نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
۱۷ |
۲
ماجرای شکایت همسایه‌ها از بازیکن استقلال چه شد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم استقلال در شرایطی خود را آماده دیدار مقابل فولاد خوزستان می‌کند که کمترین خبر و حاشیه دور و بر این تیم به گوش می‌رسد.

در روزهای گذشته اتفاقاتی حول و حوش تیم استقلال رخ داد که شاید اگر این موضوع چند سال قبل رسانه‌ای می‌شد حداقل یک ماه مجموعه تیمی استقلال را به حاشیه می‌برد اما این اتفاق به یک دلیل رخ نداد.

به تازگی خبری در رابطه با شکایت تعدادی از همسایگان یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل برپایی مهمانی‌های شبانه و بروز درگیری با همسایه‌ها در رسانه‌ها خبرساز شد.

انتشار برگه شکایت احضاریه بازیکن مربوطه که نام و نام خانوادگی اش در آن نامشخص بود ولی گفته شد در یکی از پست‌های عقب زمین بازی می کند و در شهرک غرب آپارتمانی را اجاره کرده اما منزل اصلی وی در بلوار فردوس غرب تهران بوده و احضاریه به نام وی و آدرس منزل اصلی وی ارسال شده است، همه دلیلی بر این مدعا بود که این موضوع شایعه نیست و واقعیت دارد اما هرگز غیر از همان روز (چهارشنبه هشتم آذرماه جاری) که این خبر در رسانه‌ها منتشر شد دیگر خبر یا پیگیری خبری حول و حوش این ماجرا در فضای فوتبال و رسانه مشاهده نشد. مسئولان باشگاه هم در کمال هوشمندی در این باره سکوت کردند تا ماجرا بیشتر کِش پیدا نکند.

افراد مطلع نزدیک به تیم معتقدند حضور کاپیتان‌های باهوش و با تجربه تیم استقلال که هر دو سابقه حضور در مسابقات جام جهانی را در کارنامه فوتبالی خود داشته و در رقابت‌های بین‌المللی زیادی از جمله جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌اند این شرایط مطلوب را برای جواد نکونام ایجاد کرده که این قبیل حواشی در تیم استقلال یا وجود نداشته باشد و یا اگر مشاهده شد بلافاصله در نطفه از بین برود.

ماجرای شکایت همسایه‌ها از بازیکن استقلال چه شد؟

تیم استقلال پس از تنش‌های ابتدای فصل که ناشی از درگیری‌های غیر مستقیم یا حتی رودررو بین علی خطیر و جواد نکونام بود پس از آن و با کسب نتایج مطلوب در طول هفته‌های گذشته لیگ برتری، جو آرام و مطلوبی را سپری می‌کند. نزدیکان به این تیم با اطمینان کامل این شرایط را ابتدا ناشی از علاقمندی بازیکنان به کادر فنی به ویژه جواد نکونام و در وهله دوم حضور ۲ کاپیتان با تجربه استقلال یعنی سیدحسین حسینی و روزبه چشمی می‌دانند.

این دو کاپیتان در واقع حکم دست راست و چپ جواد نکونام در زمین مسابقه و تمرینات را بازی کرده و همواره ضمن برقراری ارتباط مطلوب بین کادر فنی و بازیکنان تیم به دلیل اطلاع از ریز اتفاقات داخل جمع بازیکنان از انتشار و یا بزرگ شدن حواشی داخل تیم و رسیدن آنها به گوش اصحاب رسانه جلوگیری می‌کنند.

آرامش فعلی تیم استقلال که موجب آرامش جواد نکونام نیز شده است از جمله عوامل موثر در کسب نتایج استقلال، اجرای دستورات تاکتیکی در طول مسابقات به شکل و روش مورد نظر سرمربی تیم و در نهایت رضایت کامل کادر مدیریتی باشگاه است که تاثیر آن را در جایگاه جدولی استقلال به وجود می‌توان دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناشناس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    دیگه دست از این حاشیه سازی ها بردید واقعا زشته
    • ع ق QA ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      شما دست از حاشیه بردارید بعد از اهانت مجیدی به خانم امر بالمعروف و دوپینگ تعویض خونش و کشتن آن آقا یک نفر در بوشهر و حواشی دماوند و عکسهای اون آقای دیگر حالا این آقا ؟! لطفا اسم خودش و میهمانها ش را منتشر کنید
    • عقده ای قرمز IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      بابا اینا باختن دیگه زدن به سیم آخر و دوباره دارن بقول خودشون با ماست مالی کردن و پنیر و ماست و دوغ و ماست بندیشون باختشونو توجیه و خودشونو خالی میکنن، اشکالی نداره چون در ته جدول هستن بزار هرچی میخوان بگن ما که عقده ای قرمز نیستیم که... ما سرور و سالارشون هستیم یعنی💙💙 استقلال💙💙!! رسانه محترم تو این بلبشو و شلوغیه بازی لنگ و باختش دیگه این حاشیه ها جواب نمیده و ثمری ندارد و کاری برای حاشیه درست کردن برای آبیها از پیش نمیبرید!! اینقدر عمق فاجعه باخت تیم محبوبتون لنگ شدیده که دیگه این حرفها و و حاشیه درست کردنا پهلوش هیچه خودتونو خسته نکنید و فکری برای ته جدول بودن تیم محبوبتان لنگ در پایین جدول لیگ برتر بکنید.... حاشیتون خیلی ضعیفه برادران رسانه محترم....
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    آدرس خوبی بود با عکسها همه چیز کامل شد . روزبه چشمی
    • دوچرخه سواران IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      آرمین سهرابیان بوده..................
    • لنگ سیبیلش میچرخه IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      اولا که سیبیل بابای محترمتون میچرخه(دور از جون همه) سواره بر سه چرخه آبیها.... دوما که فکر کنم که سروش سیبیل بوده انداختن گردن آبیها 😅😅😅😅
  • فرهنگ کیسه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بی فرهنگی مطلق................
    • لنگ بی تمدن IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      لنگی بیکلاس ته جدولی بی تمدن باختن گریه نداره!! 😢😢😢😢😢😢😢
  • عباس IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    کدوم بازیکن استقلاله؟؟؟
    • امیر IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      گل اولونگا وبتزی الدحیل و باختن اصلا گریه نداره لنگیان بیکلاس... دوباره باخت دادین ریختین رو سر آبیها این یعنی کم اوردن لنگی جان... شما لنگیا حرف از فرهنگ نزنید که از خنده میمیریم بیکلاسان لنگی ته جدولی 😄😄😄😄
  • جهان BG ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    یک روز در مورد لیست مازاد نیم فصل می نویسند و یک روز خبر از تعدیل نکردن مبلغ قرارداد مهدی پور و ارسلان می دهند و یک وز با شادی خبر از کم شدن امتیاز این را به آگاهی هواداران می رسانند جالب آنکه همه هم فیک از آب در می آید.
  • هومن IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پس رسالت رسانه ای چی میشه مثل اینکه هیچ خبرنگاری جرات رسیدگی به این موضوع نداره و با ایما و اشاره یک خبر گنگ میزنید
  • قلی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    پوچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی