نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
همه از تعطیلات ناراحتند غیر از یک استقلالی/ او دوباره برای مصاف با استقلال خوزستان آماده می‌شود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگاهی به جمع اسامی بازیکنان جدا شده از تیم استقلال مشخص می‌کند یکی از شاگردان ربیعی عجله چندانی برای شروع دوباره لیگ ندارد.

سبحان خاقانی بازیکن ۲۳ ساله تیم ذوب‌آهن که پس از جراحی رباط صلیبی زانو در تابستان فصل قبل به تازگی توانسته خودش را به شرایط مسابقه برساند این روزها سخت مشغول تمرینات اختصاصی و گروهی با هم‌تیمی‌هایش است. این در شرایطی است که اغلب بازیکنان لیگ برتری نسبت به تعطیلی و وقفه به وجود آمده در برگزاری مسابقات لیگ ناراحتند.

این بازیکن مشهدی با ۱۸۲ سانتی‌متر قد این روزها به شدت مشغول تمرین برای جبران خلاء به وجود آمده در حضورش در لیگ برتر در فصل بیست و دوم است.

گرچه با توجه به جدایی مهدی قایدی و محمد محبی از این تیم پیش بینی می شد جواد نکونام حسابی ویژه روی سبحان خاقانی باز کرده است اما به یکباره این بازیکن از فهرست نفرات او بیرون رفت تا به ذوب‌آهن بپیوندد. طبق آمار رسمی این بازیکن در طول ۴ دیدار ابتدایی لیگ جاری در دو مسابقه به مدت ۱۵ دقیقه به میدان رفته است.

مهاجم پیشین استقلال حالا با استفاده از فرصت تعطیلی به وجود آمده به شدت مشغول بدنسازی و آماده کردن خودش است و طبق گفته افراد نزدیک به اردوی ذوب‌آهن با توان ویژه و انگیزه بالایی خودش را آماده حضور در مسابقات می‌کند.

او در دیدار هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان در دقیقه ۷۵ بازی به جای مهدی مهدی پور به میدان رفت و سپس در دیدار مقابل استقلال خوزستان (بازی آخر استقلال) در وقت‌های تلف شده پایانی (۱+۹۰) برای لحظاتی کوتاه جای آرش رضاوند را گرفت. مسابقه‌ای که خاقانی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده با کارت زرد داور نیز جریمه شد.

مجموع این دقایق بازی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان آمار نسبتاً ضعیفی را برای حضور این بازیکن در ترکیب استقلال برجا می‌گذارد، اما خبرهای اردوی ذوب‌آهن حاکی از آن است که خاقانی این روزها به شدت تمرین می‌کند تا در شروع دوباره مسابقات بتواند از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود. ذوب‌آهن در تاریخ ۳۰ شهریور پنجشنبه اینده در زمین استقلال خوزستان باید به میدان برود. تیمی که خاقانی آخرین بار با پیراهن استقلال در تاریخ ششم شهریور روبروی همین تیم به زمین رفته بود.

ناگفته نماند؛ این بازیکن در ابتدای لیگ برتر بیستم از باشگاه تراکتور به استقلال پیوست. او در فصل اول در ۱۰ مسابقه ۳۵۹ دقیقه و در لیگ بیست و یکم در ۱۳ بازی به مدت ۴۸۳ دقیقه برای استقلال به میدان رفت. خاقانی تاکنون در لیگ برتر دو بار برای استقلال (در لیگ بیستم) گلزنی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی