نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جریمه سنگین در انتظار نکونام/ سرمربی استقلال قبل از دربی تهدید شد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام در صورتی که در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس حاضر نشود با جریمه سنگین روبه رو خواهد شد.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در چند بازی اخیر در نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی حاضر نشده در صورت شرکت نکردن در نشست پیش از دیدار مقابل پرسپولیس با جریمه سنگین از سوی کمیته انضباطی رو به رو خواهد شد.

همچنین نکونام موظف است در محل نشست خبری سازمان حاضر شود و باشگاه استقلال اجازه ندارد محل دیگری را برای نشست خبری در نظر بگیرد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نشست خبری سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا؟/ همه‌چیز درباره شایعه اقامت دائم مجری صداوسیما

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کیسه پاره IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    اینها که میگید قانونه و البته قانون در مورد کیسه اعمال نمیشه .یعنی اگه تا حالا اعمال شده بود چیزی به اسم علعصطغلال طهران وجود خارجی نداشت .
    • ناشناس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      قانون شامل پرسپولیس و استقلال نمیشه بارها شاهد بودیم که با تخلفات پرسپولیس و استقلال برخورد نشده
    • سلطان جنگل IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      آقا مگه سوسمارها هم تو مراسم و تصمیم گیریهای قانون جنگل میان شرکت میکنند؟؟ یعنی واقعا سوسمار شرکت میکنه تو جلسه مطبوعاتی؟؟هواداران فهیم و استقلالیای آبی دل عزیز بدانید و آگاه باشید که الان سه چهار روزه کل رسانها و منجمله همین رسانه بی خبر ورزشی با اخبارها و خبرها و تیترهای آنچنانی و حاشیه سازی و هوچیگری و اخبار بد زیرپوستی و زیر زیرکی با شیطنتهای خود یه جَوی راه انداختن و یه جَوی راه انداختن در جهت تضعیف روحیه تیم آبیها که نگو نپرس!! اما باید بهشون بگم که کور خوانده اید و تیم بزرگ و اصیل و کبیر اس اس بیدی نیست که با این بادها بلرزد!!ما استقلالیا میدانیم و خوب هم میدانیم که شما لنگیان همیشه بیکلاس با وانمود کردن این حرفها و اخبار بد و تضعیف روحیه تیم آبیها دارید ترس از باخت خود و ضعف یه وقت باختن تیم لنگ را لاپوشانیها را میکنید وگرنه که همگیه شما لنگیان بازنده میدانید که بازنده دربی از هر جهت تیم لنگ شماست و اینکارهایتان هیچ تاثیری برعزم و اراده محکم و راسخ تیم استقلال برای برنده شدن در دربی را ندارد،پس بی جهت آب در هاون یا لنگ در هاون نکوبید لنگیان گریه و حقیر و هوچیگر و تفرقه باز
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    کیسه اصلا قانون نمیدونه چیه
    • بچه فلاحها،ممنوع IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      بچه فلاح لنگی اولا که تو که اون گوشه نشستی... همون جا بشین و بقول خودت که به همه میگی زر زر نکن و بشین با لنگه سوراخت صفا کن تو غارتون... دوما آقا نکونام دوست نداره تو نشست خبری شرکت کنه یا حرفی بزنه به کسی چه مربوطه؟؟؟ واسه چی قانونش کردین؟؟؟ آقایان کمیته انظباطی چرا تو هر کاری دخالت میکنید و باید باید همه از شما تبعیت کنن و به بچه مفاد و قانونی تو هر کاری دخالت میکنید و باید آقا بالا سر همه باشید و برا همه تصمیم بگیرید که کی چیکار کنه یا نکند؟؟؟ کدام بازیکن یا سرمربی بخندد با گریه کند(عین تیم بچه فلاح خودمون لنگ)یا این مربی چه کند و چه بگوید و آن یکی چه نکند و چه نگوید؟؟ این قوانین مندرآوردی را که به فیها خالدون همچی و همه کس در فوتبال کار دارد را چه کسی گذاشته و چرا؟؟ چرا به همچی کار دارید و گیر میدهید؟؟ اصلا شاید بعضی از مربیان نخوان و صلاح نداند که با رسانها و یا در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کنند، کجای قانون گفته که شما تعیین تکلیف کنید برای همگان و هر چیزی؟؟ آقایان کمیته انظباطی چجور است که به بند تنبان همه ورزشکاران و در هر اموری دخالت میکنید؟؟؟ قوانین باید در مسائل کلی و مهم باشد!!
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    اگر کسی درنشست خبری شرکت نکند نباید جریمه شود این جهت قانونی است
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    اگر کسی درنشست خبری شرکت نکند نباید جریمه شود این جهت قانونی است
  • بچه فلاحها،ممنوع IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    آدمین جان محترم،، جانه...... و جانه انسانیت پیامهای آبیها رو نپیچون و انتشارش بده!! دیروز که خیلی خوب پیچوندی ولی خواهشا و خواهشا جوانمردانه و بدور از پارتی بازی و تبعیض برخورد کن و عدل و انصاف را خواهشا رعایت کنید که میدانم انجام میدهید، قبلا از زحمات شما آدمین عادل صبح ممنون و سپاسگزار شما هستیم و خواهیم بود،🙏🙏🙏🙏✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • ابی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    من پرسپولیسی هستم ولی بدون تعصب میگم سبک بازی پرسپولیس تو این چند بازی خیلی بهتر شده بخاطر این چند بازیکنی که گرفته و استقلال هم تیم خوبی نشون داده این فصل ولی قرعه یکم به نفع پرسپولیس سنگینی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی