نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
۷ |
۰
حمله قطری‌ها به کیروش در آستانه بازی با ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه الشرق الاوسط عملکرد قطر مقابل عراق را ضعیف دانست و در مقابل بازی ایران و مهدی طارمی را تحسین کرد.

تیم ملی فوتبال قطر از ساعت ۹ شب به منظور رویارویی با تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه اردن، تمرین پایانی خود را در ورزشگاه بین المللی امان انجام خواهد داد.

عنابی‌پوشان در بازی اول موفق شدند در ضربات پنالتی تیم ملی عراق را شکست دهند. تیم قطر در پی شکستن طلسم تاریخی است که در تقابل‌های مستقیم با ایران در سال‌های اخیر همراهش بود و کارلوس کیروش باید روی اصلاح جنبه‌های فنی تیمش و نقاط ضعف شاگردان خود تمرکز کند.

رسانه الشرق الاوسط در مورد این بازی در گزارشی نوشته است: اشتباهاتی که در بازی قبلی قطر مقابل عراق رخ داد باید اصلاح شود. تیم ما با وجود صعود در ضربات پنالتی عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. این درحالی است که تیم ایران چهره خوبی از خود نشان داد و در مقابل تیم اردن میزبان، سطح قدرتمندی را ارائه کرد و با این حال ایرانی‌ها توانستند گل های زیادی به ثمر برسانند.

تیم باتجربه و قوی ایران خط حمله زهرداری به رهبری مهدی ایرانی دارد. طارمی ستاره باشگاه پورتو پرتغال، همچنین برای تقویت خط میانی ایران تلاش کرد تا از مهاجمان حمایت کند و توپ را به آنها برساند و موقعیت‌سازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ali IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    خوشی زده زیر دلتون؟ فکر کردید رونالدو و بنزما توی ترکیب دارید؟ کیروش اومد نسل بازیکناتونو عوض کرد، چارتا جوون اورد داره امادشون میکنه. بزارید کارشو کنه. همین تیم ملی کنونی ایران، 90 درصد بازیکنانش همونهایی هستن که کیروش کشف کرد و ازشون استفاده کرد و حالا حالاها داریم نونشو میخوریم و هر مربی میاد همینارو دعوت میکنه. بعد عراق رو دست کم گرفتید خیلی از اردن قوی تره، مطمعنا ایران جلوی عراق همیشه به مشکل میخوره
    • رضا US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      کشف کرد چه صیغه ایه؟؟ بازیکن تو تیم باشگاهیش میدرخشه از اونجام دعوت میشه تیم ملی. بعد این کشف کرد چیه که شما میفرمایید؟؟ کی روش بهترین نسل های فوتبالی ایران دستش بود و هیچ نتیجه ی در خوری نگرفت. همین قطر دوره قبل قهرمان بوده حالا ببین با کی روش چی میشه البته که عربها مثل شما ها بت پرست نیستن و خیلی زود بیرونش میکنن
    • عادل IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      در پاسخ به رضا : کشف کردن يعنی اينکه جرات کنی به بازيکنانی مثل بيرانوند و پورعلی گنجی و اميری و ترابی و ميلاد محمدی وآزمون و جهانبخش ... وقتی که در تيم هائی مثل راه آهن و سايپا و نفت تهران بازی می کردند(غير پرسپوليس و استقلال ) بازی بدهی و به تيم ملی دعوتشون کنی . شايد يادت رفته که بازيکنان تيم ملی نصف به نصف از استقلال و پرسپوليس انتخاب می شدند و يکی دوتا هم برای خالی نبودن عريضه دعوت می شدند . احتمالا شما هنوز فکر می کنيد که ترابی و اميری و پورعلی گنجی و بيرانوند در آکادمی استقلال و پرسپوليس رشد کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دقيقآ يادت رفته که اين بهترين نسل چطور بهترين نسل شد و چه مسيری را برای بهترين نسل شدن طی کرد ؟؟؟ اگر به طرز فکر شماها بود که الان دفاع آخرمون هنوز سيد جلال و مازيار زارع و سيد مهدی رحمتی و .. تيم ملی بودند . کيروش 4 سال توی ايران نبود يه بازيکن جديد کشف نکرديد ؟؟؟ يعنی با رفتن کيروش استعداد هم در فوتبال ما خشکيد يا اينکه کسی نبود کشفشون کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جنوب IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    والله این اقا سیستم تیم ملی رو بهم ریخت ایران همه به تیم رو به جلو حمله مشناختن الان تیم دفاع اتوبوسی مشناسن حتا پاشگاه هم از این سیستم یاد گرفتن حالا هم که رفته بازم سیستم دفاعی اتوبوسی واقعا ادم حالاش از این بازهای تیم ملی بهم مخوره
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    در جواب عادل عزیزم اولا در این چهار سالی که می فرملیید چی تو مملکت ما رو به رشد بوده تا فوتبال یا ورزش ما کرده باشه عزیزم نسنجیده قضاوت نکن ورزش ما تو این چهار سال نیجه رو تو بازیهای اسیایی چند رو ز پیش دیدید تو بیست سال اخیر بی سابقه بود آقای کروش رو که می فرمایید استعداد کشف کرد اگه کشف کرد زخمت مقدماتی جام جهانی رو ی بدبخت کشید آقایان لطف داشتند اخراجش کردند فقط بخاطر اینکه همین کیروش شما معروف بشه هم بتوانند ی کاسبی کرده باشند بعد چه کار کرد در جام جهانی به خدا قسم آقا یحیی گلمحمدی اگه میرفت نتیجه بهتری مبگرفت تا ی عده تو فوتبال ما هستند عزیزم فوتبال ما رنگ خوشی رو نمی تونه ببینه دروغ میگم تو جام ماتها ببین ؟؟؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی