نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال/ وقتی خبرنگار از همه‌جا بی‌خبر بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پاسخ عجیبی داد.

بعد از بازی پرسپولیس و نساجی که با برد پرسپولیسی‌ها همراه بود، یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از علیرضا بیرانوند پرسید بازی چطور بود؟ این خبرنگار از ستاره پرسپولیس پرسید نظرش در خصوص پیروزی مقابل نساجی چیست که با جواب جالبی از سوی گلر پرسپولیس مواجه شد. علیرضا در پاسخ به این سوال به خبرنگار گفت: در جریان نیستی!؟

آن خبرنگار هم از پاسخ بیرانوند متعجب شد و علیرضا هم بعد از گفتن این جمله رفت تا سوار اتوبوس شود. اما منظور بیرانوند از گفتن این جمله چه بود؟

علیرضا مدت‌هاست که مصاحبه نمی‌کند و چند ماه قبل و بعد از یکی از بازی‌های پرسپولیس اعلام کرد تا پایان فصل مصاحبه‌ای نخواهد کرد.

از همین رو منظورش از جمله «در جریان نیستی» این بود که تو در جریان این قرار نداری که من تا پایان فصل مصاحبه نمی‌کنم. خبرنگاری که این سوال را از بیرانوند پرسید احتمالا در جریان این موضوع قرار نداشت که بیرانوند از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که تا پایان این فصل مصاحبه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش مدیرعامل پرسپولیس به توهین هاشمی‌نسب/ حمله درویش به سپاهان؛ مگر اینجا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • زیگزاگ IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    باور کنید خودش هم نمیدونه چرا اینو گفت. شما داری واسش جواب پیدا میکنی.
  • علی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    بیرانوند رو الکی گنده ش کردین! دروازه بانی که به هیچ شوتی در جریان بازی نه نمیگه!!!
  • محمد IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    آقای بیرانوند یه روزی خیلی عالی بود ولی الان خیلی افت کرده واین تماشاگران هستند که بزرگش میکنن.دوتا بازی را اشتباهات بچه گانه بیرانوند باعث از دست دادن امتیاز پرسپولیس شد.الان باید مانور پرسپولیس روی رفیعی وجوانان باشه بیرانوند می‌تونه تجربیاتشا تو تمرین منتقل کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی