نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
امیر قلعه‌نویی پیشنهاد منتقدین را قبول نکرد؛ این‌ها بهترین هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی بی‌توجه به نظرات منتقدین، اسامی همه دستیاران خود را برای حضور دوباره در کادر فنی تیم ملی تایید کرد.

بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها یکی از انتقادهایی که به امیر قلعه‌نویی از سوی کارشناسان فوتبال انتقال داده شد، این بود که وزن نیمکت تیم ملی سنگین نیست و برخی از دستیاران نتوانستند در زمان‌های بحرانی به سرمربی تیم ملی کمک کنند.

امیر قلعه‌نویی این انتقاد را همانند دیگر انتقادهای فنی از تیم ملی قبول نکرد و در برنامه تلویزیونی از همه دستیارانش دفاع کرد. او به تازگی هم اسامی همه دستیارانش را برای حضور دوباره در کادر فنی تیم ملی به فدراسیون فوتبال ارایه داده و از فدراسیون فوتبال خواست با این مربیان قرارداد امضا کند.

گفتنی است قرارداد دستیاران امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال بر خلاف سرمربی یک ساله بوده و به پایان رسیده است و آن‌ها برای حضور دوباره در کادر فنی تیم ملی باید قرارداد جدید امضا کنند.

امیر قلعه‌نویی بار دیگر بر حضور دستیارانش در کادر فنی تیم ملی تاکید کرد و گفت: آن‌ها تنها ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و مبلغ قرارداد آن‌ها بسیار کم است.

یادآور می‌شود این احتمال وجود دارد که به جمع دستیاران سرمربی تیم ملی، افشین قطبی هم اضافه شود.

این مطلب را هم بخوانید: واکنش قلعه‌نویی به درخشش احمد نوراللهی/ بازگشت ستاره ایرانی به تیم ملی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • امیر علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    تنها ارزوی امیر قلعه نویی نشستن رو نیمکت مربیگری تیم ملی در جام جهانی حالا تمام بازی هاش ببازه هم مهم نیست فقط ایشون به آرزوش برسه
    • ماهیگیر IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      بچه های دبستانی چون سواد و اطلاهات کمی دارن فکر میکنن معلمشون بزرگترین دانشمند دنیا هستش . اینم همونه
  • ع ق QA ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    طرف به باند تعهد داده نمیتونه زیرش بزنه گذشته هم ماست مالی شد
  • ابرام US ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    گفت« وزن نیمکت» قدری کم است ... گفت« بطن» من ولی مستحکم است =================================================================== گفت سن بجه ها مُستکبر است ...گفت چشم ما ٬ ولی مستبصر است ================================================================= گفت «کل یوم» ٬ یاوه سر کنی ... «حاج فتل» نا دیده غوغا در کنی ================================================================= گفت ما و حاج «فتل» یک کا سه ایم ... در کنار ساحل و در ما سه ایم ================================================================= گفت بیش از این جلو رفتن خطا ست .... گفت بطن ماست٬یک کم که رواست ================================================================== گفت«قندل» جان پلن ها یت چه شد؟.... گفت« آ» بودند و «ب» در آب شد ================================================================== گفتگو ها زین نَمَط چون در گرفت .... ناگهان سیل آمد و« قندل» گرفت
  • صادق CA ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    آنهایی که قلعه نوعی را ابقا کردند به فوتبال وفوتبال دوستان خیانت کردند قلعه نوعی فقط یک مافیا است وبا باند مافیایش فوتبال را نابود خواهد کرد
  • تاج کبیر IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    داخل عکس تماشاچی ها یه هلو پیدا کردم.از پایین ردیف دوم،وسط😋😋😘😘😘
  • deep blue IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    سلام.غیبت.اشتم.ولی.سرکی.زدم.و.دیدم.که.جناب.ابرام.گرامی.ملک.الرقاب.است.و.کماکان.پنبه. باند.مافیایی.را.می.روفد.ولی.روی.بزرگوار.کل.یوم.را.با.آلوچه.ی.قجر.شسته.اند.و.از.پدر.خوانده.ها. آموخته.است.که.تنها.وقاحت.است.که.می.ماند.امیروی.کوچولو.سر.آشپز.فعلن.در.میدان.خالی... سواری.می.دهد.و.ملیجک.وار.خان.خان.ندیده.هاست.و.با.امثال.ساکت.الهام.می.بخشد.و.ربیعی. ربیع.الاول.می.شود.و.توتونچی.به.رسم.سرخپوستان.با.میر.همکارش.میراب.منتقدین.را.می.زند. و.توتون.برگ.می.جود.و.میثاقی.ترسو.ماست.مالی.می.کند.و.فقط.ترجیح.بند.جملاتش.ارجاع.به. کلام.گهر.بار.قندلی.بار.دار.می.شود.میثاقی.گرامی.مانند.توتونچی.عالم.آماربیرحم. تصور.کن.در.مهد.کودک.دخترکانی.جیغی.بکش.تو.که.عادل.نیستی.پس.ظالم.نباش.وهمسان. شخصیت.ماتیلدای.فیلم.لئون.هی.اوکی.اوکی.نکن.شیر.باش.و.بر.طبل.رونمایی.باند.مافیایی. فوتبال.بکوب.که.بیش.از.هشتاد.درصد.فوتبالی.ها.بر.اساس..نظرخواهی.همین.رسانه.مخالف. حضور.این.شخصیت.پفکی.بادبادکین.ما.گفتیم.و.دوباره.به.محاق.می.رویم.چون.نیمه.ی.تاریک. ماهیم.و.زمانی.که.رازهای.پنهان.مافیای.فوتبال.رخ.نشان.داد.ما.خرسندیم. ندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی