نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| زن مسی آن شب خاطره‌انگیز را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویری جالب از همسر لیونل مسی منتشر شده که بکگراند گوشی موبایلش تصویری خاص مهمترین شب زندگی همسرش است.

لیونل مسی و همسرش آنتونلا رابطه ای بسیار عمیق با یکدیگر دارند و آنها از کودکی با یکدیگر آشنا بوده‌اند که این ارتباطشان به ازدواج ختم شد.

مسی سال گذشته توانست با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود و به آرزویش برسد. پس از قهرمانی آرژانتین در فینال جام جهانی مقابل فرانسه، آنتونلا همسر مسی وارد زمین شد و با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفت و حتی بوسه‌ای به آن زد. او تنها زنی است که توانسته جام قهرمانی جام جهانی مردان را لمس کند و تاکنون به غیر از بازیکنان تیم قهرمان هیچ کسی اجازه دست زدن به جام را نداشته است.

حالا تصویری از آنتونلا منتشر شده که نشان می‌دهد عکس بکگراند گوشی‌اش تصویری از شب جشن قهرمانی در قطر است و او هیچوقت آن شب به یادماندنی را فراموش نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

عکس| زن مسی آن شب خاطره‌انگیز را هیچوقت فراموش نمی‌کند

عکس| زن مسی آن شب خاطره‌انگیز را هیچوقت فراموش نمی‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    آقای زاوش محمدی نگفتی برند گوشی و ساعت " همسر " مسی چی بود ؟؟ چرا از تخصصت به نحو احسن استفاده نمی کنی ؟ چرا نمی ذاری این نبوغ مارک شناسی و برند شناسی یک جوان ایرانی رو همه دنیا بفهمن ؟؟؟!!! تا کی کنج عزلت و گوشه نشینی ؟؟؟؟؟!!!!!! ضمنا بهتره به جای زن مسی بفرمایید " همسر مسی " . یه بار دیگه هم تو همین سایت شما اینو گفته بودم که زن 2 حرفه و همسر 4 حرف . برای 2 حرف صرفه جویی ( در حالی که مطالب چرت و مزخرف به وفور در سایت شما نوشته میشه ) ننویسد زن فلانی و بنویسید همسر فلانی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی