نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
آزمون و طارمی‌ هم به سابقه جواد نکونام نمی‌رسند/ داور پرسپولیسی را برای بازی پرسپولیس انتخاب نکنید!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفم که این فضای دو قطبی بین استقلال و پرسپولیس ایجاد شده است اما استقلال شروع‌کننده این ماجرا نبود!

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» درباره حواشی اخیر بین آبی‌ها و رقیب سنتی این تیم یعنی پرسپولیس اظهار داشت: از حواشی ایجاد شده ناراحت هستیم اما استقلال شروع کننده این ماجراها نبود. اصلا دوست نداشتیم که این اتفاقات رخ دهد. از تمام بازیکنان و سرمربی تیم خواهش کردم که وارد این فضا نشوند و نمی‌دانم چرا دوستان‌مان در پرسپولیس این ماجرا را شروع کردند و به آن دامن زدند!

مدیرعامل استقلال به اظهارات یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره حرف‌های یکی از اعضای هیئت مدیره آبی‌ها و همچنین جواد نکونام، سرمربی استقلال، در این برنامه تلویزیونی واکنش نشان داده است.

وی خطاب به باشگاه پرسپولیس مدعی شد: خداراشکر که بیشترین اتفاقات و امتیازات در سال‌های گذشته برای باشگاه شما بوده است! به گفته برخی از کارشناسان که در فضای فوتبال کار می‌کنند این تکنیک باشگاه پرسپولیس است که به این شیوه فضای فوتبال را مسموم می‌کند تا حداقل امتیازاتی که به نفعشان است را بردارند! من خواهش می‌کنم بگذارید تیم‌ها در یک فضای عادلانه رقابت کنند.

خطیر افزود: جواد نکونام بزرگ‌ترین لژیونر فوتبال ایران است و سابقه درخشانی در خارج از ایران دارد. درحال حاضر سردار آزمون و مهدی طارمی در اروپا بازی می‌کنند اما موفقیت‌های که به دست می‌آورند به سابقه جواد نکونام نمی‌رسد.

وی با اشاره به ادعاهایی که درباره تخلف باشگاه استقلال و عدم رعایت قانون سقف بودجه مطرح شده است، اضافه کرد: تمامی مدارک و اسناد ما شفاف و واضح و در سازمان لیگ موجود است. به نظرم، ما تنها تیمی هستیم که قانون سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم.

خطیر در مورد پرونده محمد محبی، ستاره فصل گذشته استقلال و جریمه اخیر آبی‌ها در این پرونده نیز اضافه کرد: مساله ۱۴۰ هزار یورویی بوده که دوستان به باشگاه پرتغالی ندادند و متاسفانه اسناد جعلی برای باشگاه سانتاکلارا فرستادند! یک بند خسارت ۶۰۰ هزار یورویی وجود داشت که فیفا آن بند را قبول نکرد و سانتاکلارا دوباره به فیفا و دادگاه عالی ورزش(کاس/CAS) شکایت کرد. دادگاهی تشکیل شد که سه روز قبل جوابش آمد که براساس حکم جدید، استقلال باید از آن ۶۰۰ هزار یورو، ۳۵۰ هزار یورو را پرداخت کند.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز بدهی‌های استقلال تمام نشده است و همچنان به آن اضافه می‌شود. قبل از اینکه به استقلال بیایم می‌دانستم مشکلاتی وجود دارد و با علم کافی و به‌رغم توصیه‌های دوستان که قصد داشتند من را منصرف کنند، مدیریت باشگاه را قبول کردم و به نیت کمک به باشگاه بزرگ استقلال آمدم. الان استقلال ۸۸۰ میلیارد بدهی انباشته دارد و محصول یک سوء‌مدیریت است.

مدیرعامل آبی‌های پایتخت افزود: از یکی از مدیران پیشین باشگاه شکایت کردیم که پول بیت‌المال را هدر داد. این شکایت به پرونده سیلوا مربوط می‌شود. دوستان متاسفانه به این بازیکن دو ماه حقوق ندادند؛ حقوقی که کلا حقوق ۸۰ هزار یورو بود!

وی همچنین درباره کاهش قرارداد بازیکنان استقلال و نکونام به منظور رعایت الزامات سقف بودجه و ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، ستاره آرژانتینی جدید این تیم افزود: نکونام دو بار قرارداد خود را کم کرد و همه بازیکنان با شرافت این کار را انجام دادند. نکونام اولین بار ۶ و بار دوم ۱۰درصد قراردادش را کم کرد و و من از او و بازیکنانی که قراردادنشان را کسر کردن تشکر می‌کنم.

خطیر به اشتباهات داوری که به‌زعم او علیه استقلال رخ داده است نیز اشاره و اضافه کرد: استقلال در هفته‌های اخیر به شدت از داوری ضربه دیده و حریفان هم سود بردند و به نظر من این مساله طبیعی نیست! از فدراسیون خواهش می‌کنم قبل از بازی بررسی کنند و یک سوالی هم از داوری که انتخاب می‌کنند، بپرسند که طرفدار کدام تیم است! داور استقلالی را برای استقلال نگذارید و داور پرسپولیسی را برای بازی پرسپولیس انتخاب نکنید!

مدیرعامل استقلال درباره اخطار آرتور کوین یامگا، بازیکن فرانسوی این تیم نیز افزود: هر دوماه یک بار نوتیس می‌آمد و این بار تعجب کردم که چرا اخطار یامگا این بار نیامده و بعد یکی از اعضای باشگاه برای من پیامکی فرستاد که باید ۷۰ هزار یورو به یامگا بدهیم. هر نوتیس هم ۱۵ روز فرصت دارد و این نوتیس آخری بعد از ۱۲ روز به دست من رسیده و سه روز آخر متوجه شدم و آن کارمند را هم اخراج کردم. من تمام اولویتم در این سه روز این بود که پول یامگا را بدهم چون او دو سال باشگاه قرارداد دارد.

وی درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا افزود: قبلا هم گفتم تا زمانی که در باشگاه استقلال باشم این اتفاقات رخ نخواهد داد و الان هم پای قولم هم هستم و ما یک کارگروه تشکیل دادیم و هنوز هم اعتقاد دارم حذف سال گذشته استقلال عادلانه نبود. حق استقلال بود باشد و حق تیم دیگر نبود!

در همین ارتباط بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مفسر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    وقتی علی دایی، علی کریمی مهدوی کیا کریم باقری هستند چکش کجای لژیونرهای مثل اون یکی اسطو ره دیگه که لژیونر در حاشیه خلیج فارس بوده. اندازه خودتون صحبت کنید تیم بی افتخار تنها افتخارشون چهار جانبه امجدیه س.
    • S IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      اخه بنده خدا همه ی اینا که جمعا اندازه ی جواد هم توو سطح اول دنیا بازی نکردن پوز دارن!!!ما عین شماها نیستیم احترامشون هم نگه میداریم ولی نه دیگه به ادمی مثل یحیی یا درویش!مکتب ما ناصر حجازیه نه….!جام؟؟؟انقد جام جام نکنید بابا ده تا جامتون که با کمک بابا مسعود و اسنپ گرفتع شده اندازه ی یه جام بدون باخت و با شرافت ما ارزش نداره
    • لنگ حقیر معیشتی بگیر سوگولی وزارت ورزش IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      به پیراهن رونالدو دست زدین :)
  • تحلیل IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    متوهم
  • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    آخه یکی از بازیکنان کیسه رو نام ببر که یکبار منتخب آسیا بوده! چرا اینقدر متوهم هستی جناب پرز!
  • Milad DE ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    وقتی مجری پیمان الیوسفی همین میشه یکی به این دکتر قلابی مافیا کوچولو بگه تو فوتبالی که دایی و کریمی و مهدوب کیا و هاشمبان و ... جایی برای این نوچه آدم فروش کی روش نمی‌مونه
  • ع ق QA ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    آخه بی منطق فریبکار کدوم افتخار تیم درجه دو اوساسونا ؟! او باند باز معروف تیم ملی بود و کی‌روش طبق اتفاق او را بازی می داد
  • محسن IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    جواد چکش بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایرانه ، چندین گل در لیگ قهرمانان اروپا ، نایب قهرمانی اروپا با بایرن مونیخ ، کاندیدای گل پوشکاش و در نهایت فرار از بازی با الهلال زمانی که مربی فولاد بود ، و اما بزرگترین افتخار خطیر اینه که با دروغ و نیرنگ و از روی خصومت تا مبادا پرسپولیس قهرمان آسیا بشه باعث محرومیت عیسی آل کثیر شد
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    علی دایی مرد سال آسیا شد و سالها بهترین گل زن جهان و بازیکن بایرن و تو فینال اروپا سال ۱۹۹۹ اونوقت نکونام بهترین لژیونره؟ اینم وی ای آر لازم داره ؟
  • بهشت IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    این بابا اصلا فوتبال ندیده کجا بودی اون زمان که دایی با بایرن نایب قهرمان اروپا شد مهدوی کیا چند سال تو هامبورگ بازی کرد ؟وحید هاشمیان تو بایرن مونیخ هامبورگ وبوخوم چند سال بازی کرد رحمان رضایی تو سری آ همین الان مهدی طارمی تو پورتو قهرمان شده همیشه تو جدول گلزنهای لیگ پرتغاله اون وقت نکونام باچند سال تو اوساسونا شده بهترین لژیونر !!!!!
  • فرامرز IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    سردار قهرمان روسیه چندین بار شده طارمی هم قهرمانی در پرتغال دارد نکونام با اوساسونا چه قهرمانی یا افتخار خاصی کسب کرده جایگاه اوساسونا که مشخص است یک تیم عمدتاً میانه یا پایین جدولی با این چاپلوسی ها خودت را در دلش جا خواهی کرد .چه شخصیت های مدرک دانشگاهی دارند خطیر فرشید سمیعی خانی و...
  • محمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    بزرگترین افتخار چکش دیدن بازی های اسطوره هایی مثل دایی و هاشمیان و باقری تو تلویزیون خونشون بوده
  • جهان US ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    برای چندمین بار پیشنهاد خودم را به خبر ورزشی تکرار میکنم، خبر ورزشی چند کارشناس درجه یک داوری در جهان همانند کولینا،ساندر پوهل، مارکوس مرک را انتخاب کرده و با هزینه شخصی من فیلم مسابقات پرسپولیس حکومتی و تاج را در ده سال اخیر برای این کارشناسان ارسال کند تا آنان با بررسی فیلم مسابقات اعلام کنند کدام تیم از داوری مسابقات فوتبال در ایران متنفع شده است. بگذارید یکبار برای همیشه همه دنیا متوجه شوند در داوری فوتبال ایران چه میگذرد
  • حاج ۳لسچ IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    مرد حسابی!! کریس رونالدو تو پیج ش نوشته وقتی بچه بودم عکس های جواد لالیگایی وقتی تو اوساسونا در دسته اسپانیا از دقیقه ۶۰ وارد زمین میشد و کولاک میگرد تو اتاق میزدم و اسطوره من یکی جواد بود دومی ش عبد الصمد مرفاوی!😉
  • پرسپولیس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    باشه تو راست میگی🐴🐴🐴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی