نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
نفر اول توپ‌طلا شایعه بزرگ را رد کرد؛ جایزه به لواندوفسکی؟ هرگز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر توپ طلا در فرانس فوتبال خبر اهدای توپ طلای ۲۰۲۰ به روبرت لواندوفسکی را تکذیب کرد.

توپ طلای ۲۰۲۱ به شدت بحث‌برانگیز بود و همه تصور می‌کردند که این جایزه به روبرت لواندوفسکی خواهد رسید اما در نهایت لیونل مسی جایزه را دریافت کرد. لواندوفسکی شایسته دریافت توپ طلای ۲۰۲۰ بود اما فیفا به دلیل محدودیت‌های کووید-۱۹ مراسم را لغو کرد و جایزه به لوا تعلق نگرفت. اخیراً شایعات زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه فرانس فوتبال تصمیم دارد توپ طلای ۲۰۲۰ را با ۴ سال تاخیر به لوا اهدا کند. حتی خود بازیکن نیز اعلام کرده بود که آن را عاشقانه می‌پذیرد و به دریافت جایزه افتخار خواهد کرد.

ولی طبق گزارشی که کادنا سِر منتشر کرده، رئیس کمیته جهانی توپ طلا اعلام کرده که فرانس فوتبال قصد ندارد جایزه لوا را با تاخیر اهدا کند. و صفحه «بارسلونا یونیورسال» در توییتر (X) به نقل از نیکلاس مانیسیه، مدیر توپ طلا در فرانس فوتبال، عنوان کرده: «ما در مورد اهدای توپ طلای ۲۰۲۰ به روبرت لواندوفسکی حرفی نزدیم، هرچیزی را که در شبکه‌های اجتماعی می‌خوانید باور نکنید.»

لواندوفسکی جایزه The Best فیفا را از آن خود کرد اما توپ طلا که به «بهترین بازیکن سال» اهدا می‌شود از دستان او دور ماند و هرگز از او به خاطر سال درخشان و کسب سه‌گانه آنطور که باید تجلیل نشد.

بیشتر بخوانید: غیرمنتظره و باورنکردنی؛ توپ‌طلا بعد از ۴ سال به لواندوفسکی می‌رسد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی