نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نمایش ناامیدکننده گزینه‌های پرسپولیس در ترکیب تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی به وضوح نشان دادند از آمادگی به دور هستند.

تیم ملی در اولین بازی خود در تورنمنت ۴ جانبه اردن مقابل میزبان به برتری ۳ بر یک رسید و به فینال این بازی‌ها صعود کرد. قلعه نویی برای این بازی از تمام ستاره‌های خود استفاده کرد و مطابق بازی‌های قبل در خط میانی شاهد زوج احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی بودیم. نکته عجیب در خصوص این دو بازیکن افت شدید آن‌ها بود و نه سعید و نه احمد، آن بازیکنان باکیفیت همیشگی نبودند.

نوراللهی و عزت اللهی در طول بازی بارها جاماندند و پاس اشتباه دادند تا نمایش ضعیفی در این بازی داشته باشند. قلعه نویی حتی در بین دو نیمه نوراللهی را بیرون کشید و به جای او روزبه چشمی را در ترکیب تیم ملی قرار داد. نوراللهی گزینه اول یحیی گل‌محمدی در تابستان بود ولی با وجود جدایی از تیمش راهی دیگر تیم اماراتی یعنی الوحده شد. عزت اللهی هم که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می‌شد، به شدت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود و در آستانه پیوستن به این تیم قرار داشت ولی با مخالفت مدیران وایله دانمارک و بالا بردن مبلغ رضایتنامه این بازیکن، انتقال سعید به پرسپولیس در تابستان منتفی شد.

عزت اللهی تمرینات پیش فصل خوبی نداشت و مدام درگیر گرفتن رضایتنامه از وایله و جدایی از این تیم بود. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و سعید مجبور شد قراردادش را ۶ ماه دیگر تمدید کند. نوراللهی و عزت‌اللهی دو مهره فیکس و تاثیرگذار تیم ملی هستند و قطعا آمادگی این دو بازیکن در جام ملت‌های آسیا خیلی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Majd IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    مشکل فوتبال ما اینه که هیچوقت یک فکر اساسی نکردیم.پانزده سال پیش کمتر یا بیشتر فوتبال عرب ها به چشم نمیومد اما ساخت ورزشگاه ها با امکانات عالی و مدیرت درست و ... دیدیم به کجا رسیدن.حالا فوتبال ما با مدیرانی که جز چاپیدن و شهرت به این ورزش کمکی نکردن.دولت که صحبتش نیست و کلا به فلک رفتیم.
  • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    فوتبال شده اسم رسم وگرنه عزت الهی ونورالهی وکنعانی وخلیل زاده به درد تیم ملی نمیخورند بازیکنان بهتری از اانها هست
  • پرسپولیس US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    شما هم چپ و راست به پرسپولیس بزنید. حتی از طریق نقد گزینه هایی که شاید جذب پرسپولیس میشدند و نشدند!!!
  • وحید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    عقب افتاده مثل تیم ایران نیست نمونه اش،فقط بخاطر مسئولان دزد مثل تاج.......
  • طبا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    نورالهی که در مجموع دو سه تا توپ به پاش خورد!!! عزت الهی که مثل خامه توپ لو میداد و بزور میدوید !!!! مدافعان مون هم که دیگه شاهکار بودند !!!!!!در مجموع فوتبال برن زیرش ۵۰ سال قبل رو جناب قلعه نوعی بخوبی به نمایش گذاشتند و تازه ادعا میکنه که تیمش زیبا بازی میکنه که واقعاً خنده داره !!!!!!!
  • ایران نژاد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اگر خلاقیت چند بازیکن نبود واقعا در مقابل اردن حرفی برای گفتن نداشتیم این تیم هیچ شانسی برای قرار گرفتن در بین ۸ تیم برتر آسیا را نداره اگر خودباوری در نزد تیم اردن بود با اختلاف شکست میخوردیم ما از انتخاب مربی داخلی به بعد گفتیم از زمانیکه اسکوچیچ انتخاب شد گفتیم ایران بازیکنان بزرگی دارد که در هیچ تیمی از آسیا لنگه شون نیست اما مدیرانی داریم که مثل پول ملیدر رده های ضعیفترین دنیاست والیبال وفوتبال ما قربانی مدیریت این مدیران شد واز قافله آسیا ودنیا فاصله ها گرفتیم.
  • 😁😁😁 IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    عزت‌اللهی همیشه همین بوده. اصلا معلوم نیست کی اینو فوتبالیست کرده!! بارها گفتم او به درد پرسپولیس نمیخوره. همیشه پراشتباه، همیشه کند، همیشه خنگ.
  • محمدی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    مشکل اینه که قلعه نویی هرجا رفته از جوان گرایی ترسیده و فوتبالی که پیاده کرده از لحاط فنی ضعیف بوده چون تیم ملی پیره تیم ملی مربی شجاع میخاد یکی مثل استراماچونی یا برانکو ولی اگه زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی رو بیارن و تیم رو 4 سال بهش بدن خیلی خوب میشه باید برای فوتبال هزینه کرد
  • کیسه افکن IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    عزت الهی بدرد پرسپولیس میخوره زیر نظر یحیی که باشه بهترین بازی‌ها را ازش می گیره چطور نورالهی .خلیل زاده.کنعانی. طارمی.رضاییان.بیرانوند .محرمی .پورعلی گنجی .سرلک.و...تو پرسپولیس زیر نظر یحیی بهترین بازی‌ها را انجام می دهند و ۵ سال قهرمان شدند وهمیشه زیر نظر یحیی تو اوج بودند قطعآ اگه عزت الهی بیاد پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام خواهد داد شک نکنید
  • فرهاد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    تااستقلالیا اوردداخل تیم گل خورد!
    • ا IE ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      یادت نیس کنعانی پاس گل داد به بازیکن اردن اره لنگی حقیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی