نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۵ بازیکنی که می‌توانند در ژانویه به منچستریونایتد بپیوندند/ شیاطین با رتکلیف سرخ‌تر می‌شوند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با آمدن سرجیم رتکلیف، شیاطین سرخ می‌توانند در بازار ژانویه خریدهای خوبی انجام دهند و نشریه سان به ۵ خرید احتمالی نگاهی انداخته است.

پس از تایید تصاحب ۲۵ درصدی باشگاه توسط سر جیم رتکلیف، هواداران منچستریونایتد هدیه‌ کریسمس خود را دریافت کردند. کل این پروسه ۱۳ ماه طول کشید و حامیان دیگر فکر نمی‌کردند که گلیزرها راضی به فروش باشگاه شوند. اما در ۲۴ دسامبر، معجزه کریسمس رخ داد و قرارداد رتکلیف تایید شد. رئیس کمپانی اینئوس همیشه به صراحت اعلام کرده که قصد دارد رویکردی عملی برای اداره باشگاه داشته باشد و اکنون مسئول عملیات فوتبالی خواهد بود که شامل معاملات نقل و انتقالات نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

صاحب بخش جدید چه کسی را می‌تواند هدف قرار دهد تا تیم اریک تن‌هاخ را تقویت کند؟ نشریه سان به پنج مورد از بهترین گزینه‌ها برای منچستریونایتد رتکلیف نگاهی انداخته است.

ویکتور اوسیمن

گل زدن برای منچستریونایتد تبدیل به مشکل بزرگی شده و آنها تنها ۱۸ گل در ۱۸ بازی این فصل لیگ برتر به ثمر رساندند. یونایتد ۷۲ میلیون پوند برای راسموس هویلون خرج کرد و این بازیکن دانمارکی نتوانست آنچنان تاثیرگذار باشد. اما رتکلیف می‌تواند یک گلزن ثابت شده و پرکار را برای تاثیرگذاری فوری بر تیم انتخاب کند. و اوسیمن ۲۴ ساله نامی است که در حال حاضر روی لبان هر باشگاه بزرگی است. این بازیکن در فصل گذشته تنها در ۳۹ بازی سری آ ۳۱ گل برای ناپولی به ثمر رساند. خبر ناامیدکننده برای منچستریونایتد این بود که اوسیمن تنها یک روز قبل از تصاحب رتکلیف، قرارداد جدیدی را با غول‌های ایتالیایی منعقد کرد. اما با این حال غیر قابل دسترسی نیست و فقط مبلغش بالاتر رفته است. رتکلیف چقدر حاضر است هزینه کند تا محبوب‌ترین مهاجم اروپا را به تیم خود بیاورد؟

ویکتور اوسیمن

فرنکی دی‌یونگ

یونایتد در خط میانی فاقد خلاقیت است. اسکات مک‌تامینی بهترین گلزن باشگاه در این فصل است، اما به اندازه هم‌تیمی‌هایش برای راه‌اندازی هویلون و بقیه تلاش کرده است. دی‌یونگ ستاره ۲۶ ساله بارسلونا مدتهاست که جزو اهداف یونایتد است و به نظر می‌رسید که در تابستان در آستانه انتقال به اولدترافورد باشد. علیرغم شکست، روسای اولدترافورد از جمله رتکلیف مشتاق خواهند بود که یک تلاش دیگر برای به خدمت گرفتن بازیکن سابق آژاکس در سال ۲۰۲۴ داشته باشند. استعدادی بزرگ که هنوز به سال‌های اوج خود نرسیده می‌تواند اقدام تاثیرگذاری از سوی رتکلیف باشد.

فرنکی دی‌یونگ

داوید دخئا

یک قرارداد تابستانی دیگر، یک منطقه مشکل‌دار دیگر. منچستریونایتد در دروازه بسیار ضعیف به نظر می‌رسد و آندره اونانا از زمان انتقال ۴۷ میلیون پوندی به اولدترافورد تا حد زیادی با مشکل مواجه است. این ملی‌پوش کامرونی حتی ممکن است به خاطر جام ملت‌های آفریقا در اوایل سال ۲۰۲۴ غائب باشد. بنابراین رتکلیف می‌تواند مشتاق سرمایه‌گذاری بر روی یک دروازه‌بان جدید باشد؛ فردی با سابقه در لیگ برتر. دخئا همچنان یک بازیکن آزاد است و ممکن است در ۳۳ سالگی آینده‌ای در یونایتد نداشته باشد، اما مطمئناً حداقل از الان تا پایان فصل مفید واقع خواهد شد.

داوید دخئا

سرژ گنبری

منچستریونایتد به یک وینگر نیاز دارد... به شدت.

هویلون کاملاً منزوی شده، اما کارشناسان این ستاره دانمارکی را از هرگونه انتقاد شدیدتر در امان نگه داشته‌اند چرا که عملکردی بهتر از آنتونی و گارناچو داشته است. در واقع، این دو در مجموع تنها ۶ پاس به هویلون در تمام فصل دادند. بنابراین رتکلیف مطمئناً دنیا را برای یافتن استعدادی خلاق، ثابت شده و در سطح جهانی جستجو خواهد کرد. نظرتان در مورد بازیکن بایرن مونیخ چیست؟

تردید زیادی در مورد آینده سرژ گنبری در بایرن وجود دارد و یونایتد در فکر انتقال او بوده است. با توجه به اینکه آینده جیدون سانچو در اولدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، شیاطین سرخ در کناره‌ها بسیار ضعیف به نظر می‌رسند. یونایتد با گنبری ۲۸ ساله خلاقیت و گل‌ به دست می‌آورد.

سرژ گنبری

گونسالو ایناسیو

یونایتد واقعاً برای کیفیت و عمق تقلا می‌کند و حتی حضور رافائل وارانِ ثابت شده و در کلاس جهانی به دفاع متزلزل آنها کمک نکرده است. جانی ایوانز و ویلی کامبوالا در شکست ۲-۰ شنبه مقابل وستهم حضور یافتند. هری مگوایر بهترین فرم خود را نشان داد و حتی قبل از مصدومیت جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر را دریافت کرد.

یونایتد برای اولین بار در تابستان ۲۰۲۲ به ستاره اسپورتینگ لیسبون علاقه‌مند شد. ایناسیوی ۲۲ ساله تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ قرارداد دارد و بند خرید ۵۰ میلیون پوندی دارد. کارشناسان نقل و انتقالات یونایتد به لیسبون فرستاده شدند تا از نزدیک این ملی‌پوش پرتغالی را زیر نظر بگیرند و با توجه به اینکه رتکلیف اکنون در راس کار است، این معامله می‌تواند در ژانویه انجام شود.

گونسالو ایناسیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mansoor IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    Aghar in antaghalat anjam basha basyar aali misha
  • Iℳaŋ IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    یعنی دوباره میتونیم منچستر بزرگ رو ببینیم و از بازی هاش لذت ببریم
  • ÄLÏ IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    منم اگه بخوان میتونم همین فردا برم🤣🤍
    • لنگی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      نه تیم ملی به تو نیاز داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی