نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۰ |
۰
کلوب| سردرگمی عجیب خط دفاعی سپاهان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان ژوزه مورایس، بالاخره در هفته نهم، طعم شکست را به طرز عجیب و غریبی چشید.

شاگردان مرد پرتغالی، در عین اینکه در خط حمله فوق العاده هستند و بهترین خط حمله لیگ را تا به اینجا با دو بازی کمتر نسبت به رقبا در اختیار دارند، در فاز دفاعی، به هیچ وجه عملکرد مناسبی از خود نشان ندادند.

سپاهان برابر ملوان و تارتار زانو زد؛ در واقع سپاهان، بر روی اشتباهات مهلک خط دفاعی، بازی را به انزلی‌چی‌ها واگذار کرد. حال در این حین، گل سوم و پیروزی بخش ملوان به سپاهان، بسیار جالب و بامزه، زده شد.

گره خوردگی و سردرگمی بازیکنان سپاهان به یکدیگر، سبب شد تا یک گل بیلیاردی برای ملوانی‌ها به ثمر برسد. برخورد محمد کریمی و محمد قربانی و دخالت میلاد زکی پور در مسیر توپ، موجب شد که نیازمند، خلاف جهت حرکت کند و شوت ساده سهیل فداکار، به سادگی هر چه تمام تر، وارد دروازه طلایی پوشان اصفهان شود.

به نوعی، تماشاگران فوتبال، در این صحنه شاهد «پت و مت بازی» مهره‌های سپاهان بودند و لحظه ای، انیمیشن «پت و مت» را در ذهن خود تداعی کردند.

شاید کسی باورش نمی‌شد که آن توپ بی خطر و مرده، به شکل باورنکردنی، راه به دروازه پیام نیازمند، پیدا کند.

گلی که دقیقه نود و دو به ثمر رسید و سپاهان، عملاً با بدشانسی و خودزنی بازیکنان خود، بازی را به شاگردان تار تار باخت.

هرچند که نباید از بازی فوق العاده و شجاعانه ملوان،برابر تیم پر ستاره سپاهان به راحتی گذشت. آنها هفته قبل مقابل پرسپولیس، به خوبی این قضیه را اثبات کردند که اصلاً حریف دست و پا بسته ای نیستند و می‌توانند یقه مدعیان را در بزنگاه‌های حساس فصل، بگیرند.

ملوان با این برد، به رده سوم جدول صعود کرد و پانزده امتیازی شد. سپاهان هم جایگاه هفتم را به با دوازده امتیاز، به خود اختصاص داد.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی