نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
۱۳ |
۴
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ خارجی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ برتر، در یک کلام گل کاشتند.

امروز قصد داشتیم به خاطر بی اعصاب بودن بازیکنان ایرانی و پرخاشگری‌های آنها در اغلب هفته‌های لیگ، چند خط بنویسیم و حسابی از خجالت همه افرادی که در زمین فوتبال چند متر می‌دوند تا یک لگد درست و حسابی به اطرافیان تیم حریف بزنند بیرون بیاییم اما با خود گفتیم چرا وقتی استقلال و پرسپولیس مهاجمانی مثل گوستاو بلانکو،جلال الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف دارند، وقتمان را صرف کارهای بیخود دیگران کنیم؟

اصلا بگذارید تا دنیا دنیاست بازیکنان خاطی تو سر و صورت دیگران بکوبند و فوتبال را با چاله میدان اشتباه بگیرند؛ ما در آرامش کامل از حرکات انفجاری اوستون اورونوف و شوت‌های او لذت می‌بریم.

ما بازی‌های ماشاریپوف را تماشا می‌کنیم و او را در قامت یک بازیکن فرصت شناس می‌بینیم.

بی اعصاب های استقلال و پرسپولیس از ۳ بازیکن خارجی درس بگیرند!

ما بلانکو و آن شوت در جا و بی مکث این بازیکن را می‌بینیم و از هنرنمایی اش لذت می‌بریم. بلانکو اگر نبود، استقلال امروز مقابل ذوب آهن ۳ امتیازی نمی‌شد.

این ۳ بازیکن آنقدر حضوری ارزشمند در رقابت های لیگ برتر داشتند و به داد پرسپولیس و استقلال رسیدند که ترجیح می‌دهیم بابت سلیقه ای که هر ۳ بازیکن را تقدیم این تیم ها کرد درود بفرستیم و از بقیه بازیکنان هم بخواهیم به جای ژانگولربازی و بی اعصاب بودن، از نظر فنی مثل این بازیکنان خارجی خودشان را ارتقا بدهند و فریادرس تیم هایشان باشند.

بیشتر بخوانید: اقدام فوری کمیته انضباطی برای درگیری ستاره استقلال و ذوب‌آهن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • فرامرز IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    از همه تأسف بار تر این که این بی اعصاب ها همگی سن بالاتر از سی دارند یعنی سنی که قاعدتاً فرد منطقی تر باید بشود و قادر به کنترل کودک درون به عبارت ساده تر هر چه که بازیکن مسن تر می شود به جای این که آثار پختگی رفتاری را بتوان در او دید برعکس بچه تر هم می گردد.دیروز اگر کوپال ناظمی با روزبه چشمی مدارا نمی کرد مانند سروش رفیعی باید اخراج می شد گویا نامه رسمی کار خودش را کرد نکته تأسف بار قضیه این‌جا ست که بازیکن خیلی بی خود اخراج می شود برایش پست فدایت شوم هم بعضی ها می فرستند انگار که بی مسوولیتی نکرده و تیمش را بی خود و بی جهت ده نفر نکرده.
  • علی آقا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    حرف حساب
  • رضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    ارورنف هم انتخاب جوادللیگایی بودکه باخیانت خطیر رفت لنگ.
  • جهان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    بازیکن خارجی تیم سپاهان که باامیدعالیشاه درگیرشداون که ایرانی نبودازروی عمدباعالیشاه درگیری درست کردتااخراج شود وقتی تیم سپاهان حریف پرسپولیس نشدبااین روش میخواستندبه پرسپولیس ضربه بزنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی