نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
۹ |
۰
استقلال در عبور از سقف قرارداد شریک پیدا کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قراردادهای ثبت شده از سوی باشگاه استقلال از سقف تعیین شده بیشتر شده و به همین خاطر سامانه سازمان لیگ به این تیم اجازه ثبت قرارداد جدید را نمی دهد.

سازمان لیگ در فصل جاری برای تیم های لیگ برتر سقف بودجه ی ۳۲۵ میلیارد تومانی  را در نظر گرفته است و زمانی که بودجه ی تعریف شده از سوی تیم ها در سامانه سازمان لیگ بیشتر از عدد تعیین شده شود، قراردادها ثبت نمی شود. از آنجایی که استقلال در فصل جاری در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، این تیم باید با بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی وارد جدول بازی ها شود.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان شیخ بهایی، قرارداد های ارائه شده از سوی باشگاه استقلال بیش از سقف تعیین شده بود و به همین بهانه هیچ بعید نیست فردا برخی از ارکان تیم آبی چه بازیکن و چه مربی در میدان حاضر نباشند. البته استقلال تنها تیمی نیست که با این مشکل مواجه شده است. سپاهان نیز دردسرهایی برای ثبت قرارداد بازیکنانش دارد.

قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال این خبر را تایید می کند و می گوید؛ «عمده قراردادهای این باشگاه نیز ثبت شد. سپاهان بخشی از قراردادهایش را تعدیل کرد و به همین دلیل توانست عمده بازیکنانش را ثبت کند. البته این باشگاه  هنوز موفق به ثبت قرارداد یک یا دو بازیکن خود نشده است اما به نظر می‌رسد برای ثبت قراردادها مدیریت خوبی انجام دادند و توانستند قراردادهای خود را به سمت سقف بودجه بیاورند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • کلنگلیس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    لنگ فقط ۴۴ساله مشکل نداردبرای گرفتن اسنپ کاپ
    • سامی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      مرغ پخته هم خندش میگیر از این نوع تضعیف استقلال که بجای دست های پشت پرده ، بسیار آشکارا قوانین رو تغییر دادن تا این تیم مردمی ضعیفتر از هر سال دیگه ای بشه ... خودشون استقلال رو بخاطر مالک مشترک از آسیا حذف کردن ، خودشون هم قانون گذاشتن که چون حذفش کردیم ، حالا سقفش رو هم بیاریم پایین که نتونه تیم خوبی برای فصل بعد ببنده ... یعنی بودجه استقلال باید از نساجی هم کمتر باشه؟؟؟ شرف اگر ندارید ، آزاده باشید نه اسیر فساد و تبعیض برای تیم محبوبتون
  • علیرضا DE ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    فقط تیم شما خوبه و قانونمند هست،سال ها پیش شما رصانه ها با ابن حاشیه درست کردنتون کاری کردید استقلال بره تو حاشیه امسالم که میلینید رقیب عزیز دردونتون سپاهانه زوم کردید روش که اونم ببرید تو حاشیه و آرامشا ازش بگیرید،جمع کنید این رسانتونا یا اسمشا بزارید پرسپولیس ورزشی،رسانه باید بی طرف باشه کی شما یه تیتر ابنجوری زدید واسه اونا؟ فقط بلدید واسه استقلال و سپاهان افشاگری کنید؟؟
  • سپاهان لونگ سوراخ کن IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    فقط سپاهان لونگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی