نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیش‌بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بارسلونا که در بالای جدول لالیگا بین تیم‌های مادریدی گیر کرده، امشب در نبردی حساس به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

امشب از ساعت ۲۳:۳۰ ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس میزبان جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا خواهد بود. بارسلونا رده چهارمی در این دیدار به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

بارسلونا؛ ژاوی بدشانس

بارسلونا هیچ‌وقت کامل نیست! در فصل جاری ژاوی از مصدومیت ستاره‌های تیمش ضربه بزرگی خورده و حالا هم که به نبرد بزرگ با اتلتیکو رسیده، با وجود بازگشت لواندوفسکی، دی‌یونگ و پدری، نمی‌تواند از تراشتگن، گاوی و کانسلو استفاده کند. با این بارسا تیم پرستاره‌ای است، اما برخی بازیکنان جانشینی نزدیک به خودشان ندارند و برنامه‌های ژاوی را به هم ریخته‌اند. بارسلونا از صدر جدول خیلی دور نشده و ۴ امتیاز قابل جبران است. فعلاً مأموریت امشب شکست دادن تیم هم‌امتیازشان یعنی اتلتیکومادرید خواهد بود.

اتلتیکومادرید؛ ال‌چولو برمی‌گردد

تمدید قرارداد با اتلتیکومادرید و هدف کسب جام‌های جدید. ال‌چولو می‌داند در رقابت با رئال و بارسا کار دشواری برای قهرمان شدن دارد، اما این فصل دوباره اتلتیکو جان گرفته و می‌تواند برای دو تیم مطرح‌تر لالیگا دردسرساز شود. اگرچه در خانه رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی دارند، اما بیرون از متروپولیتانو وضعیت ایده‌آل نبوده. حالا هم در حالی در خانه بارسا بازی خواهند کرد که آخرین بردشان در زمین حریف در لالیگا به ۱۷ سال قبل برمی‌گردد. آیا برای رسیدن به هدف، سیمئونه این طلسم را می‌شکند؟

آخرین بازی
بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۳ در دیدار برگشت لالیگای فصل گذشته، بارسلونا با یک گل مقابل اتلتیکومادرید پیروز شد. بارسا که میزبان آن دیدار بود توسط فران به گل رسید.

آمار بازی
۲۴۰) در ۲۴۰ نبرد بارسلونا و اتلتیکومادرید، بلوگرانا ۱۰۸ برد و روخی‌بلانکوس ۷۶ برد داشته‌اند. ۵۶ بازی بین این دو تیم هم مساوی شده است.
۳) بارسلونا در ۳ بازی آخر لالیگایی مقابل اتلتیکو پیروز شده است. آخرین برد اتلتیکو مقابل بارسلونا به ۲ سال قبل یعنی اکتبر ۲۰۲۱ برمی‌گردد.
۱) این نخستین نبرد تاریخ بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس خواهد بود.
۲) اتلتیکو در ۳ فصل اخیر ۲ مرتبه بارسلونا را شکست داده، در حالی که پیش از آن در ۱۹ بازی متوالی لالیگایی موفق به شکست کاتالان‌ها نشده بود.
۳) ژاوی ۳ مرتبه مقابل دیگو سیمونه قرار گرفته که موفق شده ال‌چولو را در هر ۳ بازی شکست دهد.
۱) تنها تیمی که موفق شده در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس از سد بارسلونا بگذرد، دیگر تیم مادریدی یعنی رئال بوده است.
۳) اتلتیکومادرید این فصل در ۳ بازی پیروز نشده که همه آن‌ها بیرون از خانه بوده است. والنسیا و لاس‌پالماس تیم سیمئونه را شکست دادند و رئال‌بتیس هم مقابل آن‌ها به تساوی رسید.

مصدومان و محرومان
مصدومیت بدموقع مارک‌آندره تراشتگن دردسر تازه‌ای بعد از آسیب‌دیدگی شدید گاوی بود. حالا به این دو نفر ژوآئو کانسلو ستاره بازی‌های اخیر بارسلونا هم اضافه شده است. ژاوی این ۳ بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. در سوی مقابل، اتلتیکومادرید به دلیل مصدومیت نمی‌تواند از ممفیس دپای، توماس لمار، رینیلدو و ویتولو استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم
بارسلونا:
پنیا، آرائوخو، کریستنسن، مارتینس، بالده، دی‌یونگ، پدری، رومئو، فلیکس، رافینیا و لواندوفسکی
اتلتیکومادرید: اوبلاک، خیمنس، ویتسل، ارموسو، مولینا، دی‌پائول، سائول، کوکه، ریکلمه، گریزمن و موراتا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کریم عباسزاده CA ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    سلام آمار اشتباه ندین این سومین بازی بارسا&اتلتیکو در ورزشگاه المپیک مقبل اتلتیکو خواهد بود 1929بارسا4اتلتیکو0 1996بارسا5اتلتیکو۲
  • کریم عباسزاده CA ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    سلام آمار اشتباه ندین این سومین بازی بارسا&اتلتیکو در ورزشگاه المپیک مقبل اتلتیکو خواهد بود 1929بارسا4اتلتیکو0 1996بارسا5اتلتیکو۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی