نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
رامین رضاییان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان که به جرات یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را سپری می‌کند و بسیار آماده است، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از سپاهان به گوش رسید.

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی شایعات در خصوص تیم‌ها و بازیکنان مختلف به اوج خودش رسیده است. یکی از بازیکنانی که حسابی در این فصل درخشیده رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش سپاهان است که هم در ترکیب تیم ملی و هم در سپاهان عالی کار کرده است.

بعد از جدایی گل‌محمدی ابتدا گفته شد رضاییان ممکن است به تیم سابقش برگردد و چند روز قبل هم رسانه‌های اماراتی از پیشنهاد الوصل به این ستاره تیم ملی خبر دادند. درخشش رضاییان به خصوص در بازی‌های ملی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا این بازیکن دوباره مورد توجه تیم‌های عربی قرار بگیرد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد با وجود داشتن پیشنهادات مختلف داخلی و خارجی، رامین برنامه‌ای برای ترک سپاهان ندارد و در این تیم ماندنی است.

باشگاه سپاهان هم تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن رضاییان نخواهد بود و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد هم به این بازیکن داده شد. با این حال رامین نه به فکر تمدید قرارداد خود با سپاهان است و نه قصد جدایی دارد.

به این ترتیب مدافع راست تیم ملی احتمالا فقط تا پایان فصل سپاهانی خواهد ماند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    تو این ۱۰ سال اخیر بعد از مهدوی کیا رامیین رضائیان بهترین دفاع راسته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی