نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۱ |
۰
نتیجه عجیبی که برای تیم ملی ایران ترسناک است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عراق که در مرحله گروهی ژاپن را شکست داده بود، در مرحله حذفی به اردن باخت و از جام ملت‌ها کنار رفت.

برد عراق برابر ژاپن و پیروزی اردن مقابل عراق، تنها شگفتی این دوره از جام ملت‌ها نبود. در این دوره از جام ملت‌ها، نتایج شگفت انگیز زیادی رقم خورد که می‌توان به تساوی یکی از تیم‌های کم‌نام و نشان شرق آسیا برابر کره جنوبی هم اشاره کرد. نتیجه ۳-۳ که موجب شد، خبرگزاری دیلی چین به یورگن کلینزمن اتهام تبانی بزند.

امروز اما اردن در دیدار مقابل عراق با نتیجه ۳-۲ پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کند. در حالی که پیش بینی‌ها همه بر این بود تیمی که به دور بعد مسابقات صعود می‌کند، عراق باشد. نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، یک هشدار خوب به تیم ملی فوتبال ایران بود که نباید سوریه را دست کم بگیرد و از هم اکنون خود را پیروز این دیدار و حریف ژاپن در مرحله بعدی مسابقات بداند. نتیجه این بازی برای همه تیم‌های مدعی از جمله ایران ترسناک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    با توجه به توان بالای بازیکنان کشورمان در بین پنج تیم برتر آسیا، ایران تاکنون بالاترین کیفیت را نشان داده است.بیشترین امتیاز و بهترین تفاضل مثبت این مدعاست.ژاپن به عراق باخت.ما یکسال قبل در سه بازی پیاپی عراق را بیچاره کردیم اردن کره را تا آستانه شکست برد و عراق به اردن باخت ما چند ماه قبل اردن را در خاکش درهم کوبیدیم عربستان هم از پس تایلند برنیامد.پس این دوره ایران قوی ترین تیم جام است و بشدت رنگ و بوی قهرمانی میدهد.فردا هم با اختلاف حداقل سه گل سوریه را شکست میدهیم و بعد هم ژاپن را میبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی