نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده محکومیت میلیاردی پرسپولیس؛ تعلل کار دست سرخ‌ها داد؟/ پای ۳۶هزار دلار و ۷۲ ساعت وسط بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با جریمه عجیبی مواجه شده است که باز هم نقش اول آن کسی نیست جز بوژیدار رادوشویچ.

باشگاه پرسپولیس بعد از توافق با رادوشویچ قرار شد مطالبات گلر سابق خود را در چند قسط پرداخت کند. موعد پرداخت قسط سوم از مطالبات رادو ۲۳ تیر بود. رضا درویش که در آن زمان درگیر مجمع باشگاه بود و آینده نامشخصی داشت، از طریق یکی افراد نزدیک به رادو سعی کرد تا چند روزی مهلت بگیرد و ۲۰۰ هزار دلار را با تاخیر به حساب رادو واریز کند.

گلر سابق قرمزها هم با این درخواست موافقت کرد و ۷ روز به پرسپولیس زمان داد. در این ۷ روز پول رادو در ۳ بخش به حساب او نشست ولی قسمت آخر این پول که ۳۶ هزار دلار بود، با ۳ روز تاخیر و در تاریخ اول مرداد به حساب گلر کروات نشست.

اتفاقی که باعث ناراحتی رادو شد و او هم از طریق وکیلش دوباره به فیفا شکایت کرد. فیفا هم طبق قراری که از قبل بین رادو و باشگاه پرسپولیس گذاشته شده بود، پرسپولیس را ۲۰۰ هزار دلار جریمه کرد. جریمه ای که خیلی ساده می‌شد از آن جلوگیری کرد و تعلل مدیران پرسپولیس باعث این اتفاق شد. حالا پرسپولیس که به شدت هم دچار مشکلات مالی است، باید ۲۰۰ هزار دلار دیگر به رادو بدهد که مبلغ زیادی به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نوری IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    تاجر دبی نشین و کانادا نشین پرداخت میکنن. لنگ غمی ندارم که.
    • میلاد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      نمیدونم چرا دولت سر این دوتا تیم اینقدر منت میزاره درخالیکه 80 درصد درامد پخش تلوزیونی و تبلیغات محیطی لیگ فقط بخاطر همین دو تیم هست . اگه حق پخش و تبلیغات محیطی به خودشون داده بشه این پولها اصلا چیزی براشون حساب نمیشه
    • تیم خصوصی بعضیا ! IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      این بابا ۵ سال پیش یه همچی قراردادی داشته که هنوزم کلی بهش بدهی دارن حالا شما ببینید سایر بازیکنان پرسپولیس چه قراردادهایی داشته و دارند اما طبق گفته قربانزاده هنوزم کلی پس انداز دارن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • شاهین IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    سه سال هست پرسپولیس نتوانسته این بدهی را بدهد. عوض اش استقلال کل بدهی فیفایی را با ننه من غریبم از چیب دولت داد...درویش اون مدیری نیست که پرسپولیس دنبال اش باشد . الان هم تیم بدون مهاجم و دروازبان هست...کلا کار ش شده زیارت!!!
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    جای نگرانی نیست. آب تو دل تیم سوگلی وزارتخونه وکمیته داورا تکون نمیخوره صدتا ازاین بدهی هم که باشه برای لنگ جور جوره. اون تیمی که به خاطر بدهی از اسیا حذفش میکنن تیم مردمی استقلال هست.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      برعکس گفتی
  • عادل IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    این استقلالی هایی که از مشکل پرسپولیس خوشحال میشن، یا پرسپولیسی هایی که از مشکل و بدبختی استقلال خوشحال میشن، یکبار به عقلتون رجوع کردید که چرا سپاهان و گل گهر و فولاد و تراکتور مشکل مالی ندارن ولی پرسپولیس و استقلال اینقدر بدبختن؟ اتفاقا ً مشکل از طرفدارهای کم بین و کوته فکر هست. اگر با هم متحد بشیم و حق این دو باشگاه رو از حلقوم دولت و صدا و سیما بکشیم بیرون و مدیر عامل با رأی خودمون انتخاب کنیم این دو باشگاه اینقدر ذلیل نمیشن.
  • ارش گرگان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    واقعا فیفا شده رفیق دزد و کلاه بردار همه جور همکاری با فوتبالیست نماهای کلاه بردار مثل استاکس و را وشوی رو انجام میده واقعا متاسفم واسه فیفا
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    اگر یکبار یا دو بار، آدم میگه اشتباه بوده، سهل‌انگاری شده. اما این مساله شکایت‌های حداقل در دو باشگاه پایتخت، نشان از عزم سازمان یافته برای دزدی بنام این دو باشگاه و به کام مسئولین خدوم و محترم از وزارت گرفته تا چارت مدیریتی خود این دو باشگاه داره! دو باشگاه سابقا بزرگ آسیا که الان متاسفانه فقط یه اسمی ازشون مونده، اونم توی اداره شکایات فیفا😒
  • امیرعلی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    انگار درخت کاشته و هرسال داره ثمرش میبینه. واقعا باشگاه پیروزی گاو شیرده شده واسه همه اونم از خزانه دولت و بیت المال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی