نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
محمد مایلی کهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی که سال‌ها در پرسپولیس هم به عنوان بازیکن و مربی حضور داشت، با صراحت از علاقه خودش برای سرمربی‌گری در این تیم صحبت کرده بود.

پس از ناکامی پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی، یحیی گل‌محمدی از این تیم کناره‌گیری کرد و دوباره پروسه انتخاب سرمربی جدید برای قرمزپوشان در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

در نوزدهم همان ماه محمد مایلی‌کهن طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی با تاکید بر این‌که هنوز هیچ حرفی پیرامون سرمربی‌گری پرسپولیس با او نزده‌اند، با صراحت گفت اصلا اهل خالی‌بندی نیست و آرزویش این است که سرمربی پرسپولیس شود چون تیمی بزرگ و محبوب است اما حاضر نیست به خاطر رسیدن به این منصب هر کاری بکند.

مایلی‌کهن ادامه داد: من می‌توانم با کمک اهل فن و دلسوزان پرسپولیس بهترین تیم تاریخ این باشگاه را بسازم اما هر کس دیگری هم سرمربی شود برایش رزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی اسبق تیم ملی پیرامون شکل خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا در آن سال نیز تصریح کرد: من ۱۴ سال مستمر برای پرسپولیس بازی کردم و بعد از آن هم مربی این تیم شدم. بعد از آقای پروین بیشترین استمرار را در پرسپولیس داشتم اما مگر برای من بازی خداحافظی گذاشتند؟ باز خدا پدرشان را بیامرزد که بالاخره یک مراسم برای مهدوی‌کیا گرفتند.

خبرورزشی‌گردی| مایلی‌کهن: خالی‌بند نیستم؛ دلم می‌خواهد سرمربی پرسپولیس شوم/ می‌توانم بهترین پرسپولیس تاریخ را بسازم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی