نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بیانیه رسمی درباره چمن استادیوم آزادی: سیاه‌نمایی است/ وقت آن فرار سیده که...
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره شایعه‌ منتشر شده درباره آلودگی آب دریاچه آزادی و آبیاری چمن آزادی بیانیه‌ای صادر کرد.

سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، بیانیه‌ای در مورد آلودگی آب دریاچه آزادی و آبیاری چمن آزادی منتشر کرد که به شرح زیر است:

اخیراً شایعه‌ای در فضای مجازی درباره آلودگی آب دریاچه آزادی به دلیل انتقال آب دریاچه چیتگر به این دریاچه و همچنین مشکل چمن ورزشگاه آزادی به دلیل آبیاری با آب دریاچه آزادی منتشر شده که نه تنها اساساً کذب و در جهت سیاه‌نمایی تلاش‌های شرکت توسعه و نگهداری در بازسازی ورزشگاه آزادی بوده بلکه بر اساس آزمایش‌های ادواری، آب مخازن و دریاچه آزادی در وضعیت سلامت و مطلوب قرار دارد.

لذا به اطلاع جامعه محترم و آگاه ورزش می‌رساند کاهش‌ سطح آب دریاچه آزادی به دلیل گرمای کم‌سابقه تابستان سال جاری و همچنین کاهش دبی آب چاه‌های پشتیبان دریاچه بوده که در حال برطرف شدن بوده و به تدریج با برگشت چاه‌ها به چرخه‌ آب‌دهی، وضعیت سطح آب دریاچه نیز در حال بهبود است.

در خصوص چمن ورزشگاه آزادی نباید فراموش کنیم که بیش از ۱۰ سال از عمر مفید چمن ورزشگاه آزادی سپری شده و وقت تعویض آن فرا رسیده است.

در بازسازی ورزشگاه آزادی، تعویض چمن نیز در برنامه کاری قرار دارد و تا آن زمان، به موازات  اقدامات احیایی چمن فعلی نیز با مشورت افراد خبره در حال انجام است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مدیر تلاشگر کم خواب IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    چقدر تلاش کردید.این حجم آبروریزی بی سابقه بود
  • بابی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    ۲۱ سال همین چمن، در وضعیت عالی بود، چی شد که تا آب دریاچه خورد ظرف ۳ ماه که بازی ها تعطیل شد و هیچ بازی هم روی اون انجام نشد خراب شد؟ مردمو یه چیزی فرض کردید یا خودتون....؟
  • ابی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    خبره را خوب اومدی .حال کردم ۵۰ساله عمر چمن البته ۱۰سالم خوبه بیشتر وصل میشه به پهلویا خوبیت نداره میدونی که
  • علی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    🤣🤣🤣🤣🤣
  • هیچکس IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    سلام و ادب ممنون از اینکه دارید تصمیم ب بازسازی ورزشگاه آزادی گرفتین من ی فوتبالی بودم و هستم و از خدامه که چند تا ورزشگاه قشنگ و زیبا مثل ورزشگاه امام رضا ، نقش جهان ، شهدای فولادو پارس شیراز داشته باشیم البته چند تای دیگه هستن ولی خب اینا انصافا ب روز هستن ۱۰ ورزشگاه در این سطح داشتن عالیه ولی ممنون هستم به شخصه که دارین ورزشگاه آزادی رو درست و بازسازی میکنین مردم ما عادت کردن به تحلیل اشتباه و صحبت های بی منطق چرا شو میگم همین مردم زمانی که داشتن مسیر مجموعه آزادی رو آسفالت میکردن کلی حرف زدن گفتن چرا دارن اینکارو میکنن مگه رونالدو کی هستش دوباره همین مردم الان میگن چمن مشکل داره پس ابرو ما چی شد ... جالبه درست و تعمیر میشه حرف میزنن اگه اینکارو نکن حرف میزنن اینا همون مردمی هستن که میرن عروسی اطرافیانشون غذا اونجا رو میخورون ولی بعد عروسی میگن غذا اینجوری اونجوری بود هر کاری کنین این مردم حرف میزن چرا بی منطق صحبت میکنین...🤐🤐🤐🤫🤫🤫
  • Mori IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    واقعا خیلی رو میخواد بابی مدیریتی آبروی فوتبال ایرانو بردن الا عذربدتر ازگناه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی