نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رئیس خوش‌بین است یا نمی‌خواهد واقعیت‌ها را قبول کند؟/ مشکل فقط در داوری‌هاست آقای تاج؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج می‌گوید بیشتر انتقادات از ما به خاطر داوری‌هاست که کاملا به حق هم هستند.

اظهارات مسئولان فدراسیون و کمیته‌های انضباطی و استیناف و... را که می‌خوانیم تازه متوجه می‌شویم که در فوتبال کشور چه خبر است! یک‌جاهایی دوستان اشتباه می‌کنند که خب مبنا را بر این می‌گذاریم که عمدی نیست. اما یک‌جاهایی هم مصلحت‌اندیشی می‌کنند که کاملا غلط است و می‌تواند منتج به بی‌عدالتی شود. یک‌جاهایی هم مردم احساس می‌کنند هر باشگاهی زورش بیشتر باشد می‌تواند قوانین را تغییر دهد و مثلا بودجه بیشتری بگیرد و سقف بودجه را دور بزند! در واقع فوتبال‌دوستان هیچ حس خوبی نسبت به رعایت قانون و عدالت در فوتبال کشور ندارند که باید حق را به آن‌ها داد.

امروز مهدی تاج اعتراف کرد که بسیاری از اعتراضات نسبت به داوری‌هاست و تأکید کرد که منتقدان حق دارند اما سوال ما از رئیس فدراسیون این است که آیا مردم از ماجرای سقف بودجه، کسر امتیازات، بازگشت دوباره امتیازات و... راضی هستند؟ پی بردن به جواب این سؤال اصلا کار سختی نیست و باور کنید در یک‌سری موارد قضیه تقریبا شبیه همان داوری‌هاست و اگر بدتر نباشد قطعا بهتر هم نیست.

متاسفانه با هیچ متر و معیاری نمی‌توان به یک‌سری اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد خوش‌بین بود و این واقعیتی است که اگر تاج و همکارانش خودشان را جای رسانه‌ها و مردم بگذارند به آن‌ها حق می‌دهند.

در همین ارتباط: ویدیو| مهدی تاج: فیفا پول‌مان را بدهد به دولت کمک هم می‌کنیم/ صداوسیما تاکنون ۳۳۰هزار دلار داده/ از داوری‌ها اصلا راضی نیستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سنگ پا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    فرگسون یکبار بعد از بازی میگه داوری بد بود واعتراض میکنه فدراسیون انگلیس 25000 پوند و 5 بازی محرومش میکنه و دیگه تا آخر دوران فوتبالش راجع به داوری چیزی نگفت . اینو گفتم که بدونید مشکل اصلی داوران اعتراض تیمها و مربیانه که برای داوران شرایط ناامن میسازن و تمرکزشونو بهم میزنن و اگه همون رویه در ایران هم انجام بشه 70 درصد مشکلات داوری حل میشه . از طرفی اومدن VAR هم مشکلات داوری ما رو حل نمیکنه چون VAR فقط برای پنالتی ، آفساید ، کارت قرمز و گل هست اما مربیان ما برای یک اوت دستی هم کلی جارو جنجال میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی