نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
۰ |
۱
گزارش AFC برای دیدار ایران - هنگ‌کنگ
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به تشریح شرایط گروه E مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ پرداخت و نوشت: ایران به دنبال چهارمین حضور متوالی در جام‌جهانی است.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به شروع دور دوم انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ در گروه E پرداخته است.

در این گزارش آمده است:

ایران که به دنبال راهیابی به چهارمین دوره متوالی جام جهانی فوتبال است، روز پنجشنبه به مصاف هنگ کنگ می‌رود و ترکمنستان میزبان ازبکستان است.

ستاره‌های تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مدعی اصلی صعود از گروه E هستند و هنگ کنگ در ورزشگاه آزادی تهران با آزمایش سختی از اعتبار خود روبه‌رو خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه خود صعود نکرد، مصمم به راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۶ است و این در حالی است که در ۶ حضور قبلی خود در مسابقات جهانی از مرحله گروهی صعود نکرده است.

هنگ کنگ پس از بازگشت به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار از سال ۱۹۶۸ و صعود به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی برای اولین بار در دوره اخیر هانگژو، از اعتماد به نفس برخوردار خواهد بود.

ترکمنستان با کسب یک عملکرد خوب در مرحله مقدماتی، می‌خواهد این ناامیدی را از بین ببرد. ازبکستان نیز در ماموریتی برای صعود به دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی