نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نایکی - بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا و نایکی دوباره بر سر میز مذاکره نشستند و کمپانی بزرگ آمریکایی پیشنهاد جدیدی برای آبی‌اناری‌ها در نظر گرفته است.

بارسلونا در تلاش برای فسخ قرارداد با نایکی است که تا سال ۲۰۲۸ اعتبار دارد، اما طبق گزارش رلوو، نایکی موفق شده جلوی فسخ یکجانبه قرارداد توسط بارسلونا را بگیرد. به این ترتیب، آنها فقط در صورتی می‌توانند معامله را پیش از موعد فسخ کنند که با نایکی به توافق رسیده باشند.

در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد هنگفت پوما مطرح شد اما برای قبول آن پیشنهاد اول از همه قرارداد بارسا با نایکی باید فسخ شود. به گزارش موندو دپورتیوو، نایکی و بارسلونا هفته گذشته در پاریس با هم جلسه گذاشتند و قرار شد که کمپانی آمریکایی برای ادامه دادن به همکاری مبلغ قرارداد را افزایش دهد.

نایکی مایل است که یک قرارداد ۱۰ ساله جدید با بارسلونا امضا کند که به موجب آن مبلغ ثابت درآمد بارسلونا افزایش یافته و پاداش امضا به باشگاه تعلق بگیرد و مشکلات مالی فعلی بارسا حل شود. با این حال آنها هنوز به نقطه مورد بارسلونا نرسیده‌اند. ظاهرا خوان لاپورتا از تیم مذاکره‌کننده متشکل از رافا یوسته (نائب رئیس) و جولی گویو (معاون بازاریابی) خواسته که با بهترین قرارداد در تاریخ اسپانسرشیپ ورزشی بازگردند.

بیشتر بخوانید: دعوای بارسا و نایکی بالا گرفت/ بهانه‌ای برای خط تولید لباس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی