نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
۵ |
۰
اعتماد نکونام به جانشین قایدی بیشتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرداد محمدی ستاره استقلالی تیم ملی در دیدار مقابل اردن باز هم موفق به گلزنی شد.

یکی از چهره‌های برتر این روزهای تمرینات تیم ملی و استقلال مهرداد محمدی است. فوتبالیست ریز نقش خط حمله تیم استقلال که توانست در دیدار مقابل استقلال خوزستان تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند و در دیدار با مس رفسنجان یکی از عوامل اصلی به اشتباه افتادن مدافعان تیم کرمانی بود، ثابت کرده پس از رسیدن به وضعیت جسمانی مطلوب حالا قادر است در تیم ملی هم گلزنی کند.

هرچند که برخی معتقدند هر کسی جای محمدی بود در شرایط تک به تک با دروازه بان این گل را می‌زد اما فرار به موقع این مهاجم در نزدیکی دروازه تیم ملی فوتبال اردن نشان می‌دهد این بازیکن تا چه اندازه آمادگی بالای جسمانی و دیدعالی برای گلزنی دارد. چیپ تماشایی مهرداد محمدی در شرایطی که از پشت توسط مدافع حریف شارژ می‌شد نشان می‌دهد او تا چه اندازه می‌تواند در خط حمله تیم باشگاهی اش به استقلال کمک کند.

کارشناسانی که در هفته‌های اخیر او را جانشین لایقی برای مهدی قایدی می‌دانستند قطعاً با تماشای این گل به این باور رسیده‌اند که محمدی با پیدا کردن خودش در محوطه جریمه حریفان به راحتی می‌تواند خلاء دو مهاجم بوشهری فصل گذشته استقلال در خط حمله را پر کند. ضمن اینکه در صورت حضور بلانکو در کنار محمدی در خط حمله استقلال، خیال جواد نکونام بابت باز کردن دروازه حریفان استقلال هم راحت خواهد بود.

یادآور می‌شود، مهرداد محمدی در دقیقه ۶۸ دیدار تیم ملی مقابل اردن به جای علیرضا جهانبخش به میدان رفت و با ایجاد تحرک در خط حمله تیم ملی اردن را به عقب برد و پس از مدت زمانی کوتاه در پنجمین دقیقه وقت های تلف شده گل زیبایش را به ثمر رساند تا به امیر قلعه‌نویی ثابت کند ۲۷ دقیقه هم برایش کافیست تا جواب اعتماد او را بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    فقط جووون به این‌بازیکن،تکنیکی، سرعتی،گلزن، من گفته بودم این بازیکن فوق العاده باکیفیته و حقش بود تیم ملی دعوت شد این فصل بهترین خریدمون بود💙دیروزم یه گل چیپ تماشایی زد گلش خیلی خوشگل بود البته پاس گل روزبه چشمی هم فوق العاده بود،خلاصه جوونم بهتون بگه این لیدر جایگاه ۲۶ پیروزی وقتی اومد استقلال عاقبت به خیر شد دیگه چی از این بهتر😉💙
    • رضایاک اصلی۱۰ IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      جانشین قایدی در کیسه همیشه داور بوده
  • بهرام IT ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    آره هر کی دیگه می بود گل میکرد!!!حرف الکی زدم راحته اما عمل کردنش مهم هست.همان مقابل اردن یک موقعیت دقیقا مثل اون و حتی خیلی راحت تر از اون گیر آزمون اومد که توپ را هدر داد و دوباره یک تک به تک دیگه با دروازه بان را نمیدانم طارمی بود یا آزمون که هدر دادند،مهاجمان ما اصلا تک به تک را نمی توانند گل کنند.حالا هی میگن هر کی دیگه هم که بود گل میکرد!!!چی را گل میکرد......محمدی خیلی عالی و حرفه ای اون گل را زد و از همان گلهایی بود که در بازیهای سخت و حساس ما شدیدا نیاز داریم.
  • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    اونايي که میگن هرکی دیگه هم بود اون توپ رو گل می‌کرد، همانهایی هستند که نه تنها مشکل اصلی فوتبال ایران، بلکه مشکل جامعه کشور ایران هم هستند، یه عده کهنه مغز بیسواد که هیچی نمیفهمند ولی درباره هر موضوعی حتما باید نظر بدهند! اون توپ رو اگه جهانبخش، یا هر بازیکن دیگه خط حمله حتی آزمون و طارمی هم خراب میکردند ولی محمدی به خوبی و حرفه ای گلش کرد، فقط بعضی از این نویسنده ها نمیدونم چه اصراری دارند یکی رو با یکی دیگه مقایسه کنند، محمدی جای خودش رو داره، مهدی قایدی جای خود، مقایسه کردن این دونفر، بجز شیطنت و بازی با افکار هوادار چیزی دیگه نمیشه بهش گفت! هواداران تاج کبیر استقلال بزرگ خیلی باهوش تر و با فهیم تر از این هستند که با این چیزا دلخوش کنند شما هم بهتره به فکر ترفند جدید باشید برای بهم زدن افکار هوادار، فقط زنده باد نام تاج کبیر استقلال بزرگ.. هویت ملی فوتبال ایران
  • Sorena** IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    آره دیدیم سردارم دوبار چیپ زد. درکل به این تیم ملی هم امیدی نیست. مربی اردن تعویض کرد مربی ماهم تعویض کرد. شانس آوردیم توپ نیمه اول اردن با پنالتی شون گل نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی