نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
برد پرسپولیس فشار را افزایش داد؛ استقلال به این سادگی قید قهرمانی را نمی‌زند/ گل بلانکو بالاتر از سطح آسیا بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: دیدن چنین استقلالی آن هم در شرایطی که با نتیجه یک بر صفر عقب است اما ۹۰ دقیقه تلاش می‌کند تا برنده شود باعث افتخار ماست.

سبو شهبازیان بازیکن سال‌های گذشته استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: واقعاً باعث خوشحالی است که در چنین شرایطی و با وجود اینکه نتیجه دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی قائمشهر برای بازیکنان تیم استقلال مشخص شده بود توانستیم این مسابقه را با برد پشت سر بگذاریم. طبیعتاً هر زمان که بازی‌ها به این شکل پشت سر هم برگزار می‌شود فشار روحی روانی نتیجه بازی قبل روی تیم بعدی تاثیر مستقیم می‌گذارد.

وی افزود: من فکر می‌کنم تیم استقلال از نتیجه نساجی و پرسپولیس خبر داشت. چون در ابتدای بازی بازیکنان استقلال تا حدی تحت فشار بازی می‌کردند و به لحاظ روحی روانی آن آرامش لازم را نداشتند اما گلی که خوردند موجب شد تا یک مرتبه بیدار شوند.

بازیکن قدیمی آبی پوشان درباره گل مردود اعلام شده استقلال گفت: تا جایی که مشخص شد توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرد اما اینکه عمدی بود یا نه را نمی‌دانم. ولی به طور کلی مهم این بود که بچه‌های استقلال تا دقیقه ۹۰ یک قدم عقب نکشیدند و اینقدر حمله کردند تا برنده شوند. این استقلال واقعا مایه افتخار است تیمی که تا این اندازه دوندگی بی‌امان می‌کند تا برنده شود لیاقتش قهرمانی است و ثابت می کند به این راحتی قید صدر جدول و قهرمانی را نمی زند.

شهبازیان درباره گل تیم ذوب آهن گفت: متاسفانه به خاطر همان فشار روحی روانی نظم خط دفاعی در حین به ثمر رسیدن گل ذوب آهن به هم ریخت و فضای موجود بین مدافعان این فرصت را به حریف داد اما ما در ادامه دیدیم که حضور خوب ماشاریپوف در قلب زمین پشت سر بلانکو تا چه اندازه کمک کرد که مهاجم آرژانتینی تیم ذوب آهن را در زمین خودش نگه دارد.

گل بلانکو بالاتر از سطح آسیا بود/ استقلال به این سادگی قید قهرمانی را نمی‌زند/ برد پرسپولیس فشار تیم نکونام را افزایش داد

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: هر چقدر بلانکو در نیم فصل اول کم اثر ظاهر می‌شد و گل نمی‌زد حالا می‌بینیم که در نیم فصل دوم چطور گل‌های تاثیرگذار می‌زند و استقلال را برنده می‌کند. فکر می‌کنم او به موقع راه افتاده و قطعاً در بازی‌های آینده هم می‌تواند یکی از عوامل مهم قهرمانی استقلال باشد. او گلی زد که کمتر در فوتبال م زده می شود و از سطح اسیا بالاتر بود. بدون مکث و بی درنگ ضربه زدن کار مهاجمان فرصت طلب است که بلانکو ثابت کرد در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده هم می توان تشنه گلزنی بود. 

بازیکن قدیمی استقلال در پایان تاکید کرد: هفته‌های حساسی پیش روست و با توجه به درخشش این هفته‌های پرسپولیس استقلال دیگر نباید لغزش این چنینی داشته باشد و باید قدر موقعیت‌ها را بداند. ما نباید زود گل بخوریم تا کارمان سخت شود. باید حریف را تحت فشار قرار دهیم و در بازی بعدی مقابل فولاد بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: نکونام: برای همین شرایط حرص می‌خوردم/ درگیری بازیکن استقلال؟ به من گفتند گویا حرکاتی رخ داده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    اگه ذوب تجربه ودقت لازمو داشت داستان فرق میکرد با کمک ورو اتفاق بردید فقط بردید جنگندگی در کار نبود خودتو گول نزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی