش و چند تا از دوستانش مربی تیم های لیگ برتر هستند، نگاه کنید به کارنامه رئیس مافیا : واقعا بجز دهه اولی که ۸۰ درصد تیم ملی را در استقلال و سپاهان جابجا میکرد و ۵ قهرمانی اورده ، دهه بعد و ۱۳ سال بعد چه کرده؟ سیدجلال ،بنگر،خسرو حیدری، رحمتی،عنایتی،‌جانواریو، و چند نفر دیگر را از استقلال و تیمهای دیگر به سپاهانی برد که عمادرضا و ابراهیم توره،‌سیدصالحی و محرم نویدکیا، جمشیدیان ، حاج صفی،‌ هادی عقیلی،‌کریمیان، ووبازیکنان دیگری که فعلا یادم نیست همه ملی پوش ،‌اینطوری قهرمان شده بعد رحمتی و خسرو حیدری و جانواریو و سیدصالحی و به استقلالی برد که خودش بازیکن خریده بود،دانش فوتبال صفر،‌ادعا ماتحت خر را پاره میکند سپاهان را وادار به خرید بازیکن گرتنقیمت کرد اما با سپاهان چه کرد سپاهان را نابود کرد،لعنت به تو رییس مافیا دو سال سپاهان با اون همه بازیکن ششم و پنجم شد، با تراکتور و ذوب آهن و گل گهر ،.چرا با خرید بازیکن های گران،‌از سوم تا هشتم شد،
  • علیرضا GB ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اگر به همین آقا پیشنهاد سر پرستی تیم فوتبال یا سرمربیگری امید رو‌میدادن بخدا همچی گل و بلبل بود الان دستش کوتاهه منافع نداره هیربه قد این اون گیر نده بسه مایلی کهن. به دایی یجور به کی‌روش یجور ب زمین و زمان واز همه چیز شاکی ..دستت نمی‌رسه اقلا بقیه رو قربانی نکن زیر پات نزار که بلند شی .
  • 6 TR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    بس کنید دیگه
  • عباس IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درود بر آقای حاشیه
  • سید IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    یه سفره پهن شده همتون با هم می‌خورید دیر یا زود نوبت همتون میشه .فقط اینجا ما میسوزیم
  • ناشناس IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقای قلعه نوئی در مقابل انتقادات صبور باش و اراده ت رو محکم تر کن و با عملکردت به منتقدانت ثابت کن که لایق سرمربی گری تیم ملی بودی چنانچه صبور نباشی و صحبتهای دیگران روت اثر بزاره تمرکزت از بین می ره هر کی سرمربی تیم ملی باشه بهش گیر می دن انتقاد کردن باید باشه تا فوتبال رشد کنه اما با ادبیات درست اما یه سری رعایت نمی کنن سرمربی تیم ملی ایران شما باید با سعه صدر و صبوریتان نشان بدید که لایق این پست بودی و حاشیه ها رو از خودت دور کنی وارد فاز جواب دادن و ....نشو اگر می خوای موفق باشی
  • م م ص ن US ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    دقت کردیدتوی صحبتهاش حسادت موج میزنه احتمالا ازین سفره چیزی بهش نماسیده و بدهی هاش زیاد شده
  • علی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقای مایلی کهن از نظر فنی وفوتیالی کم آورده رفته سراغ سیاست وسخنان سیاسی این حرفهای مایلی کهن آدم را یاد اول انقلاب می اندازه اگر اختلافی و هوایی بین دونفر پیش می آمد آن مسی که زورش وقدرتش به طرف نمی رسید می گفت این آقا شاه دوسته وضد انقلاب والبته موفق هم می‌شدند ولی الان دیگه دوره این حرفها گذشته وانسان باید مرد باشد و بتواند همان مسیر فوتبالی که مشکل داری پیش ببری نه اینکه از راه مسائل سیاسی به هدف فوتبالی برسی
  • مهدی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    چاپ که نمیکنید ولی حرفم ومیزنم.قلعه نوعی باتمامه زرنگیش اینجا...یت واشتباه بزرگی کرد.میگن جواب ابلهان خاموشیست.پس توهم مثل اونی واونم مثل توهروقت نونتون آجرمیشه دهنتون بازمیشه.لقمه که دهنتونه لال میشید.خجالت بکشید همتون مردم گرفتاره روزمرگیشونن اینادعواسرلاحافه میکنن.
  • کیهان مومنی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقای مایلی کهن چرا اینقدر سنگ اندازی میکنی و حاشیه درست میکنی واقعا حسودی الان وقت این نیست به تیم ملی ضربه بزنی اگه راست بگی
  • ایرانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقای مایلی کهن اگر همه حرفهایت درسته پس چرا از همه این افراد روی تخت بیمارستان حلالیت طلبیدی بعد اینکه مرد حسابی ده هزار میلیارد پول کمکی هست برای 9ماه به توپ لگد زدن که هیچ مشکل را از این مملکت حل نمی کند می دانی چند تا جوان با این پول اشتغال و دارای مسکن و ازدواج می کنند برای سالهای طولانی و یا چند تا مدرسه و درمانگاه ساخته میشود در کل فوتبال فقط دعوا بر سر پول و شهرت هست و لاغیر
  • علی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    این آدم حال اش خوش نیس بوی حسادت میاد
  • ali IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    حاج مایلی تا یادمون میاد هم مربی تیم ملی داخل سالن شدی هم مربی تیم ملی بیرون سالن شدی هم مربی این همه تیم‌ها شدی هیچ کاری ازت بر نمیاد از بیت المال هم بی نصیب نبودی این همه ثروت جمع کردی حالا انتظار داشتی دوباره مربی تیم ملی بشی نشدی چرا بازم گریه می کنی
  • بنیامین IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    نه قلعه نویی نمادی از استقلال و نه جنابعالی بدون حب و بغضی. شما که سالها بهترین بازیکنای استقلال رو ندیدی و دعوت نکردی. اون منصوریانم بازیکن برتر لیگ بود که یه ربع جای مرحوم میناوند یا شاهرودی بازیش میدادی. دل ما از شما صاف نمیشه. چطور بعد شما جواد زرینچه و پاشازاده اومدن و درخشیدن
  • اکبرمعراجی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درود بر حاج مایلی کهن که واقعاً حرف حق را همیشه میزنه درست مثل مرحوم همیشه زنده نام ناصرخان حجازی... آقایان وخانم هایی که هنوزهم این بشر قلعه نویی دروغگو وهزار چهره را نشناخته اند فقط کسانی هستند که ازین قلعه نویی پول میگیرند یعنی تیم رسانه ای قلعه نویی...بخدا اونایی که به قلعه نویی تیم میدهند مدیون ورزش ومردم هستند...مملکت ما نباید به قلعه نویی تیم بدهند
  • پرسپولیس IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    این گروهبان قندلی یاد یه شخصیتی در سریال زرو افتادم.اسمش کروهبان گارسیا بود.مردی کوتاه قد و تقریبا چاق و بی عرضه بود که فقط فکر خودش و شکمش بود و در فساد دست داشت.رئیس گارسیا هم فردی بود به نام دِلاوگا که شخصیتش مثل تاج هست البته قبلا این شخصیت فتح الله زاده بود زمانی که زوج شوالیه و ژنرال تشکیل داده بود😂.درود بر مایلی کهن که همیشه حرف حق را بدون ترس میزنه
  • آقای مایلی کهنه FR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    چرا تا وقتی تیم ملی دست پرسپولیسی ها است خفه هستید ولی الان زبان درآوردید هر چند از قلعه نوعی هم بدم میاد ولی تو هم دنبال سهم خواهی هستی نه عدالت اگر عادل بودی به سفارش پروین قلعه نوعی را به تیم ملی دعوت نمیکردی تا حق دیگری پایمال شود
  • عیسی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    حرف حاجی حقه ولی کاش ازادبیات مناسبی استفاده میکرد تامشکل حقوقی وقضایی براش پیش نمی اومدوازطرفی حرفش ناحق نمیشد
  • سعید IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اقامایلی‌کهن‌ در‌شرافت‌ شماهیچ‌بحثی‌نیست‌ کمااینکه باید‌به‌‌غبرت‌و‌شرافت‌رعنای‌‌ این‌ گروه‌ رویای‌ اصولی‌در‌فوتبال‌‌بشاشید‌البته‌ میرشادماجدی‌رااگرکناربزاری‌ممنون.میشم‌ ولی‌‌ امیدوارم درگیری‌شما‌با‌امیر‌قلعه‌نوعی‌بخاطرحمایت‌از.مربیان‌ ایرانی‌‌ خاتمه.پیداکند.تا‌‌خاطرات.نتایج‌درخشان‌‌شما‌باکره جنوبی و عربستان دوباره زنده.شود
  • استقلال تاج سر همه IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اینها می‌خواهند تیم ملی باز زیر دست مافیای پیروزی باشه ومثل زمان خودش بازیکنان بزرگی مثل پاشازاده ها یزدانی ها دین محمدی ها نامجو مطلق ها وووو دعوت نشوند یه استقلالی هیچوقت به قلعه نویی بی احترامی نمیکنه این ها که به نام استقلال توهین میکنند پیروزی وی ها هستند....
  • یاسین ایذه IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    این که گفته ۴۰ ساله به مردم ظلم میکنن ، نشان از شجاعتشه. البته فراموش نکن قلعه نویی خودش جزو نیرو های کمیته انقلاب بود.
  • سید IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقای مایلی کهههن،داری زیاده روی می‌کنی چراوقتی یه پرسپولیسی سرمربی ملی میشه همه چی خوبه اما وقتی یه استقلالی میادشروع می‌کنی به تخریب توایران رادوست داری،دروغ میگی،حالا وقت حمایت اگه کمک نمیکنیدروی زخم هم ننشینید
  • محی بازنشسته IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    هردوی انها عباسندسروته یه کرباسند.....
  • هادی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درود .من شخصا برای همه ورزشکاران احترام زیاد قایل هستم .حتی خارجی .ولی ولی از ورزشکار معرفت طلب میکنم .انسانیت حرف اول میزنه . آقای مایلی کهن جمله زرینچه و۶امتیاز اولین دوره .یادم مانده .چه انی که داد وچه انی که به قهرمانی رسید .پس تمامی افرادی که زندگی لاکچری میخوان پا روی همه چیز میگذارن . ولی کسی در این خوردن تنها نیست .الان با دو جمله میشی مدیر ذوب اهن .ازفولاد ۹۲ هزار میلیارد رفت ولی تاج باز برگشت .ببین قدرت پشت خیلیها با شما ودیگران بازی میکنن . من هیچکس را قضاوت نمیکنم .ولی دارم میبینم .
  • رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    خدا حفظت کنه آقای مایلی کهن مرد راستگو
  • انجمن لنگی ها IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقای مایلی کنگ خجالت بکش.... هیچ وقت هیچی نبودی. برو از زندگیت لذت ببر. وابده
  • صادقی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    معمولا انسانهای مومن ودیندار اخلاق مدار ودر حوزه اخلاق برجسته هستند آقای مایلی کهن همه اخلاق ودین وروحیه ورزشکاری وتجربه را باهم در یک لیوان سرکشیده وهر از چند گاهی با بی اخلاقی ابراز وجود میکند آقای مایلی حرفهای شما را اگر درست واز روی صداقت وحق طلبی بدانیم وقتی فاقد فاکتور اخلاق است پشیزی نمیارزد نتیجه اش معلوم است میتوانستی سالها در سطح اول ملی در فوتبال حرف وعمل داشته باشی ولی متاسفانه جایی از اعراب نداری از افشا کردن بازی شطرنج ونردیا .....بازیکن جوان تیم ملی گرفته...... تا الی آخر
  • اکبر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    من خیلی فوتبالی نیستم ولی تو کشور ما میشه حدس زد امثال مایلی کهن با این موضع گیری ها حرفشان درسته و از طرفی کسانی که فوج فوج آدم دور و براشون هست صادق نیستن
  • آریا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    مایلی کهن حالش خوب نیست.یروز باز پروین مشکل داشت،یروز با دایی و کریمی و قلعه نوعی.نمیشه گفت همه دیوونن فقط این عاقله.کلا دوست داره از اآدمای موفق انتقاد کنه.ی افتخاره ورزشی نداره.کسی قبولش نداشت س باشگاه مطرح بهش بده.روانیه.
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    آقا وحید طرفدار حاجی مایلی تمام کارنامه قرمزهاهم توی تیم ملی مشخصه آخه انسان بی تربیت اسم شخص را میاری وکلمه کثیف دنبالش تو کجا تربیت شدی توی چه خانواده ای زشت نیست این کلمات که حاجی مایلی وتو به زبان میارین مایلی کن اصلا ادبیات ندارند خودش که مربی تیم ملی بود چه گلی به سر و روی تیم ملی زد حیفه انگار که مملکت قانون توش وجود ندارد مایلی کهن الان شده طرفدار مرحوم ناصرخان ومرحوم منصورخانی بعد شما اطلاع ندارین درمورد همه رده های تیم ملی گنده گویی می کنی مگرمربی نوجوانان آقای عبدی نیستند چرا شما ادب ندارین من استقلالی قدیمی هستم وازامیرقلعه نوعی اصلأ خوشم نمیاد اما شما غلط می کنی بی حرمتی میکنی به بزرگان استقلال
  • ایرانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    مردی مایلی
  • علی ابراهیمی IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    جناب مایلی کهن خدایی روانی هستید فکری به حال خودت بردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی