نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کارت جنجالی به کنعانی‌زادگان درست بود؟/ کارشناس داوری پاسخ داد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تصمیمات اشتباه داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کرد.

حسین عسگری درباره تصمیمات سید رضا مهدوی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که به برتری ۴ بر ۲ سرخپوشان انجامید،گفت: تصمیمات داور، برنده و بازنده را تغییر نداد و می‌توان گفت مهدوی خوش‌شانس بود که پرسپولیس به برتری رسید. توپ در دقیقه ۳۰ و در محوطه جریمه پرسپولیس، به دست مدافع فولاد برخورد کرد که این دست در حالت طبیعی بود و پنالتی رخ نداد.

وی در مورد اخطاری که به محمد حسین کنعانی‌زادگان داده شد و مدافع پرسپولیس را از دیدار با استقلال محروم کرد، اظهار داشت: متوجه نشدم داور چرا به کنعانی‌زادگان اخطار داد. این خطا، جلوگیری از حمله موثر حریف یا بی‌احتیاطی نبود که شایسته اخطار باشد.

عسگری یادآور شد: در صحنه پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس، کمک داور به کمکِ داور آمد و پنالتی و اخراج بازیکن فولاد درست بود. خطایی نبود که داور نتوانست صحنه را ببیند.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره گل مردود پرسپولیس تصریح کرد: کمک داوری که در صحنه پنالتی به داور کمک کرد، گل سالم پرسپولیس را در دقیقه ۴۹ مردود اعلام کرد. عبدالکریم حسن در موقعیت آفساید قرار نداشت و یک مدافع فولاد، آفساید را پُر کرده بود. همچنین مهدی ترابی در اواخر نیمه اول روی زمین افتاد که هیچ خطایی روی او رخ نداد و داور حتماً باید به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد. نمی‌دانم داور از چه چیزی ترسید که اخطار نداد.

بیشتر بخوانید: سند پرسپولیسی‌ها برای مردود شدن گل سالم ستاره قطری/ عبدالکریم حسن در آفساید نبود +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مافیای تاج و کیسه IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    تا دیدن نمیتونن تاریخ دربی رو عوض کنن دست به دامن داور شدن تا قبل از دربی پرسپولیس رو قلع و قمع کنه
    • مصباح IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      متاسفانه داور بسیار ضعیف بود آفساید خیلی تابلو اعلام شد یا کارت زرد به کنعانی اصلا درست نبود به روند داوری بازی های پرسپولیس نگاه میکنیم مخصوصا نیم فصل دوم اشتباهات از حد گذشته پنالتی صد درصد بازی با آلمینیوم اراک داوری چشاش بست رد شد اشتباه یک بار دو بار نه دیگه پشت هم مشخص نیست دلیل نیاوردنvar واقعاً چیه یا منفعت چه افرادی در این که این تکنولوژی مورد استفاده قرار نگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی