نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بازیکن متهم از خودش دفاع کرد؛ دستم به هیچ زنی نخورده است!/ این زن دروغ می‌گوید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آنتونی ستاره برزیلی منچستریونایتد نامزد سابق خود را یک دروغگو خطاب کرده است.

آنتونی مهاجم برزیلی منچستریونایتد نامزد سابق خود را دروغگو خوانده است و تمام اتهاماتی که گابریلا کاوالین در مورد خشونت خانگی نسبت به این بازیکن مطرح کرده را تکذیب کرده است.

وینگر منچستریونایتد از سوی نامزد سابق خود به مجموعه ای از رفتارهای خشونت آمیز از جمله ضضضربه سر و تلاش برای به بیرون پرت کردن او از ماشین در حال حرکت در حالی که این زن باردار بوده، متهم شده است.

آنتونی در مصاحبه با سایت SBT برزیل این اتهامات را رد کرده و پاسخ ادعاهای کاوالین را داده و تاکید کرده که هرگز دستش به زنی نخورده است. این بازیکن برزیلی گفت: «چنین چیزی حتی به ذهن من هم خطور نکرده است. می‌دانم که حقیقت چیست و این حقیقت به زودی آشکار خواهد شد. می‌دانم خیلی‌ها می‌خواهند من را بکشند اما واقعیت همیشه مشخص خواهد شد. یونایتد در راس این تحقیقات قرار دارد. آنها پیگیر موضوع هستند و قصد دارند ادامه دهند. این حرفها کاملا دروغ است، ۱۰۰ درصد دروغ.»

او ادامه داد: «من مادر و خواهر دارم و هرگز نمی‌خواهم که چنین اتفاقاتی برای آنها بیفتد. مطمئن هستم که هرگز دست روی زنی بلند نکرده ام و شواهد نیز همین را نشان می‌دهند. مردم واقعیت را خواهند دید. من هرگز به کسی حمله نکرده ام و این کار را نخواهم کرد. مطمئن هستم که هرگز خشونت فیزیکی علیه کسی نداشته‌ام.»

آنتونی در پاسخ به ادعای کاولین در مورد ضربه با سر به صورت او گفت: «هیچ وقت ضربه ای به او نزدم. هیچ وقت به کسی با ضربه سر نزده ام. او در هتل بود و به من پیام داد. به هتل او رفتم و با هم خیلی معمولی ناهار خوردیم. اما وقتی گفتم باید بروم چون کار دارم او عصبانی شد. با هم بحث کردیم. سعی کردم بروم اما او نمی‌گذاشششت. بعد او لیوان و بشقابها را شکست و آنها را روییی زمین در مسیر من ریخت. به سمت من آمد، در آن لحظه او را نگه داشتم اما به هیچ وجه ضربه ای به او نزدم. من با سر به او ضربه ای نزدم. »

ستاره برزیلی در مورد اتهام هول دادن نامزد خود از ماشین زمانی که او باردار بوده نیز توضیح داد: «داخل ماشین شروع کرد به فحاشی به من. او گفت می‌خواهد زندگی و فوتبال من را تمام کند. همیشه این حرفها را می‌زد. من داخل ماشین ساکت بودم. حتی دست به او نزدم، هیچ کاری نکردم چون او مدام من را داخل ماشین هول می‌داد و ضربه می‌زد که من حتی جلوی او را هم نگرفتم. خیلی چیزها گفته که واقعیت ندارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی