نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
این فوتبالیست با ۲۳ میلیارد تومان به استقلال می‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای جذب بازیکن خارجی مورد نظر جواد نکونام آخرین پیشنهاد را مطرح کرد.

چند روز قبل این بحث مطرح شد که استقلال می‌خواهد جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی که سابقه بازی در لیگ امارات و عربستان را هم دارد، به خدمت بگیرد و جواد نکونام او را از نظر فنی تایید کرده است. حالا شواهد نشان می‌دهد که مذاکرات وارد مراحل حساس شده و بحث پیرامون رقم قرارداد به طور جدی در حال دنبال شدن است. پیرامون همین ماجرا اطلاعات دقیقی به دست خبر ورزشی رسید.

پیشنهاد اول، ۱۱ شهریور

از قرار معلوم این بازیکن روز یازدهم شهریور یعنی ۳ هفته قبل به استقلال پیشنهاد شد ولی به دلایلی شرایط برای جذب او فراهم نشد. ظاهراً یک واسطه ایرانی فرصت معرفی کردن ماشاریپوف به استقلال را داشت اما از آن استقبال نشد و چند روز پس از آن هنگامی که یک ایجنت دیگر از کشورمان چنین موقعیتی را پیدا کرد و البته قضیه حضور عمرو ورده در جمع آبی‌پوشان منتفی شد، دوباره استقلالی‌ها سراغ جلال الدین رفتند و جواد نکونام هم به لحاظ فنی او را تایید کرد.

۲۰۰ هزار دلار اضافه!

مذاکرات اولیه صورت گرفت اما رقمی که از طرف ماشاریپوف به باشگاه استقلال اعلام شد، اصلاً با بودجه این باشگاه و البته سطح توانایی بازیکن مورد نظر جور در نمی‌آمد. قبلاً صحبت بر سر این بود که جلال الدین با ۴۰۰ هزار دلار به استقلال بیاید اما ناگهان صحبت از ۶۰۰ هزار دلار شد و استقلالی‌ها تاکید داشتند چنین رقمی برای یک فوتبالیست ازبکستانی حتی اگر ملی پوش هم باشد، خیلی زیاد است.

توافق ۲۳ میلیاردی

از نظر مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری کاملاً منتفی شده ولی حضور این بازیکن ازبکستانی در جمع آبی‌پوشان منتفی نشده است! استقلالی‌ها به ماشاریپوف پیشنهاد کرده‌اند حاضرند همان ۴۰۰ هزار دلار را بپذیرند و در صورت فراهم شدن شرایط و تغییر برخی بندها در قرارداد، این رقم را تا ۴۵۰ هزار دلار هم می‌توانند بالا ببرند. عددی که با توجه به قیمت امروز ارز و همچنین هزینه‌ای که صرف اسکان این بازیکن می‌شود، چیزی حدود ۲۳ میلیارد تومان خواهد شد. حالا باید ببینیم مذاکرات به سرانجام خواهد رسید یا اینکه بازیکن ازبکستانی هم از دست استقلال می‌پرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • معین💙💙💙💙 IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    چه زودی مبلغ قراردادتو استقلال.پرسپولیس سریع مشخص میشه. ولی تیم شهرستانی اصلا
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    کیسه که سقفا سوراخ کرد از بس پول داد😂😂
    • لنگ پاره IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      رضایاک مثل اینکه بسر بردن زیر سرورت خیلی بهت خوش میگذره، ای ناقلا!
  • مهرداد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    یعنی ماشاریپوف با اون سابقه درخشان، کمتر از پریه رای تیم سوگولی هست که واسه یه سال یک میلیون و سیصد هزار دلار گرفت و رفت؟!
    • ایران US ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      امسال با پارسال فرق می‌کنه. اگه اینجوری بخوای حساب کنی به اعتراف خود دو تا از مدیران استقلال در سیما ، پارسال استقلال چهارصد و بیست میلیارد هزینه کرده در حالیکه سقف امسال سیصد میلیارد هست . پس هزینه های پارسال تیمها به امسال ربطی ندارد.
  • تیم ارتش شاهنشاهی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    استقلال بهترین و پرافتخارترین تیم ایران زنده باد رنگ آبی
  • لنگ سوراخ IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    به پای لنگ سوراخ نمی رسه سقفش
  • پوریا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    ماشاریپوف بازیکن بسیار با کیفیتی است که امیدوارم مقدمات حضورش تو تیم فراهم شه اگه واقعا شرایط اوکی شه و این بازیکن بیاد خیلی خیلی خیلی از مشکلات اس اس حل خواهد شد شک نکنید
  • حمید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    فقط خواهشن اینو بیارینش دیگه
  • تیم ملی ایران IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    قیمت بازیکنای خارجی مساویه با قیمتی که تو امارات و عربستان و...دارن + ی مبلغ کوچیکی معادل چند صد هزار دلار بخاطر اومدن به ایران.این به کنار،بازیکنایی که به تیمای ایرانی پیشنهاد میشن بعد از مدتی مبلغ پیشنهادیشون به شکل چندش و حال به هم زنی بالا میره دلیلشم دلالهای گندیده و فاسد داخلی هستن که میریزن سر بازیکن و خودشونو میندازن وسط و هر خیانت و هر حرکت کثیفی انجام میدن تا خودشونو بچسبونن به معامله،دقیقا این کاریه که میکنن و نون سفره خانوادشون از این معامله ها خورده میشه
  • شیرازیس IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    بدو بیا،که اینجا،بخور بخوره،هر کی داره فقط پورسانت خودش را میگیره،باشگاه کیسه هم داره از درون منفجر میشه،کاش درشو زودتر تخته کنند.
  • سبد هادی سامغانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    انشالله که بیاد تو تیم تاج
  • شاهین بی غم IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    چرا در مورد دلالی یحیی چیزی نمیگی چرا در مورد بازیکن ها لنگ هیچی نمیگی اونجا لال میشی
  • بهزادی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    نظرسنجی گذاشتی کشک،وخرید جدیدگذشتن ازسقف قرارداد،ازخرید تیمت پرسپولیس بنویس و گذشتن ازسقف قراردادش.
  • جعفر IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    کیسه سوراخ این همه پول ازکجامیاره درحالی که بدهکاران صف کشیدن درباشگاهشون وبازیکناشو پول نون ندارن بخورن برن تمرین ودرحال اعتصابن حالاقسم حضرت عباس وباورکنیم یا دم خروس و
  • حسین IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    پول که از جیب ملت رود حاتم طاعی شدن آسان بود بخدا در خوزستان از این بازیکنان بهتر وجود دارد با یکصدم رقم
  • پارسوماش IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    والله تاآنجاییکه مایادمون میاد تیم کیسه زمانیکه میخواست هاشمی نسب روبگیره بخاطرعبورازسقف نتونستن چندوقت باهاش ببندن یه دفع اعلام کردن بازیکنان کیسه حاتم طایی شدن وقراردادخودشون روکم کردن تامهدی قراردادببنددخخخخخخ بعدازاون دوتا دیگه بازیکن گرفتن الان هم اینومیخوان بگیرن اینبار یه کلک دیگه سوارکنید که مردم باورشون بشه نکنه بازجوادجکش ازقراردادخودش زده تااینوبگیرهخخخخ عجیبن غریبن کیسه کشا همه ب عشق کیسه سفیدمیبندن مثل پارسال که دروازبان سومشون ازبیرانوندکه ملی پوش بودبیشترگرفته بودجالبه بعدهمین ها میان درمورد بیرانوندنمک میریزن بعدده سال بلطف امتیازمعیشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی