نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
واکنش رسمی باشگاه استقلال به ماجرای درگیری فیزیکی علی خطیر با اعضای هیات مدیره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به شایعه درگیری در جلسه هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: روز گذشته تیم فوتبال استقلال موفق شد در مقابل یک حریف سختکوش با یک گل به پیروزی برسد تا روند خوب این تیم کماکان ادامه داشته باشد و بعد از حدود چهل روز، دلتنگی هواداران به پایان برسد.

با این‌حال با وجود اینکه مجموعه باشگاه استقلال این روزها متحد و همدل برای موفقیت هستند، عده‌ای که نانشان در ایجاد حاشیه و بحران برای استقلال است، از شب گذشته به انتشار شایعات و اخبار کذبی در خصوص جلسه هیات مدیره استقلال دست زده‌اند. 

هواداران عزیز استقلال به خوبی می‌دانند مجموعه باشگاه استقلال در مسیر موفقیت نیاز به اتحاد و همدلی دارد و نشر اخبار کذب مانند شب گذشته، تنها در راستای بهم زدن آرامش و همدلی باشگاه صورت گرفته است. به همین دلیل از هواداران عزیز استقلال انتظار می‌رود با بی توجهی به حاشیه‌های مطرح شده، به مجموعه باشگاه استقلال جهت ادامه روند خوب خود کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگپاره پاره IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    درود بر جناب خطیر درود بر جوادنکونام لالیگایی ننگ بر سخن چین هیزم کش
    • کیسه و معیشت IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      صد در صد داستانی بوده به بیرون درز کرده اگر فیزیکی نبوده حتما لفظی بوده
    • رضایاک اصلی۹ IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      کیسه را منحل کنید تا کل لیگ به آرامش برسه
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      والا اون تیمی که باید منحل بشه فکر کنم تیم لنگ باشه اینو دیگه تو بازی پرییروز و تبانی و قراداد منحصر بفردی که بین تیم لنگ و لنگیان و فدراسیون فوتبال و هیات کمیته داوران منعقد شد، دیگه کسی تو این دنیا نمونده که متوجه نشه چه کاسه ای زیر نیم کاسست!! از وکیل و وزیر و نماینده مجلس گرفته تا ۶۰ میلیون ایرانی و کل جهان فهمیدن که این بازی و بردتون یکی از کثیف ترین و منجرزترین بازیهای تیم لنگستان بود که خود لنگیام اعتراف میکنند به این برد مفتضحتان را.. از حقیقت نمیتونید فرار کنید و اونم اینه که اگه به ناحق حق کسی رو بخوری حقتو میخورند و از هر دست بد از همون دستم میگیری!! تا الان که همیشه تیم انگ به خودش مینازید که تیم ما با مرامه و حرفمونو تو زنین میزنیم و نون بازومونو میخوریم، پس چی شد؟؟ با کمک یار دوازدهم کمک داور عزیز بازی گل گل گهر را مردود اعلام کرد و بردید، خداوکیلی این برد با تبانی قبول دارید؟؟ مگه اینکه اینجوری قهرمان بشود وگرنه عمرا.. امسال تیم لنگ باتبانی و دوزو کلک بخاطر گرفتن امتیاز چه کارها که با این ایگ بخت برگشته نکرد!! آقا جام قهرمانی مال شما بردید حال کنید، تسلیت به جامعه ورزشی
  • استقلال قهرمان خدا نگهدار تو ..... IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    دشمنان استقلال در غم از دست دادن بابا حمید از پست وزارت ورزش و عمو قربانزاده از خصوصی بازی ! همچون مار زخمی به هر در و دیواری میزنند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • MIS قرمزته IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    این خطیر همون نیست که یه بار هم علیرضا حقیقی درگیر شد ؟
  • رضا IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    خطیر موجودی بدون شأن یک مدیر هستش. البته به استقلال میاد
  • محمود IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    آقا چرا همه دارن بهم نگاه میکنند و سرشونو بالا گرفتن و سوت بلبلی میزنند؟ چرا هیچکس درباره بازی دیروز پرسپولیس هیچی نمیگه که با نامردی بردن؟ و خودشونو هم زدن به اون راه،، واقعا که میگن مملکت صاحب نداره همینه ها!! وزریر ورزش نشسته در و دیوار رو نگاه میکنه!! رسانها و مخصوصا همین رسانه محترم خبرهاشون دیگه در مورد استقلال خبرهای خوبه!!طرفدارای پرسپولیسم که میدونن چجوری با فضاحت بردن و تو دلشون داره قند آب میشه همشون ساکتن و یواشکی پوزخند میزنن و غیره و غیره... همچی گل بلبله تو این مملکت چون پرسپولیس برده،، باریکلا به داروران ما و فدارسیون فوتبال و وزیر ورزش!! خب وزیر محترم ورزش فردا جام قهرمانی رو بدهد به پرسپولیس و این همه هزینهای میلیاردی را که از بیت المال مردم هست و برای خود این مردم نیز هست و آنرا واسه تیمهای لیگ برتر خرج میکنند را بدین همین مردم اینهمه اوضاع و احوال معیشتشون خرابه؟ بد میگم؟؟ تو این مملکت فاتحه فوتبال خوندس داداش با اینکه وزیر هم تعیین شد باز تمام ۱۵ تیم دیگر ول معطلند چون قراره پرسپولیس قهرمان بشه!! بازیهای بعدی لیگ و تیمها کلا عروسکهای خیمه شب بازیه برای مردم است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی