نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شوکه شدن ستاره لیگ برتری از تبدیل شدن خانه‌اش به مزرعه پرورش ماری‌جوانا!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانه یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس به مزرعه ماری‌جوانا تبدیل شده و این ستاره مجبور به اثبات بی‌گناهی خود شد.

یک باند خلافکار خانه یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس را تصرف کردند و مستأجر او را مجبور کردند که به آنها اجازه دهد در خانه ماری‌جوانا پرورش دهند. مستاجر که یک زن بوده مجبور بود تمام آن مدت در محاصره صدها گیاه زندگی کند. پلیس به خانه یورش برد و این بازیکن لیگ برتری به عنوان صاحب خانه متهم اصلی پرونده شناخته شد. اما در نهایت با ارائه مدارک لازم ثابت کرد که آن زمان در خانه سکونت نداشت و خانه در دست مستاجر بوده است. پلیس همچنین مستاجر را بدون هیچ اتهامی آزاد کرد.

نشریه سان به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «این بازیکن صاحب خانه‌ای در شمال غرب است. یکی از اعضای خانواده‌اش این املاک را مدیریت می‌کند، اما هیچکدام باورشان نمی‌شد که پلیس یک مزرعه ماری‌جوانا در خانه پیدا کرده. پلیس گیاهان را از بین برد و بازیکن باید ثابت می‌کرد که در آن زمان شخص دیگری در خانه زندگی می‌کرد.»

شوکه شدن ستاره لیگ برتری از تبدیل شدن خانه‌اش به مزرعه پرورش ماری‌جوانا!

بر اساس قانون، تولید و نگهداری ماری‌جوانا جرمی است که می‌تواند تا ۱۴ سال حبس داشته باشد. صاحبان املاکی که شک و تردیدشان به این فعالیت غیرقانونی را گزارش نکنند می‌توانند مسئول شناخته شوند و با همان مجازات روبرو شوند.

تعداد مزارع ماری‌جوانا در خانه‌ها در حال افزایش است. در ماه ژوئن بیش از ۱۰۰۰ خانه مورد بررسی قرار گرفتند و گیاهانی به ارزش ۱۳۰ میلیون پوند کشف و ضبط شد و ۱۰۰۰ مظنون دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا US ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    کلا کاشت ماری جوانا در انگلیس کیفیت خوب به عمل نمی اید،همسایه ای در ناتینگهام داشتم که خیلی هم در کارش وارد بود ولی از این بابت می‌نالید،می گفت اینجا زمان گرما کم داریم و رطوبت بالا هست
    • مندی US ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      باید ایران بکارن فقط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی