نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوست داشتم جلوی پرسپولیس هت‌تریک کنم/ کادرفنی خیلی مرا تحمل کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلزن استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی‌های آینده به برد برسد و از انتهای جدول جدا شد.

محمد جواد آقایی‌پور ستاره استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس بود؛ او در بازی امروز دو گل به ثمر رساند تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و برای تیمش مثمرثمر باشد.

آقایی‌پور بعد از تساوی دو بر دو با پرسپولیس درباره گلزنی خودش به خبرنگار ما گفت: خداراشکر توانستم این کار مهم را انجام بدهم؛ در ذهنم بود که گل بزنم. بالای ده بار این اتفاق در از ذهنم گذشته بود که امروز این اتفاق افتاد. حتی به هت‌تریک کردم هم فکر می‌کردم. خداراشکر می‌کنم و این اتفاق خوش یمن بود.

او درباره اینکه در بازی‌های گذشته موقعیت‌های فراوانی را از دست داده بود، تاکید کرد: کادرفنی خیلی تحمل کردند؛ از آنها تشکر می‌کنم چون فرصت‌سوزی‌های زیادی در بازی‌های قبلی داشتم. تلاش کردند تا جبران کنم. به هر حال با برد جبران نشد اما امیدوارم در بازی‌های آینده برد را کسب کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان همچنین گفت: جلوی تیم‌های بزرگ هم این فصل خوب کار کردیم. دست و پا بسته نبودیم و بیشتر هم موقعیت داشتیم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و در آسیا هم بزرگی می‌کند. طرفداران بزرگ و باشخصیتی دارد و جلوی پرسپولیس نتیجه گرفتن سخت است. نشد ببریم، اما خداراشکر که یک امتیاز گرفتیم.

آقایی‌پور درباره اینکه سرش بانداژ شده و اسیر اتفاقی در جریان بازی شد، بیان کرد: ایستاده بودم و سنگی آمد و به سرم خورد. نمی‌دانم طرفداران کدام تیم زدند. نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی افتاد.

مهاجم استقلال خوزستان درباره شانس تیمش در بازی‌های آینده افزود: خوب بازی می‌کنیم. در تمام بازی‌ها بدشانسی آوردیم. در این بازی روحیه مان خوب شده و سعی می‌کنیم از بازی بعدی با تدابیر کادرفنی و با تلاش بیشتر نتایج بهتری بگیریم و به برد برسیم.

آقایی‌پور در پایان گفت: هربازیکنی که در لیگ برتر حضور دارد، رویای تیم ملی دارد. تلاش می‌کنم به تیم ملی برسم. امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم و روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: برد مقابل پرسپولیس تقدیم به هواداران!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    هم گل اولت آفساید بود و هم گل دوم خطا در ضمن دو پنالتی ما رو هم نگرفتن تیم شما در حد تیم محلات هم نیست نیمه اول رو ۷۰ دقیقه کردید و داوران هم برا نیمه دوم شمارش شده‌بودند بخاطر همین دیر اومدن تو زمین با آیت وضع تیمتون و فتی تیمتون همون بهتر برید جایی که ازش اومدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی