نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
لیونل مسی اشک این دختر را درآورد! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی اینترمیامی و اورلاندوسیتی توپی که مسی شوت کرد به صورت دختربچه‌ای برخورد کرد و پدر این بچه به این اتفاق واکنش نشان داد.

در دیدار آخر اینترمیامی و اورلاندوسیتی که با برتری ۵-۰ صورتی‌پوش‌ها به پایان رسید، اتفاق تلخی رخ داد. توپ مسی هنگام زدن ضربه ایستگاهی  از زمین خارج شد و به صورت یک کودک خردسال برخورد کرد، ولی پدر این بچه جنبه مثبت قضیه را نگاه کرد و واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش نشریه میرِر، شوت بلند این بازیکن ۳۶ ساله از بالای دروازه عبور کرد و قبل از اینکه به صورت بچه برخورد کند، به تابلوی تبلیغاتی خورده بود و کمی از شدت ضربه کاسته شده بود. بچه که پیراهن اینترمیامی را به تن داشت شروع به گریه کرد و خانواده دور او جمع شدند تا آرامش کنند. اما به نظر می‌رسید که پدر این کودک آنقدرها از این اتفاق ناراحت نشده و به دخترش با صدای بلند گفت: «خوبی عشقم؟ این مسی بود که تو را زد، اشکالی ندارد.»

با وایرال شدن این ویدئو، کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی نشان دادند. یکی از آنها نوشت: «کاش من جای بچه بودم»، دومی اظهار داشت: «آنها واقعا مسی را دوست دارند»، سومی نیز جنبه دیگر ماجرا را نگاه کرد و نوشت: «این ۱۰۰% تقصیر والدین بود، همیشه باید مراقب اطراف باشید خصوصا وقتی بچه را به چنین جاهایی می‌آورید.»

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی اشک این دختر را درآورد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی