نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کنترل اوضاع پرتنش در اتاق مدیریت استقلال/ آبی‌ها صدرنشین هستند اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به رغم انتشار اخبار مثبت مالی از عقد قرارداد با اسپانسرهای دوم، سوم و... استقلال، مدیریت باشگاه همچنان پرتنش است.

در شرایطی که شکایت برخی باشگاه‌ها از استقلال نسبت به رعایت نکردن سقف قرارداد مشکل ساز شده تعدادی از اعضای هیئت مدیره استقلال در این باره با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

بررسی وضعیت قرارداد دروازه‌بان دوم استقلال و نحوه انتقال سینا سعیدی فر همچنین ورود برخی مبالغ به حساب باشگاه از منابعی که در ارتباط با برخی اعضای هیئت مدیره بوده‌اند اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال را به شکل نامحسوس در شرایطی قرار داده که این روزها همچنان برخی از این افراد تمایلی به نشستن دور یک میز با یکدیگر را ندارد.

ناگفته نماند؛ پس از حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال برخی اعضای هیئت مدیره که از قبل و با خواست سازمان خصوصی‌سازی به این جمع اضافه شده بودند اختلاف نظرهایی با مدیر جدید پیدا کردند که در هفته‌های گذشته نیز برخی از آنها به نوعی واضح در رسانه‌ها منتشر شد اما تیم مدیریتی سعی دارد تا پشت پرده این موضوعات را حل و فصل کند تا لطمه ای به تیم نخورد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در حال حاضر با کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فعلا خبری از مشکلات این چنینی از این مجموعه به بیرون درز پیدا نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • Hamed IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    تنش رو تیمی داره که بازیکناش گفتن مدیرعاملمون باید استعفا بده! فرافکنی نکنید
  • افشین دست کج IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    یعنی خبر ورزشی واقعا عالیه، کل تیم لنگ به خاطر پول تو اعتصاب و قهر و استعفا و دعوا هستن اون وقت خبر ورزشی از بحران تو استقلالی میگه که هم صدرنشینه هم جو آرومی داره هم هیچ حاشیه ای نداره، داداش لاقل مقاله میزنی یکم کمتر تابلو بنویس که زود لو نری
  • 🍅🍅🍅🍅سرخ اسیا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    وقتی کل مجریان رسانه ملی بر علیه استقلال سم پاشی میکنن دیگه از سایت های ورزشی بخصوص خبر ورزشی یه ذره هم جای تعجب نیست این جور اخباری رو کار کنه..بگین تا خسته بشین.چرا از امتیازاتی که قراره از استقلال کسر بشه نمیگین.دو سه روزه حال هوادارو خراب نکردین.اخه ما کلی بازیکن تاپ خریدیم.....
  • نقی بهجت IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    دقیقا خبر ورزشی از جون استقلال چی می خواد؟؟؟ استقلال چه هیزم تری به شما فرخته اینهمه بر علیه اش می تازید. دقیقا چی می خواهید؟؟؟ کدوم دیوث هیئت مدیره باهم مشکل دارند ما خودمان از طبقه چهارم باشگاه می اندازیمش پایین؛ شما اسامی را ببر که کیا با مدیر و باشگاه اختلاف دارند (اگه راست می گید) ما حسابش را بزاریم کف دستش. این موضوعات از یه اتاق فکر و آنهم در صدا و سیما شکل می گیره و رسانه هایی مانند خبر ورزشی و سایت ورزش سه و روزنامه گل و ... به تربیت روح و روان هواداران استقلال را می خراشند تف و اف بر شما که اینهمه خبرهای چند پهلو و دروغین دست می زنید. ما می دونیم که شما برای خارج کردن تیم پیروزی از بحران و یا گمراه کردن افکار عمومی هوادار پیروزی دست به این کارها می زنید... نکنید اگر اعتقاد دارید به خدا از این کارها نکنید.
  • امیرتاجی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    دیدند استقلال عالی میتازه در لیگ برتر .‌ خب دوباره سمپاشی دشمنان رسانه ایی استقلال شروع شد ‌‌ خداییش چقدر میگیرید ؟؟؟؟!!!😐
  • عشق فقط یک کلام استقلال والسلام US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    جانم فدای استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی