نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمله تند خبرنگار قطری به کیروش؛ این مربی هیچ دستاوردی در کارنامه‌اش ندارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردبیر نشریه قطری معتقد است که کارلوس کیروش از ابتدا مناسب تیم ملی قطر نبود.

امضای قرارداد با کیروش برگشت به عقب بود این جمله انتقادی فهد العمادی سردبیر نشریه «الوطن» قطر در مصاحبه تلویزیونی شبکه الکاس است.

این خبرنگار قطری معتقد است که فدراسیون فوتبال قطر از اول اشتباه کرد که با کارلوس کیروش قرارداد امضا کرد. چون این مربی هیچ دستاوردی را در کارنامه اش ندارد و تنها مربی تیم‌های بزرگ بوده است.

سردبیر نشریه قطری می گوید که سیستم بازی کیروش به هیچ وجه «مناسب قطر نبود» به همین خاطر در مدت کوتاه حضورش روی نیمکت تیم ملی عنابی نتوانست ارتباط خوبی با بازیکنان بگیرد.

العمادی تاکید می کند که کیروش در هر تیمی که بوده نتوانسته دستاوردی را به دست بیاورد و تنها هدایت تیم‌های بزرگی مثل ایران، کلمبیا، رئال و مصر را برعهده داشته ولی نتایج قابل قبولی نگرفته است.

فدراسیون قطر هفته گذشته از قطع همکاری اش با کارلوس کیروش بعد از ۱۲ بازی خبر داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sami IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    نه که بازیکنای قطر همشون اروپایی و تیکه تاکا بازی میکنن خخ. اگه خوب بودین که تو ج ج نتیجه میگرفتین و وضعیت باشگاهاتونم مشخصه که اصلا شماها فوتبال ندارین. کی روش هم زود فهمید که اینا بدرد نمیخورن. کی‌روش واسه ایران خوب بود یه نسل طلایی ساخت و کاری کرد که بتونیم جلوی غولهای دنیا وایسیم تا یه قدمیه جام آسیا هم رفت ولی بدشانسی آورد هشت سال صدر آسیا بودیم و کره نتونست مارو ببره. الان دوستان اگه راست میگن همین نتایج رو حداقل تکرار کنن هرچند الان هر نتیجه ای جز قهرمانی شکست محسوب میشه
    • خسرو US ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      بی منطق تر و فوتبال نفهم تر از طرفداران دلال موزامبیکی تا حالا ندیدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی