نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
ملوان بندرانزلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران ملوان در روزی که به هیچ وجه توقع یک شکست خانگی از تیمشان نداشتند، باخت را در بندرانزلی با مهدی تارتار تجربه کردند.

شور و شوق هواداران ملوان انزلی در اولین بازی این تیم در رقابت های لیگ برتر وصف ناپذیر بود. ملوانی ها فصل گذشته با پژمان نوری، مازیار زارع و بازیکنانی که با تمام وجود برای انزلی چی ها به میدان می رفتند و نتایج بدی کسب نکرده بودند، ناگهان دستخوش تغییروتحولات گسترده شدند؛ تغییراتی که انتقادات زیادی را هم به همراه داشت.

هر چه بود اینکه ملوان، دیدار خانگی را به ذوب آهن اصفهان واگذار کرد تا مشخص شود مهدی تارتار هنوز با مختصات شهر انزلی و ملوان آشنایی چندانی ندارد و احتمالا برای تطبیق با شرایط جدید، نیاز به زمان بیشتر دارد. هر چند ملوانی ها در طول فصل ثابت کرده اند چندان صبور نیستند و مهلت زیادی به کادرفنی نمی دهند.

این تصاویر را ببینید تا متوجه شوید باخت در انزلی چه تبعاتی دارد/ پشت صحنه ملوان و شور و شوق کم سابقه هواداران؛ هشدار شدید به بعضی ها بعد از اولین شکست

ویدیویی که در زیر مشاهده می کنید، علاوه بر اینکه تعداد کثیری از ملوانی ها را در ورزشگاه سیروس قایقران نشان می دهد، می تواند به مثابه یک زنگ خطر برای کادرفنی و افرادی که در پشت صحنه، ملوان را هدایت می کنند تلقی شود.

آنها تحت هر شرایطی باید پاسخگوی وضعیت تازه ملوان و تصمیماتی که گرفته اند باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملوان IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    مهدی تارتار آبروش گذاشت وسط اصلا با این وضعیت نباید قدم میزاشت انزلی فصل گذشته پژمان و مازیار از خودشون مایه گذاشتن تیم نگه داشتن تا وقتی مدیران منطقه آزاد انزلی ته دلشون به تیم داری نباشه وضعیت ملوان همین مرده بلا زنده بلاست اونم نمیتونن با انزلی چی ها که بخشی از وجودشون ملوان مقابله کنن تارتار که هیچی آرسن ونگر رو هم بیارید تا وقتی بودجه در خور این تیم بهش تعلق نگیره داستان همین خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی