نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قعرنشینی سپاهان با حمله دوباره ۴ تیم لیگ برتری؟/ چهار امتیاز کم است، تمام بازی‌ها را ۳-۰ کنید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهار باشگاهی که به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد از سپاهان شکایت کرده بودند، یک بار دیگر اعتراض رسمی خود را به کمیته انضباطی ارائه خواهند داد.

رأی صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر چهار امتیاز از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قراردادها، علاوه بر اینکه با اعتراض شدید این تیم همراه شده، صدای چهره‌های ورزشی و سیاسی اصفهان را نیز درآورده و در شرایطی که آنها خواستار لغو این حکم هستند، چهار باشگاه شاکی، از صدور این رأی رضایت ندارند.

استقلال به همراه پرسپولیس، تراکتور و پیکان چهار باشگاهی هستند که با ثبت شکایتی در کمیته انضباطی، خواستار رسیدگی به پرونده باشگاه سپاهان شدند. آنها مدعی بودند که باشگاه اصفهانی در روند ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود مرتکب تخلف شده و مفاد تفاهمنامه و اعداد و ارقام به ثبت رسیده، برخلاف قوانینی است که سازمان لیگ اعمال کرده است.

این پرونده در جلسه روز سه شنبه کمیته انضباطی با حضور نمایندگان چهار باشگاه شاکی و همچنین نمایندگان سپاهان برگزار شد و در پایان همان روز و در دقایق آغازین روز چهارشنبه بود که رأی شبانه این کمیته صادر و باشگاه سپاهان علاوه بر جریمه سنگین مالی، به کسر چهار امتیاز نیز محکوم شد.

در شرایطی که سپاهان مدعی است هیچ تخلفی صورت نگرفته و این رأی غیرقانونی است، به دنبال کشاندن پرونده آن به دادگاه‌های ملی و بین المللی است. این در حالی است که در سمت دیگر داستان، چهار باشگاه شاکی نسبت به رأی صادره اعتراض داشته و خواستار صدور احکام سنگین‌تری برای تیم اصفهانی هستند.

باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور قصد دارند روز یکشنبه با طرح شکایت جدیدی، این پرونده را به کمیته انضباطی ببرند. این چهار باشگاه اعتقاد دارند چنانچه سپاهان کار غیرقانونی انجام داده، می‌بایست تمام دیدارهای این تیم در چهار هفته ابتدایی سه بر صفر شود.

این چهار باشگاه از کمیته انضباطی خواستار شفاف سازی در این زمینه شده‌اند که چرا بابت هر مسابقه، یک امتیاز از سپاهان کسر شده و کلا ملاک این تصمیم گیری و استناد این کمیته به رأی صادره، از کدام بند و تبصره ناشی می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ این ۶ بازیکن سپاهان که نمی‌توانند در لیگ بازی کنند/ واکنش به شرایط حضور آل‌کثیر در لیگ قهرمانان آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    کیسه فقط دونبال امتیاز معیشتیه‌ تا نگیره آروم نمیگِگیره
    • تاج کبیر قهرمان آسیا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      لونگ که از داوری تا حالا 2 امتیاز معیشتی گرفتین . این بازی حق چهار تیم مقابل سپاهانه
    • کلنگلیس IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      والا همه چیزفعلا بنام ماوبه کام لنگه حکومتیه خیالت راحت تامهدی تاج هست برای لنگ اسنپ کاپ هم هست
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      در جواب گلنگکیسه شما قبلا میگفتید وزیر ورزش پرسپولیسه الان میگید تاج و تا تاج هست جام هم هست😂😂😂 چقدر حقیرید شما کیسه کشا😂😂😂
    • رضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      جواب اینجور آدما مثل این یاک اصلللل رو ندید بذارید حال خودشون باشن چرا حسابش میکنید اینم فکر میکنه آدمه
  • ۱ US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    از کشاندن پرونده به فیفا و کنفدراسیون اسیا حمایت میشود تا بفهمند قوانین در ایران رعایت نمی شود
  • تاج کبیر قهرمان آسیا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    اگر تخلفی شده باید 3 هیچ بشه وگرنه بازی هاشو تکرار کنن . عدالت باید برقرار باشه
  • اتحاد برای عدالت IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم دم این چهار تیم گرم خواهشاً محکم وایسید تا این ام الفساد رو به مجازات درخورش برسونید تا همه بازیهاش سه هیچ بشه
  • آریا US ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    پرسپولیس نباید خودش رو قاطی این ماجراها کنه! همین تیمهایی که دارن از سپاهان شکایت میکنن؛ به پرسپولیس هم رحم نخواهند کرد و برای بازی کردن با روحیه ی پرسپولیس در آستانه ی لیگ قهرمانان و ادامه ی مسیر این تیم در لیگ برتر و حذفی؛ بدون دلیل از ما هم شکایت میکنن! نمونه ی بارزش خود کیسه؛ بعدش آلومینیوم؛ که پرسپولیس گلر خودش رو تقدیم این تیم کرد؛ شکایت میکنن! سپاهان هم از چشم پرسپولیس میبینه! با اینکه اولین شکایت رو خود کیسه کرد!!!
    • تامی IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      به خدا عین واقعیته و این تیمها به پرسپولیس هم رحم نخواهند کرد. این بازی را ابتدا الکیسه به راه انداخت. حالا اگر برید به تخلفات خودشون رسیدگی کنید میبینید که ده تا بازیکن و مربی غیرمجاز دارن. حسینی و یامگا چطوری راضی شدن برگردن؟ با پانزده تومان؟؟؟
    • فخرالدین DE ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      این حرفا چیه، به نظرت اگر قرار بر تخلف بود تراکتور پول نداشت که اسدی و هادی محمدی رو نگهداره؟!! به نظرت اگه تراکتور هم پول بیشتری میداد الان اسدی رو نداشت و سپاهان هم اینطوری نتیجه گرفته بود؟!!! در ضمن سپاهان با پرداخت پول بیشتر حریفاشو ضعیف کرد و با تخلف این چهار بازی رو برده پس باید قانون یا برای همه باشه یا کلا نباشه در حالیکه تراکتور خصوصی هست و از جیب شخص اداره میشه ولی سپاهان از بیت المال وگرنه تو اصفهان پول بلیط رو هم به زور میدن حتی نمیدن با بلیط رایگان و ساندویچ میان ورزشگاه منتهی چون از پول بیت الماله دارن ریخت و پاش و تخلف میکنن. قانونی هست اگه باید برای همه باشه وگرنه هیچکس اندازه تراکتور پول نداره واسه خرید بازیکن و حفظ کردن بازیکنهای خوب خودش
  • محمد صادق🚩 IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    فقط باید بره دسته پایین تر 👊
    • عع IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      👋👋👋👋👊👊👊👊
  • محمد IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    از زمانی ساکت وارد فوتبال شده گند زده به فوتبال از رشوه تا داور اب الوده و....
  • احمد ملکیامااحمااحااااااا IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    لنگ خودشو کشیده کنار تا اماده شد از آن شروع به خوردن کند و امتیاز باد اورده بگیرد،چه وضعی شده این فوتبال و این باشگاه داری ها را ،ملکی تهران ،پیروزی..
  • احمد ملکیامااحمااحااااااا IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    لنگ خودشو کشیده کنار تا اماده شد از آن شروع به خوردن کند و امتیاز باد اورده بگیرد،چه وضعی شده این فوتبال و این باشگاه داری ها را ،ملکی تهران ،پیروزی..
  • ابکنار IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    اگه نتایج همین چندتا بازی سه هیچ بشه تکلیف اونایی که هنوز باهاش بازی نکردن چی میشه مثلا استقلال بهش باخته اینطوری که بده به نفع استقلال سه هیچ بشه بعد مثلا مشکل قرارداد حل بشه انوقت اگه همون نفرات فولاد رو ببرن یا پرسپولیس رو ببرن فقط همون چهار تا تیم ذینفع میشن
  • امیر کلانتر IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    ماهواداران استقلال راضی به کسر امتیاز از سپاهان نبوده نیستیم این حربه علی خطیر است برای سرپوش گذاشتن بر روی عدم کارآمدی و انفعالش است
    • باباشون IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      میدونیم شما کیسه هستید کیسه کلا حسوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی