نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وضعیت منچستریونایتد بعد از آمدن سرجیم رتکلیف/ روزهای انقلابی شیاطین‌سرخ نزدیک است
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرجیم رتکلیف با آمدنش تغییرات بزرگی در منچستریونایتد به وجود خواهد آورد تا باشگاه را از وضعیت نگران‌کننده‌ای که دارد خارج کند.

با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری سر جیم رتکلیف در منچستریونایتد در روزهای آینده تایید می‌شود، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد نحوه عملکرد باشگاه در آینده وجود دارد. مشخص است که رتکلیف ۷۱ ساله برنامه زیادی برای بازنگری گسترده اقدامات فوتبالی باشگاه از جمله استراتژی‌ها و پرسنل دارد.

شیاطین

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که تن‌هاخ در این فصل با آن مواجه شده، کمبود گزینه‌های با کیفیت در دفاع میانی بوده است. مصدومیت لیساندرو مارتینس که به نظر نمی‌رسد تا کریسمس بازگردد، توانایی منچستریونایتد در بازیسازی از عقب به جلو را به شدت کاهش داده است. تن‌هاخ در تابستان خواهان یک مدافع میانی جدید بود و کیم مین جائه را قبل از امضای قراردادش با بایرن مونیخ در نظر داشت. آنها سپس روی ژان کلر تودیبو، مدافع میانی نیس تمرکز کردند و در نهایت جانی اِوانز را در تابستان به خدمت گرفتند. وبسایت منچستر ایونینگ گزارش می‌دهد که این بازیکن ۲۳ ساله فرانسوی در لیست اهداف تابستانی باشگاه قرار دارد و با توجه به اینکه نیس تحت مالکیت رتکلیف است، معامله می‌تواند آسان‌تر شود.

گفته می‌شود که منچستریونایتد به دنبال جذب بازیکنانی در خط هافبک نیز می‌گردد و باید یک وینگر جذب کند تا راه برای فروش احتمالی آنتونی و سانچو باز شود. یوسف فوفانا، هافبک موناکو، ستاره دیگری است که به منچستریونایتد لینک شده است. شیاطین‌سرخ نیاز شدید به بازیکنی دارند که می‌تواند دفاع و حمله را به هم پیوند دهد و در عین حال ارتباط محکمی برای تیم ایجاد کند.

آمار فوفانا در لیگ ۱ او را به عنوان یکی از پیشروترین هافبک‌ها هم از نظر حمل توپ و هم پاس دادن به یک‌سوم پایانی نشان می‌دهد، در حالی که آمار دفاعی او نیز قابل قبول است. آمدن او همچنین می‌تواند برای سفیان امرابط مفید باشد، که تا حدی به دلیل فقدان ساختار اطرافش هنوز بهترین عملکرد خود را در اولدترافورد نشان نداده است.

وضعیت منچستریونایتد بعد از آمدن سرجیم رتکلیف/ روزهای انقلابی شیاطین‌سرخ نزدیک است

واندرسون، مدافع کناری موناکو نیز با انتقال به اولدترافورد مرتبط است. یکی دیگر از گزینه‌های دفاع کناری ژرمی فریمپونگ، ستاره بایرلورکوزن است، اگرچه با توجه به تمدید قراردادش با بوندسلیگا تا سال ۲۰۲۸، ممکن است خرید او دشوار باشد. آینده آرون وان‌بیساکا، مدافع راست فعلی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قراردادش در تابستان تمام می‌شود، مگر اینکه تمدید یک ساله انجام شود. فدریکو کیزا به نظر می‌رسد هدف اصلی منچستریونایتد در وینگ باشد. گفته می‌شود یوونتوس آماده فروش این بازیکن ایتالیایی است و با توجه به مبلغ ۵۲ میلیون پوندی او و محدودیت‌های فیرپلی مالی منچستریونایتد، او ممکن است یک خرید ایده‌آل باشد.

نام ستاره‌های دیگری مانند ایوان فرگوسن و پدرو نتو نیز آورده می‌شود، اگرچه هر دو احتمالاً هزینه بیشتری نسبت به قهرمان یورو ۲۰۲۰ خواهند داشت که ممکن است باعث شود باشگاه نتواند گزینه‌های حیاتی دیگر را به دست آورد. ستارگان بزرگی مانند رافائل واران و کاسمیرو هر دو با توجه به فرم ضعیف خود در این فصل با انتقال به عربستان سعودی مرتبط شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حجت IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    با این وضعیت منچستر یونایتد می‌ره لیگ پایین تر
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    خواهشا صبر کن نقل و انتقالات شروع بشه بعد شایعات رو شروع کن. طرف هنوز امضا نکرده بازیکنای مد نظرش رو خریدید ترکیب هم باهاش ساختید. این بود آرمان های امام🤣🤣 فصل بعد میاد و منچستر یدونه از اینایی ک گفتی رو هم نمیخره. فقط وقت مارو با پست های بی معنی می‌گیرد
  • Alireza IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    امیدوارم منچستر به شکوه. غظمتش برگرده و دوباره به تیم اول شهر منچستر تبدیل شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی