نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
۱۰ |
۳
ردپای اختلافات نکونام و خطیر در فرودگاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گوستاوو بلانکو در شرایطی بامداد امروز وارد تهران شد که در تصاویر فرد خاصی کنارش ایستاده بود.

مهاجم ۳۲ ساله آرژانتینی تیم استقلال بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شد. گوستاوو بلانکو که در آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی قراردادش با تیم استقلال را به ثبت رسانده بود بامداد امروز به کشورمان وارد شد اما نکته جالب توجه حضور علی سامره در کنار این بازیکن بود.

در حالی که طی سال‌های اخیر معمولاً مسئولان روابط عمومی باشگاه استقلال یا نماینده فرهنگی باشگاه به عنوان مسئول استقبال به فرودگاه می‌رفتند، بامداد امروز علی سامره سرپرست و مدیر تیم استقلال به خواست علی خطیر به فرودگاه رفت. در روزهای گذشته شایعه شده بود به دلیل بروز برخی اختلافات بین نکونام و علی سامره پیشکسوت استقلال از این تیم کنار گذاشته شده است اما ظاهراً علی خطیر از سامره خواسته بود شخصاً برای گرفتن عکس دو نفره با گوستاوو بلانکو به فرودگاه برود.

حضور علی سامره کنار گوستاوو بلانکو به همه شایعاتی که طی روزهای گذشته پیرامون جدایی علی سامره از کادرفنی استقلال مطرح شده بود پایان داد. از طرفی مشخص شد همچنان اصطکاک‌هایی بین کادرفنی و مدیریت باشگاه وجود دارد که طرفین در حال تقابل با یکدیگر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    کیسه باید نکونام را اخراج کنه اگرنه واقعا ضرر میکنه
    • علیرضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      خواهشاً آقا جواد تمومش کن بخدا با همین تیم ما مدعی هستیم در حال حاضر بخاطر استقلال صدت رو بزار هواداران مطمئنا طرف تو هستن اما این حاشیه لعنتی فقط تیم از بین میبره
  • محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    خطیر داره هی یه کاری می کنه نکونام رو بچزونه... حالش خوب نیست به خدا...خودش مدیره این باشگاهه ناسلامتی
  • نسرین IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    خطیر باید بره این از وقتی اومده فقط تیمو برده تو بحران
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    نکونام یعنی بد، خطیر یعنی بدتر از بد! نکونام یعنی کبریت بی‌خطر، خطیر یعنی کپسول باخطر! نکونام یعنی لب‌ و دهن الکی، خطیر یعنی مشت و لگد راست راستکی! نکونام یعنی بی‌تاکتیک حراف، خطیر یعنی ‌‌باتکتیک صراف! نکونام یعنی آنکه های‌ و هوی دارد، خطیر یعنی آنکه سر به‌ تو دارد! نکونام یعنی مرد بی‌عمل، خطیر یعنی نامرد بد عمل! نکونام یعنی از شابدولعظیم تا فردیس، خطیر یعنی از مازندران تا سوییس! نکونام یعنی بازیکن سابق لالیگا، خطیر یعنی بازیچه اصلی قربونا!
  • کلنگلیس IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    پیف پیف چه بوی سوختنی میاد از☝️سمت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی