نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| از انتخاب تارتار تا حرف‌های هادی چوپان؛ زیبایی‌های ورزش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار یکی از مربیانی است که راه خود را به درستی طی می‌کند و هیچ عجله‌ای برای رسیدن به نیمکت تیم‌های بزرگ و پرطرفدار ندارد.

ورزش ایران در هفته‌ای که گذشت شاهد دو اتفاق جالب و در عین حال زیبا بود؛ یکی انتخاب مهدی تارتار به عنوان مربی برتر ماه و دیگری صحبت‌های هادی چوپان در جمع جوانان بدن‌ساز ایرانی ساکن آمریکا.

تیم ملوان با هدایت مهدی تارتار یکی از تیم‌هایی است که با کمترین هزینه توانسته نتایج خوب و قابل‌توجهی به دست بیاورد. جوانان مهدی تارتار با کمترین سروصدا و حاشیه توانستند سپاهان مورایس را در اصفهان شکست دهند و پرسپولیس را در خانه خود متوقف کنند. شاید اگر بخت کمی با آن‌ها یار بود می‌توانستند از استقلال هم امتیاز بگیرند اما این‌گونه نشد.

مهدی تارتار یکی از مربیانی است که راه خود را به درستی طی می‌کند و هیچ عجله‌ای برای رسیدن به نیمکت تیم‌های بزرگ و پرطرفدار ندارد. همین صبر و بی‌سروصدا کار کردن مهدی تارتار از عوامل موفقیت اوست و ما هم امیدواریم این موفقیت ادامه یابد.

از ماجرای ملوان و تارتار که بگذریم، اخیرا ویدیویی منتشر شده که در آن هادی چوپان در حال گفت‌وگو با جوانان بدنساز ایرانی در آمریکاست و به آن‌ها می‌گوید که قدر کشورتان را بدانید و هر جا رفتید با افتخار بگویید ایرانی هستیم. در ادامه هادی چوپان به آن‌ها می‌گوید که ایران کشوری غنی و متمدن است و تمدن آمریکایی‌ها به سیصد سال هم نمی‌رسد.

آقای هادی چوپان! شما هم در رشته خودت قهرمانی، هم برای خانواده‌ات قهرمانی و هم برای ایران و ایرانی. شما ایران‌دوستی و مردم‌دوستی واقعی را نشان دادی؛ بر خلاف عده‌ای که خود را ایرانی می‌دانند، اما در روزهای سخت ایران مردم را تنها گذاشته‌اند و در اروپا و آمریکا مشغول خوش‌گذرانی هستند. قهرمان واقعی کسی است که قدر کشورش و مردمش را بداند و در روزهای خوب و بد کنار هم‌میهنانش باشد؛ نه این‌که در اینستاگرام و توییتر ادعای حمایت از مردم را کند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی