نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
۰ |
۰
قرمزها از شر بازیکن جنجالی خلاص شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن جنجالی و بی ثمر برزیلی دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.

منچستریونایتد صبر خود را در مورد آنتونی، بازیکن برزیلی خود از دست داده است و به دنبال آن است که او را با یک بازیکن آسیایی معاوضه کند.

آنتونی نیم فصلی کابوس وار را در یونایتد سپری کرده است. او در ۱۴ بازی برای یونایتد موفق به زدن گل یا دادن پاس گل نشده است. منچستریونایتد صبر خود را با این بازیکن برزیلی از دست داده و در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای تعویض این بازیکن برزیلی در ازای تاکه فوسو کوبو از رئال سوسیداد است.

منچستر ایونینگ نیوز و آ اس اسپانیا خبر دادند که یونایتد در حال بررسی شرایط کوبو است که در این فصل ۶ گل و ۴ پاس گل در ۲۴ بازی به ثبت رسانده است. این مهاجم سابق رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در رقابت‌های چمپیونزلیگ و از عوامل صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی بوده است. ایده‌آل‌ترین حالت برای یونایتدها، فرستادن آنتونی به سوسیداد و به خدمت گرفتن کوبو خواهد بود که بسیار بعید به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه جیدون سانچو قرار است ماه آینده یونایتد را به صورت قرضی ترک کند، قرمزها باید بازیکنان هجومی خود را حفظ کنند. همچنین باید دید که سِرجیم راتکلیف با ورودش به باشگاه چه موضعی را برای نقل و انتقالات باشگاه اتخاذ می‌کند. گفته می‌شود در اولین تماس‌ها، سوسیداد با انتقال ستاره تیمش در نیم فصل مخالفت کرده است.

از سوی دیگر سوسیداد هم اعلام کرده که حاضر به معاوضه ستاره تیم خود با بازیکنی دیگر نیست و فقط با مبلغی سنگین حاضر است این بازیکن را منتقل کند.

بیشتر بخوانید: ۵ بازیکنی که می‌توانند در ژانویه به منچستریونایتد بپیوندند/ شیاطین با رتکلیف سرخ‌تر می‌شوند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی