نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تصمیم جدید نکونام در خصوص بازیکنی که یامگا را مصدوم کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام با جدایی امید حامدی‌فر از استقلال مخالفت کرده و این مسئله به تیم‌های خواهان او اعلام شده است.

 امید حامدی‌فردر روزهای گذشته برخورد شدیدی با کوین یامگا در تمرین داشت و منجر به مصدومیت شدید این ستاره خارجی شد. پس از این اتفاق او مورد غضب جواد نکونام قرار گرفت. حامدیفر حتی چند روز هم در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد تا شایعه حضورش در لیست مازاد قوت بگیرد. در این شرایط برخی تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب او شدند و مذاکراتی نیز با مسئولان استقلال و خود این بازیکن داشتند، اما حامدی‌فر به تمرینات برگشت و البته که سعی کرد با همدردی با یامگا شرایط را تغییر بدهد.

سرمربی استقلال که از قبل هم اعلام کرده بود تا زمان جذب بازیکن جدید اجازه جدایی به هیچ‌کدام از نفراتش را نمی‌دهد درباره حامدی‌فر نیز همین تصمیم را گرفته و به او گفته نمی‌تواند حرف از جدایی بزند. از سوی دیگر او با پیشنهاد تیم‌های دیگر برای جذب حامدی‌فر هم مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: واکنش یک استقلالی به خشم هواداران پس از پیوستن به پرسپولیس؛ نمک‌نشناس هستند/ نمی‌دانم فردوسی‌پور چه پدرکشتگی با من دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    هواداران محترم تاج درجریان باشین که تمام این موجهایی که توسط رسانه های لنگی علیه حامدیفر به راه افتاده بخاطر خراب کردن بازیکنیه که هم جوان هست هم جنگنده وتکنیکی ودراختیارتیم ومیخوان این بازیکن آینده داررو ازاستقلال جداکنن قول میدم امید یک روز بازیکن فیکس تیم ملی میشه شک نکنین اونایی که امروزامیدرومیزنن میدونن که یکی ازستونهای مهارنشدنی استقلال خواهد شد این بازیکن 💙💙💙💙
    • دوست IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      دشمن دانا بلندت می‌کند بر زمینت می‌زند نادان دوست
  • اشتباه IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    اشتباه بزرگ ماندن این بازیکن و بزرگتر از آن بازی دادن مدام به اوست با حضور چند بازیکن خوب. برسد به گوش نکونام
  • دکتر حسین درگاهی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    حامدی فر آینده استقلال است.نباید در مورد او عجولانه تصمیم گرفت.باید به او فرصت داد.اگر هم مرتکب اشتباه شده جریمه اش کنیم ولی اورا از دست ندهیم جواد در این مورد هوشیارانه عمل کرده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی