نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بازیکنان سرشناس استقلال و پرسپولیس در لیگ آزادگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنور رقابت های لیگ برتر در حال گرم شدن است و اتفاقات جالبی در آن رخ می دهد

نفت مسجدسلیمان بعد از سقوط به لیگ یک و با انتخاب دوباره ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی تیمش، استارت خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی زد و با ۱۳ بازیکن قدیم و جدید خود قرارداد بست. عباس عسگری، کاپیتان سابق نفت و دو فصل پیش شمس‌آذر قزوین بار دیگر به جمع نفتی‌ها برگشت. سجاد تمیمی هافبک، سیدسجاد موسوی بازیکن سابق پارس‌جنوبی جم، عباس عامری مدافع فصل گذشته مس شهربابک، رضا جباری هافبک استقلال خوزستان، احمد الجبوری مهاجم سابق نفت، امین کعبی مدافع استقلال ملاثانی، رضا رضایی مهاجم خیبر، حسین بهرامی کاپیتان استقلال خوزستان، امین هاشمی‌فرد و محمد احمدی دو بازیکن فصل قبل نفت، احسان علوان‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس و دو فصل پیش فجرسپاسی و استقلال ملاثانی و سامان محرابی بازیکن مس شهربابک به جمع شاگردان اشکش پیوستند. همچنین مجید باقری‌نیا مربی باسابقه خوزستانی به کادر فنی نفت مسجدسلیمان پیوست.

انصاری در مس

 جابر انصاری، هافبک-مهاجم سابق استقلال تهران با پیراهن شهرش در لیگ یک بازی خواهد کرد. وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان فصل قبل مس نیز قراردادش را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

زرینچه در سودای لیگ برتر

 با تأیید مالک و مدیرعامل ون‌پارس اصفهان، امتیاز این تیم لیگ یکی به صورت رسمی به آریو اسلامشهر که در لیگ ۲ حضور داشت، واگذار شد. هدایت این تیم برعهده جواد زرینچه بازیکن  و سرپرست اسبق استقلال است.

بازگشت چوکا

 در صورت توافق با مدیران چوکا تالش، امتیاز نماینده ساوه به تالش واگذار خواهد شد. پیش از این قرار بود امتیاز خوشه‌طلایی به سپیدرود رشت واگذار شود که گویا به توافق نرسیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قوی سپید خزری IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    خبرورزشی عزیز از فوتبال گیلان بیشتر بنویس
  • ملیکا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    یه سوال گیلان مگه تیم فوتبال درست و حسابی داره که بخوان ازش خبر بنویسن؟ 🤍😂ملوان هم تیم حساب میکنی؟ 😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی