نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
۱۲ |
۱
خشم عبدالله ویسی از اشتباه داوری به سود استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فولاد خوزستان در گفتگوی تلوزیونی خشم بیشتری نسبت به کنفرانس مطبوعاتی از خودش نشان داد!

عبدالله ویسی در گفتگوی تلوزیونی که انجام داد صحبت‌هایی که کادرفنی و اعضای تیم فولاد خوزستان نسبت به کرنر استقلال انجام داده بودند را منکر شد و اعلام کرد که صحنه‌ای که فولادی‌ها به آن اشاره کردند کرنر آخر مسابقه بوده است نه صحنه‌ای که برای استقلال تبدیل به گل شد.

مجری برنامه در ابتدای گفتگو با ویسی از او تشکر کرد که با صداقت کلام باعث شد تا از حواشی جلوگیری شود اما ویسی در پاسخ گفت: ما اصلا درباره کرنر استقلال صحبت نکردیم و توپ آخر را گفتیم که کرنر بود، صد در صد توپی که گل شد کرنر نبود، بچه‌های ما در رختکن داشتند بحث کرنر آخر را می‌کردند که شهاب گردان روی آن توپ عکس‌العمل داشت و کرنر بود، ولی آمدند گفتند توپی که گل شد کرنر بود، من نمی‌دانستم بحث روی کدام صحنه است اما بعدا متوجه شدم که توپی که گل شد به هیچ عنوان کرنر نبود.

ویسی در ادامه افزود: هشت کارشناس داوری اعلام کردند که توپ کرنر نبوده اما بعد از چند ساعت یک فیلم دیگر دیدند و همه نظر دادند که کرنر است، متاسفانه توپ به پای بازیکن ما برخورد نکرد و داور اشتباه کرد، نمیشه اشتباه داوری را پوشش داد، این اشتباه صد در صد تاثیرگذار بود، بنیادی‌فر دو کارت زرد به موسی کولیبالی و ابراهیم حصار روی توپ‌های معمولی کارت زرد نشان داد و بازیکنان ما را به هم ریخت.

خشم و عصبانیت ویسی باعث شد تا مجری از او سوال بپرسد چرا نسبت به روز بازی عصبانی‌تر است و ویسی پاسخ داد: فیلم بازی را مجدد تماشا کردم و دیدم چه اتفاقاتی افتاده است، داور بین‌المللی و الیت ما می‌آید می‌گوید من مشکی را با آبی تشخیص نمی‌دهم، لباس من و آقای نکونام مشکی بود، اگر تشخیص نمی‌دهی چرا لباس ما را تعویض نکردید؟!

ویسی در انتهای صحبت‌های خود گفت: من از داوری‌ها و ناداوری‌ها نگران هستم، با تمام وجود به بازی‌ها ادامه می‌دهیم، فولاد تیمی است که شخصیت قهرمانی و آسیایی داشته و بسیار پشتوانه قوی‌ای دارد، تمام وجودمان را برای بازی‌های آخر می‌گذاریم، ما دو بازی خانگی داریم و انتظارم از هواداران واقعی فولاد این است که فریب یک سری افراد را نخورند و پشت هم باشیم و بتوانیم در لیگ بمانیم، هواداران اجازه ندهند که این افراد جو تیم را خراب کنند.

بیشتر بخوانید: مربی فولاد اعتراف کرد: اشتباه متوجه شدم؛ گل استقلال درست نبود/ سوءبرداشت شد و…

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر تاجی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    یک سوال کرنر آخر بازی که همه حتی لنگیا هم میدونستن که کرنر بود. چه لزومی داشت راجبش صحبت کنی تو کنفرانس..کلن یه کرنر تاثیر گذار تو بازی بیشتر نداشتیم بعد تو میگی من راجب کرنر آخر بازی صحبت کردم ما خودمون ذغال فروشیم نمیخواد ما رو سیاه کنی🤣🤣
    • سامان IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      ای کاش چشمی هم شرف داشت و می گفت من باید یه بار به خاطر اعتراض هام تو بازی با ذوب اخطار میگرفتم همچنانکه بازیکن ذوب بلافاصله گرفت سر صحنه گل ولی چشمی نگرفت و می‌گفت موقع پس گردنی زدن هم باید اخراج میشدم به خاطر کارت دوم، و استقلال باید ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی می‌کرد و احتمالا باخت می داد... ای کاش مدافع استقلال شرف داشت و می‌گفت پاش رو ۱۵۰ درجه باز کرده و خطا کرده روی بازیکن ذوب و باید پنالتی میشد، ای کاش بازیکن استقلال شرف داشت و اونم اعتراف می‌کرد که شیطنت کرده و عمدا با آرنج زده و لب شجاع رو ترکونده، ای کاش بازیکن استقلال شرف داشت و می‌گفت عمدا پیراهن بازیکن پرسپولیس رو در دربی کشیدم و فن کشتی روش اجرا کردم ... ای کاش حامدی فرد شرف داشت و می‌گفت با استوک رفتم روی پای بازیکن پرسپولیس... و باید اخراج میشدم! ای کاش بازیکن استقلال شرف داشت و می گفت روی آل‌کثیر خراب شدم در بازی برگشت و پنالتی برا پرسپولیس باید داور بگیره...
  • اس اس IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    میدونی از چیه اینروزای لیگ برتر فوتبال خوشم میاد ؟ از اینکه حتی از کرنر زدن استقلال هم وحشت دارن !!!
    • آریا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      عزیزم اگر اینجوری باشه که خود شما استقلالى ها بعد بازی پرسپولیس از سوت اول بازی تا سوت آخرش رو همشو دربارش نظر میدین و معتقدین داور در تمام صحنه ها اشتباه کرده !!!! اندکی تفکر هوچی گر بی منطق توهم توطئه
  • حسین IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    امید حق سقوط فولاد
  • تیمور IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    همون کارشناسان که میگی بعد از دیدن فیلم از زاویه دیگه نظرشون رو عوض کردن. تازه بازیکن خودت گفته کرنر بوده کجای کاری داداش. یه بار با استقلال اهواز قهرمان شدی فکر کردی خبریه؟
  • علی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    به عنوان یه اهوازی و خوزستانی شب بازی استقلال به صحبتهای آل نعمه و ویسی که نشان از صداقت و مردانگی خوزستانی ها داشت به‌خودم‌بالیدم.اما الان که تحت تاثیر چند تا مافیا مثل ورزش ۳ و پژمان راهبر نظرخودشون رو‌عوض کردند واقعا تاسف خوردم به حال این افراد کوچک و سست عنصر که اسم بزرگ و با شرف خوزستانی را روی خودشان دارند. متاسفم که امثال آل نعمه و ویسی در شهری که من اهواز زندگی می کنند هستند.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    کیسه متقلب
  • پرسپولیسی IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    ویسی موجیه نمیدونه چی میگه زیاد رو حرفهای اون تکیه نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی