نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عصر سرد انزلی؛ پرسپولیس در گیلان استقلال را شاد کرد!/ یحیی در نیمه مربیان هم موفق نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی متوقف شد.

تیم پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم ملوان رفت که این دیدار درنهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.   

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری،‌ حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی (۴۶ - محمدرضا سلیمانی)، حسین صادقی (۸۰ - امین پورعلی)، مهران احمدی (۶۶ - ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (۶۷ - مسعود زائر کاظمینی (۵+۹۰ - محمدرضا بردبار)) و سهیل فداکار.

شب سرد انزلی؛ پرسپولیس در گیلان استقلال را شاد کرد!/ یحیی در نیمه مربیان هم موفق نبود

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی (۴۶ - میلاد سورگی)، سعید صادقی، محمد عمری ( ۷۶ - نبیل باهویی) و شهاب زاهدی (۴۶ - مهدی ترابی).

شب سرد انزلی؛ پرسپولیس در گیلان استقلال را شاد کرد!/ یحیی در نیمه مربیان هم موفق نبود

داور: سید وحید کاظمی.

بازی در نیمه نخست بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد و درنهایت دو تیم بدون ایجاد موقعیت خاصی با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار هم در بیشتر دقایق مانند نیمه اول دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه  ۶۵ تیم ملوان روی اسال جعفری و ضربه سر مهاجم این تیم می‌توانست به گل اول این دیدار برسد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

وحدت هنانوف در دقیقه ۸۱ با یک شوت غیرمنتظره از پشت محوطه جریمه دروازه ملوان را به شدت تهدید کرد که توپ در آستانه ورود به دروازه با واکنش افشار صداقت به کرنر رفت.

پرسپولیس با این ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه دوم ایستاد. تیم ملوان نیز با این نتیجه ۵ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پرسپولیس IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    عامل اصلی این مساوی ترابی بود وقتی بد میشه از اوناش میشه فقط گند میزنه دیگه کارایی نداره دکمش باید زده بشه دستمال کش
    • یه ایرانی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      ملوان خیلی خوب بود و امیدوارم همیشه خوب باشه، مهم جام آخر فصله که مال پرسپولیسه، اگه پرسپولیسی هستی نباید به ترابی توهین کنی بهرحال همیشه نمیشه پیروز میدان بود دیروز ملوان بهتر بود و مزد بهتر بودنشو گرفت
  • تو IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    صدر ابیش قشنگه💙😎
    • احمدرضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      خوش بحالت که به آرزوت رسیدی
  • 🍅🍅🍅🍅سرخ اسیا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    یحیی دوستت داریم😘😘😘😘😘
  • زیگزاگ IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    ایشون بیشتر در نیمه داوران موفقه که امروز خبری نبود.
    • ......! IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      بعضی وقتا دوستان حرفایی میزنن که آدم خندش میگیره ولی خوب واقعیت نداره نیمه داوران! ا کری خوبی بود ولی تو مسابقه خودتون اینو دیدیم که داور نذاشت بازی مساوی بشه و خوب صدر رو از همین نیمه داوران دارید دوست عزیز و بانمک!
  • بهزاد 💙💙💙 IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    سرما باعث شده تیم گوجه فرنگی نتونه دسیسه کنه
  • شاهین IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    تار تار به فکری الهامی عنایتی رحمتی قلعه نوعی..ووووو درس فوتبال یاد داد..
  • هومن US ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    داور خیلی ضعیف بود ، یحیی کسی رو رو نیمکت نداشت تا داور رو تعویض کنه ، این ها همه تقصیر سقف قرار داد است ، اگر پول بود ، می شد داور را خوب توجیح کرد و مثل اون هفت امتیاز قبلی اهدایی ، این بازی را هم درآورد.
  • رضا IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    تیم سوم پایتخت=پیروزی حتی پاس تهران هم تو آسیا قهرمان شده شما چطورر😀😀😀
  • جهان RU ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    مدیریت محترم پرسپولیس بای از داور و کمیته داوران شکایت کند که چرا داور وظیفه خود را به درستی انجام نداد و مانند بازی پرسپولیس با ذوب آهن، گل گهر و آلمینیوم بازی را برای این تیم در نیاورد
  • استقلال تاج سر فوتبال ایران IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    یحیی از ۸ تا بازی سه تا رو داوران براش در آوردن ، بازی با آلمینیوم گل آفساید ، بازی با ذوب آهن گل با آفساید دو متری ، بازی با گلگهر رد شدن نیم متری توپ از خط دروازه و ادامه بازی توسط تیم محترم کمیته داوری ، دانش مربیگری یحیی همینه که امروز دیدین یعنی اگر کمیته داوران با لنگپوشان تهران همکاری نکنه واویلاست میشه همون سجده شکر که همه قبلا دیدیم
  • علی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    جالبه یحیی میگه بعلت رعایت سقف قرارداد نتونستیم ۲ تا مهاجم درجه یک بخریم اولا اگه مهاجم درجه یک بود دیگه احتیاجی نبود تو مربی باشی اصغر برقی هم میتونست تیم قهرمان کنه دوما یک بازی زاهدی گل زد یک هفته میگفتید مهاجم خودشو پیدا کرد از استرس خارج شد نشون داد بهترین مهاجم ..
  • احمدرضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    فوتبال مالکانه و تیکی تاکای یحیی گل محمدی،بدجوری سوزانده استقلالی ها،خیلی جالبه همه خودجوش از بالا تا پایین تیم استقلال به سرمربی موفق پرسپولیس حمله کردند،تیم خودشان موبایل فروشی موسوی بزن زیرش با ضربه از جناحین و خلق تک موقعیت با کرنر اهدایی داوران شانسی گل میزنند
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    از نیم ساعت آخر بگذریم که ملوان یازده نفره تو محوطه خودش کپ کرده بود، ۶۰ دقیقه اول بازی هنر تارتار بود که با به تیم کاملا منسجم بازی رو کنترل کرد و تیم ما فقط به کناره های یک سوم زمین ملوان می‌رسید و اونجا لا چند تا پاس کوتاه و بازی ترکیبی بسیار کند، کمک می‌کرد تا دفاع ملوان برای دفع سانترال شکل بگیره. هیچ بازیکنی بد نبود بلکه روز بد تیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی