نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
بازیکن استقلال: تلاش می‌کنم به پرسپولیس بروم/ ببخشید نباید خوشحالی می‌کردم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس روز گذشته دومین گل خود در رقابت‌های لیگ یک برای استقلال ملاثانی به ثمر رساند.

احسان علوان‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، روز گذشته و در جدال با تیم سابقش گل زیبایی را به ثمر رساند و باعث شد شاگردان سلیمانی با امتیاز به خانه بازگردند.

علوان‌زاده درخصوص شرایط بازی و حضور مجدد در مسجدسلیمان گفت: دربی دیروز یک بازی بسیار خوب و تهاجمی بود و هر دو تیم در سطح بالایی بازی کردند، می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ ولی این اتفاق نیفتاد. ما در ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، سه امتیاز را کسب می‌کردیم و با دست پر به خانه بازمی‌گشتیم.

وی افزود: یک خسته نباشید هم به تیم نفت مسجدسلیمان بابت تیم خوبی که دارند می‌گویم، گل دیروز هم تقدیم به شهید ابراهیم هادی کردم و بعد از گل من تحت تاثیر بازی قرار گرفتم و نباید خوشحالی می‌کردم چون نفت تیمی بود که سکوی پرتاب من بود و از آنجا به پرسپولیس رفتم و از این تریبون از هواداران مسجدسلیمانی عذرخواهی می‌کنم و در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

هافبک استقلال ملاثانی ادامه داد: این فصل خدا را شکر تا اینجای کار خوب بوده و توانستم ۲ گل به ثمر برسانم، ولی باید تلاش بیشتری داشته باشم تا به جایگاه خودم برگردم، امسال لیگ یک سطح بالایی دارد و تمام بازی‌ها سخت هستند ما باید بتوانیم به عنوان یک تیم مدعی به جدول برگردیم و بازی‌ها را با پیروزی به پایان بگذاریم و خود را به جمع مدعیان بالانشین جدول برسانیم.

او در ادامه گفت: حضور در پرسپولیس یکی از اتفاقات خوب زندگی من بود و کار کردن با آقای برانکو که من از ایشان نکات زیادی یاد گرفتم و همیشه به بنده لطف داشتند در آن مقطع سن کمی داشتم و نتوانستم توانایی‌های خودم را به نمایش بگذارم و آن زمان پرسپولیس در بهترین حالت ممکن قرار داشت، ان‌شاءالله با بازی‌های خوب بتوانم دوباره به لیگ برتر و پرسپولیس بازگردم.

علوان‌زاده در پایان گفت: من با مربیان ایرانی زیادی کار کردم و از فن بالایی برخوردار هستند و باید به آنان اعتماد بیشتری بشود، در آخر هم تشکر می‌کنم از هم‌تیمی‌های عزیزم که از من حمایت می‌کنند و امیدوارم مسئولین استان خوزستان به تیم ما نگاه بیشتری داشته باشند و کمک حال این تیم باشند چون این تیم سکوی پرتاب بازیکنان خوزستانی است.

بیشتر بخوانید: بازیکنان سرشناس استقلال و پرسپولیس در لیگ آزادگان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • سجاد جوانمردی FR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    انشاالله که احسان جان هر جا هستی سالم وسرحال باشی و موفقیت تو از خداوند متعال آرزو میکنیم پسر سرخ دل
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    خوش بحال لنگیا...چون قرار بهترین بازیکن لالیگا بردگرده به تیمشون، مبارک باشه لنگیان بیکلاس بازیکن خوبتون داره میاد 😃😃 لنگیان،، لنگتان وبازیکن خوبتون و امتیازات مفتکیتون مبارک باد!!
    • مزدک IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      بهترین بازیکنان ایرانی در اروپا مال سرورتون پرسپولیس بودن وهست
  • کیسه کش حقیر US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    کیسه کشا فقط نگاه کنند وقتی گفتن العین قایم بشن 😜😜😜😜
    • علی اهوازی RS ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      الغرافه و قشقایی و فتح ههههههه
  • هدایت فارسی نسب IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    سلام ..‌همین کری هاتنش به همراه داره الان بدبختی ماچیزدیگریست فوتبالیستهادارن بخورند بپوشند.کی بیادکی بره تأثیری برزندگی ماهانداره کمی بخودبیاییم.لنگ.کیسه.ودیگران منوتورانمیشناسن
  • سهراب IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    یجایی تو همین خبر ورزشی یه چیزی خوندم از یکی از کاربرا یه شعری نوشته بود که میگفت: ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند.......... این ‌گرگ سالهاست که با گله آشناست......... میخواستم به این کاربر عزیز بگم این شعر اینجورش خیلی بهتر: ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند....... این لنگ، این لنگ و این لنگ سالهاست که با گله آشناست...... فکر کنم این درستتر باشه چون فعلا که این لنگیانن که با پارتی بازیها و تبانیها و باند بازیها هی میزنن زیر میز بازی و همه اعداد و ارقام و امتیازات لیگ برتر رو بهم میزنن!! مخصوصا امتیاز تیم آلومینیوم بخت برگشته و ذوب آهن و گل گهریا بیچاره که حقشون تو روز روشن خوردن و به ریش همه خندیدن.... چقدر زشت و ناجوانمردانه است این رفتار فوتبالی ناپاک و ضد فوتبال تیم لنگ با ۱۵ تیم لیگ برتری!! حالا هی الکی جنجال و شلوغ بازی در بیارید لنگیا بیکلاس حق گل گهر خور... گلممد رو شب از طرف ما ببوسین بلکه برگرده سر تمرین تیمتون لنگیان عزیز بیکلاس
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      آقا سهراب عزیز مطلبت خیلی طولانی بود حوصله نداشتم کامل بخونم به این دلیل که هوچی‌گری در رگ و ریشه شما سالیان ساله که هستش و خواهد بود شما دم از زیر میزی و پارتی بازی نزن که پروندتون خیلی سیاهه اصلا نمیدونم راجبه کدومش صحبت کنم یه دوغ وردا و تو افق محو شو اینجوری خیلی دراماتیک تره .
  • آرش IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    باسلام شمایی که این همه پرسپولیس رامی کوبی وباالفاظ ناشایست تیم راصدامیزنی،بهترنیست کمی به همدیگه احترام بذاریم ورعایت حال همدیگه رابکنیم کری خواندن خوبه امابه شرطی که حرمتهاراحفظ کنیم.موفق باشید
    • آرام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      والله همش لنگه که بد دهن هستن تاج همیشه با اصالت و با شخصیت هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی