کد مطلب: ۲۴۹۰۰۵
تعداد کل نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
همیشه فرگوسن را ستایش کرده‌ام
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: بین مربیان تراز اول تاریخ فوتبال همیشه فرگوسن را ستایش کرده‌ام و کی‌روش را هم به‌عنوان یک مربی بزرگ و قاطع قبول دارم اما معتقدم بعد از ۷سال کار کردن در تیم ملی ایران چیزی به ما نداد و رفت.

به گزارش خبرورزشی، محمد بنا در گفت‌وگو با روزنامه همشهری درباره مقایسه‌اش با کارلوس کی‌روش گفت: «من سال‌ها در زمین‌های خاکی فوتبال بازی کردم و خودم را یکی از طرفداران پروپا قرص فوتبال می‌دانم. بین مربیان تراز اول تاریخ فوتبال همیشه فرگوسن را ستایش کرده‌ام و کی‌روش را هم به‌عنوان یک مربی بزرگ و قاطع قبول دارم اما معتقدم بعد از ۷سال کار کردن در تیم ملی ایران چیزی به ما نداد و رفت. او نتوانست ما را قهرمان جام‌ ملت‌ها کند و صرفا ۲ دوره تیم ملی را به جام‌ جهانی برد. بهترین صعود ما به جام‌ جهانی در سال ۱۹۷۸ رقم خورد و حشمت مهاجرانی در شرایطی تیم ملی را به جام جهانی آرژانتین برد که فقط یک تیم از آسیا و اقیانوسیه صعود می‌کرد. الان صعود به جام جهانی برای مربی بزرگی مثل کی‌روش هنر نیست و او باید ما را به مرحله دوم جام‌ جهانی می‌برد. من مثل کی‌روش نیستم و تنها وجه اشتراک ما این است که من هم مثل او عاشق موفقیت هستم و برای موفقیت، بهترین امکانات را می‌خواهم. البته یک‌هزارم امکاناتی را که در اختیار کی‌روش گذاشتند به من و سایر مربیان ایرانی ندادند.»

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره خروج مربیان خارجی و میدان دادن به مربیان داخلی هم گفت: «تکیه بر توانایی مربیان داخلی ما را به موفقیت می‌رساند. در دوره‌ای از مربیان کره‌ای برای موفقیت در تکواندو استفاده کردیم و بعدها مربیان ایرانی مثل رضا مهماندوست به بهترین مربیان دنیا تبدیل شدند. در کاراته هم که اصلا مال ژاپنی‌هاست بهترین مربیان دنیا را داریم که در کشورهای مختلف کار می‌کنند. اما در یک‌سری از ورزش‌ها مثل فوتبال، خارجی‌ها خیلی از ما قوی‌تر عمل می‌کنند. اصلا آنها فوتبال را به کشورهای دیگر وارد می‌کنند تا نفعش را ببرند. به‌ نظرم در فوتبال می‌توانیم از مربی خوب خارجی استفاده کنیم؛ به شرطی که مثل کی‌روش نباشد و بعد از ۷سال زمین سوخته تحویل ما ندهد. من سیستمی را که قطر در فوتبال پیاده کرد می‌پسندم. آنها یک مربی معمولی از کلاس بارسلونا استخدام کردند و با بچه‌هایی که زیر نظر همین مربی از مدارس فوتبال انتخاب شده بودند، رشد کردند و قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند. این یک پروسه منطقی بود. همین اسکوچیچ که تازه سرمربی تیم ملی شده یک مربی با کلاس است؛ به شرطی که زیاده‌خواهی نکنیم. اگر این دوره به جام جهانی نرویم مهم نیست اما در عوض این فرصت را به او بدهیم که برایمان ساختار بسازد. مثل همان کاری که قطری‌ها کردند.

نظر مخاطبان
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
11
69
شما که از فوتبال سر رشته ای ندارید لطفادر مورد کیروش کبیر نظر ندهید. ممنون.
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
6
20
ای خدا ببین چه مظلوم نمایی میکنه لنگی بی منطق
اخه ما که استرا رو در کلاس اینتر اورده بودیم اونم ارزونتر از یحیی مو قشنگ چرا اونموقع نظرت فرق داشت
شده مثل لنگیا که میگن وزیر استقلالیه ولی یه شعار علیه وزیر نمی دن که خدایی نکرده بره
کیسه بوکس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
20
7
عمو جون، شمایی که غرق در علایق رنگیتی، ایشون برای اولین بار کشتی فرنگی رو در جهان و المپیک به مقام قهرمانی رسونده. بی تردید کار ایشون خیلی خیلی خیلی از کار کیروش جونت بزرگتر‌ و استثنایی تر بوده. پس مراقب باش وقتی دهنت رو باز میکنی، درافشانی اضافه نکنی! مثل بنا، مهماندوست و جمشید خیرآبادی شاید دیگه بوجود نیاد!
پرسپولیس آث میلان ایتالیا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
12
حداقلش این بود دو بار پشت سر هم بدون استرس رفتیم جام جهانی
حداقلش این بود از هیچ ستاره ساخت اونم با اون لیگ درب و داغون
حداقلش این بود تیم ملی صاحب سبک ، نظم و برنامه شده بود
حداقلش این بود که تیم یک دست و قابل احترامی داشتیم
حداقلش این بود مردم ایران دوستش داشتن و به خیلی از مربیان ایرانی می ارزید
....بازم بگم ......
اشکان۳۱۳
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
7
53
آره تو دادی! توی ریو چمباتمه زده بودی گریه میکردی همه دلشون برات بسوزه. اون فضاحتی که ببار آورده بودی تا ابد پاک نمیشه.در مورد کشتی اونم فقط فرنگیش میتونی حرف بزنی نه آزادش نه ورزش دیگه آقای نخود هر آش
Amir perspolisi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
48
10
بعضیا یه حرفی یاد گرفتن همش میگن کی روش مارو برد جام جهانی, خوب با پولی ما به کی روش میدادیم آیا نباید حداقل صعود میکردیم جام جهانی???? بلاخره باید تفاوتی بین یه مربی که دستمزدش سالی حدود ٢٠ سی میلیارد میشه با یه مربی ارزون قیمت و عادی وجود داشته باشه یا نه??? البته من در تعصب و اینکه ایران رو دوست داشت شکی ندارم
پاسخ ها
بختیاری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
5
36
توهم که کلا ازین رو به اون رو شدی و با حب و بغض نظرمیدی جدیدا نه انصاف و منطق
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
3
22
اخه لنگی ایا ویلموتس با اون همه پول ما رو برد جام جهانی (نزدیک بود تو مقدماتی حذف بشیم)
تنها راه پیشرفت ایران حضور افرادی مثل استرا و کیروش و مربیان باتعهد کاری در سطح امید و جوانان (تا با عدم تعصبات رنگی و دستورات صادر شده)نسل طلایی رو بسازه و با هم هماهنگ بشن
کیسه بوکس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
11
2
بختیاری، انصاف و منطق اینه کسی رو که کشتی فرنگی ایران رو به قهرمانی المپیک و جهان رسونده، کاری که هیچکس قبل و بعدش نتونست به انجام برسونه بخاطر صرفاً علایق رنگی بکوبی و بشوری و بزاری کنار، نه؟!
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
13
اون پولی که به کیروش میدادیم دو برابرشو گرفتیم
الان معلومه چی شدیم
:)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
47
خدایا چرا تو ایران هر کسی خودش رو مجاز میدونه در مورد هر چیزی اظهار نظر کارشناسی بکنه!! آقای بنا تا اونجا که من میدونم توی کشتی در زمان شما موارد پر ابهامی وجود داشته و الانم وجود داره!! چرا در مورد کشتی و مشکلاتش صحبت نمیکنی؟
آصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
2
46
اينكه عاشق فوتبال بودي و در زمين خاكي بازي ميكردي دليل كارشناس بودن و نظر تخصصي راجع به كيروش دادن نميشه!خود تو مگه در يك المپيك تيم رو با كوچينگ بد و انتخابهاي نادرست به خاك سياه نزدي؟!!براي ديده شدن نظر احمقانه راجع به بزرگان نده!اگر بعد از كيروش زمين سوخته داشتيم حاصل عملكرد افتضاح يك فدراسيون ناكارامد و يك وزارتخانه ناكارامدتر بود.از چپ و راست همه دست در دست هم يك تيم قابل احترام در دنياي فوتبال رو آتش زدند.اينكه تو رو ابلهانه با شخصي در كلاس جهاني مقايسه ميكنند از نفهمي برخيست كه نميدانند جايگاه و شخصيت جهاني اين دو نفر در فاصله اي كهكشانيست.تو كه در طول تمام دوران افتخار آميزت حتي از يك تيم متوسط در كشتي جهان پيشنهاد نداشتي بايدم از چنين مقايسه اي از شدت ذوق و شوق علاقه خودت دچار توهم بشي
پاسخ ها
کیسه مکتب خسروانی ساواک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
17
5
تو خیلی حقیر و بی ارزشی!
مرتضی کیانی(شهرخودرو)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
5
46
آقای بنا بسیار محترم بودی در چشم من.
ولی دیگه لطفا درباره کی روش صحبت نکن.
بیشتر ایرانی ها عاشق کی روش هستن.
شک نکن بیشتر ایرانی ها بی دلیل عاشق یک نفر نشدن.
هیچ تبلیغاتی نمیتونه اینکارو کنه
بجز کاریزما، شخصیت ، عمل و کار صادقانه ، سختکوشی و...
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
18
2
ملاک بیشتر بودن سایتهای طرفدار کیسه و نظر سنجی های مهندسی شده نیس، اتفاقا بیشتر ایرانیها خواستن رفتن کی‌روش بودن چون ملاک آمار هست. کی‌روش آمار یه مربی برنده رو در جام ملتها نداشت، از شخصیتش هم که کلا چیزی نگو، اگه فنی گفته بودی، میشد قبول کرد ولی شخصیت؟!!!!!!!! کی‌روش مربی فنی با سوابق مربیگری در تیمهای بزرگ ولی بدون شخصیت اجتماعی و بدون کارنامه قابل قبول در ایران بود.
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
4
دقیقا
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
7
اقای صادق خان از‌ کدوم امار حرف میزنی
امار وقتی بود که فردوسی پور نظرسنجی میکرد و همه میگفتن کیروش باشه!!!
الان اکر فردوسی پور باشه یه نظرسنجی بزاره ببین جز پرسپولیسیا چقدر مخالف کیروشن!!
فریدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
3
41
حرف مفت زدن هیچ هزینه ای نداره مثل هموانی که می گفتن ما راحت می رویم جام جهانی پس چرا پول بی خود بدیم به کی روش؟؟؟؟؟؟
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
31
استاد بنای عزیز کاری که قطر در فوتبال انجام داد شبیه این پیشنهاد شما نیست اونها فقط یک مربی از آکادمی بارسلونا نیاوردن که فوتبالشون را متحول کنه اون ها تیم های متعدد حرفه ای و اجرایی را از همه جای دنیا جمع کردند و با اون بضاعت به اینجا رسیدند اما شما فکر میکنی اسکوچیچ را چه کسی و بر چه مبنایی آوردند به تیم ملی؟
تنها نقطه اشتراک این دو تصمیم در ناشناخته بودن دو مربیه همین!
MGH
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
26
خدا مگه میشه؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
22
اشکال نداره با کدوم مدیر بعدشم با کدوم مربی من با نظر شما مخالفم
لنگی کیسه کش مکتب قمارباز عبده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
4
30
تو حرف نزن نون به نرخ روز خور.
ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
33
یک تفکری که هست و کلا اشتباه ما فکر میکنیم مربی تیم ملی یک تنه باید همه کارها رو انجام بده ولی لیگ وباشگاهها اصلا ربطی ندارن اخه طی همین 8 سال و سال های قبل کدوم باشگاه ما قهرمانی اسیا رو اورده یا کدوم تیم پایه ما در جام جهانی موفق و مقتدر ظاهر شئه که فقز صرفا مربی تیم ملی بتونه تیم رو قهرمکان کنه دست اورد کی روش ایجاد یک تیم حرفه ای بود با قابلیت جا به جایی ما چند تا مهاجم اماده داریم چند تا دروازبان با قابلیت جانشینی و جچا به جایی نزدیک داریم چند هافبک و مهاجم چند بازیکن در زمان کی روش داشتیم که قابلیت بازی در چندین چست رو داشته باشن مربیان ایرانی تونستن این کار رو بکنن برانکو یا مربیان خارجی دذیگه تونستن این کار رو بکنن ما در زمان برانکو مهاجم نداشتیم در زمان برانکو و بلازویچ دروازبان به جز میرزاپور نداشتیم بعد از برانکو هم اصلا تیم نداشتیم تا کی روش اومد و نتایجی رو از ثبات حضور و دانشش به دست اودردیم که لیاقتشو نداشتیم و رفت الان بگیم دستاورد کی روش چی بوده خیلی نکات ریزه که باید یه کتابچه از اون درست کنیم ولی کی روش دانش زیادی داشت و می تونست داشته باشه و ما از بخشیش استفاده کردیم فقط همین
پاسخ ها
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
10
ایول
نخواستن از کیروش استفاده کنند هربار با بهانه ای جلوشو گرفتن
وقتی کیروش گفت اردو هفتاد روزه بدید تا من از گروه مرگ صعود کنم فقط بیست روزش اجرا شد و اینطوری شدیم ثانیه اخری
ما نخواستیم کیروش بیشتر بهمون سود برسونه
ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
35
حساب فوتبال از کشتی جداست کشتی مربیان ایرانی خوبی داره و ورزش سنتی ایرانه ولی اون هم به امکانات نیاز داره ولی کی روش واقعا به فوتبال ما کمک کرد
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
3
34
تو چی میگی بابا لنگی.برو سرت تو کار خودت باشه.تو چی خالیت میشه از فوتبال ؟اینقدر گنده شدی که کیروش نقد بکنی.خدایا این مملکت از دست این ادمهای حسود و بی عفل نجات بده
قوچ علی
|
Denmark
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
3
28
داداش برو دنبال کسب و کارت؛ تو می دانی یه توپ وزنش چقدر هست ؟ادمایی مثل جنابعالی لیاقتتان همان ممد مایلی و استیلی و شبیه انها هستند.ورزش باستانی کجا فوتبال کجا؟برو کمی کشتی بگیر حالت جا بیاد.
GoTeamMelli
|
United States
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
17
آقای بنا، لطفا با آقای خداداد عزیزی صحبت کنین. ببینید چرا ایشون نظرشون رو عوض کردند. در ضمن، ایشون فوتبالیست هستن و در تیم‌های اروپایی هم توپ زدند.
بیژن توسلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
14
2
محمد بنای دوس داشتنی شعور ومعرفت ازمشخصات این مربیه بزرگ کشتی فرنگی ماست هنوز اون فن بدل کردن رو در بازیهای روسیه به یاد دارم که در حرکت کمرگیری روی هوا حریف رو با بدل ضربه فنی کردید وجهان شمارو شناخت...چه حرف زیبایی زدید درباره کیروش...اونایی که کیروش رو میپرستند تحلیل فاصله نخوندند نمی دونند وقتی کیروش اومد درنقطه الف بودیم ووقتی رفت باز درنقطه الف دست وپا میزدیم...گریه های کیروش رو درباره 2 روز دیرشدن دستمزداش یادشون رفته...یادشون نیست 8 سال مارو چلوند یه گلدون نبردیم...یادشون رفته تیم های درجه 3 رو دعوت میکرد تا اونارو ببریم واون پاداششو بگیره...یادشون رفته کیروش شده بود مارکوپولو واز 365 روز سال کاری 65 روزشم ایران نبود...یادشون رفته فدراسیون مارو مسخره میکرد وکفاشیان وتاج رو اصلا به حساب نمیاورد...تیم ملی ما دلخوش بود به زدن لایی توسط امیری به پی کی دفاع اسپانیا وبه راحتی 3 تا از ژاپن خوردیم وحذف شدیم...کیروش برای ایران چه کاری کرد که ما بهش بنازیم...پاسخ باید علمی باشه وقتی هنوز در جایی قرار داریم که کیروش اومد وکارشو شروع کرد...یه مربیه ترسو...دفاعی صرف...و فاقد هرگونه ابتکار در تهاجم...با کیروش بهتره به پیک نیک رفت چون درزدن چادر در محوطه هیجده قدم ودفاع خانوادگی استاده....محمد بنا نشون داد ورزش رو ریشه ای میفهمه...
پاسخ ها
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
8
اره بجز کیروش دیدیم کیا اومدن و رفتن و ما اندر خم یک کوچه ایم!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
20
باسلام کی روش نیاز به انتقاد نداره اگه خیلی مردی ازمسئولین انتقاد کن چون کی روش کبیر کارش درست بود اینوهمه ایرانیاحتی اونا که ازکی روش راضی نبودن میدونستن چقدتوکارش حرفه ای ودقیق بود ....
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
11
3
سلام خدمت همه دوستان عزیزم همونجوری که همه ما وشما داریم اظهارنظرمیکنیم ایشون هم حق اظهارنظر داره تا وقتی به نظرات هم هرچند مخالف احترام نزاریم وضعمون تغییرنمیکنه. همونجورکه طرفدارهای کیروش تعریفش میکنن خیلیها هم ازش نقدمیکنن.شماهم حق دارید ناراحت بشیدولی حق توهین ندارید.کیروش مدیرخیلی خوبی بود ولی مربی چه عرض کنم.
پاسخ ها
GoTeamMelli
| United States |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
2
4
با احترام، از اینکه هر کسی‌ آزاد است که نظرش را بگوید بحثی‌ نیست. ولی‌ اگر یک پلی در حال فرو ریختن باشد یک مهندس کشاورزی از مطبوعات استفاده نمیکند که نظرش را به جامعه برساند. اگر هم نظرش چاپ شد، عا برین توجه نشان نمیدهند. در ینگه دنیا هرگز چنین چیزی ندیده‌ام.
میثم سالاری منوجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
13
نخود هر آش
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
14
داداش شما اگر تو کشتی موفق نمی شی حسادتت رو تو سر مربیان کشتی دربیار . بدبختی ما اینجاست که مربی کشتی میاد در مورد آدم های متخصص فوتبال نظر میده!!! نترسیم نه کی روش و نه برانکو دیگه نمیاد ولی شاگردانی رو تحویل فوتبال اروپا دادند که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بود. مربیان ایرانی هیچ کدومشون نه در حد کی روش بودند نه در حد برانکو و حتی در حد اسکوچیچ هم نیستند نتیجه لیگ آسیا در ۲۰ سال گذشته اینو ثابت میکنه.تنها دایی یک سر و گردن از بقیه بالاست که باند بازی فدراسیون اونو کنار گذاشته است.
میلاد سرخ
|
United Kingdom
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
12
1
تمام اینهایی که به محمد بنا بهترین مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران توهین کرده اند همان هوچیگران دو پینگی هستند که میدانند آقای بنا پرسپولیسی است و همیشه مجبورند از فرط عقده ی این چند سال از دکلی بالا بروند چه دکلی بهتر از کیروش اما صحبتهای بنا آنقدر منطقی و جالبه که دوپینگی ها جوابی برای آن ندارند پس باید فقط فحاشی کنندکاری که جز آن چیزی در چنته ندارند
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
13
...... اقا همون فرگوسني كه شما اين همه تعريفشو مي كني ميدوني چقدر كيروش قبول داشت ..... شما با اين إظهار فضلتون فقط حقارتتون نشون ميدين
پاسخ ها
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
9
همون اقای فرگوسن تو کتابش از کیروش به عنوان بهترین گزینه هدایت منچستر بعد خودش یاد کرد ولی یه عده نمیخوان قبول کنن کیروش چقدر بزرگتر از فوتبال ما بود و فوتبال ما کشش این موضوع رو نداشت
مثل اینکه مثل اینکه استاد دانشگاه رو بیاری کلاس اول ابتدایی بگی به اینا درس بده
میلادسرخ
|
United Kingdom
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
10
2
آقایی به اسم کسانی ادعا کرده مردم ایران عاشق کی روش بودند بله آن بی اعتنایی چه بد بخت در تنهایی و سکوت رفت و هیچکس هم اعتنا نکرد از عشق زیاد بود؟ نه دوپینگی ها این شمای عقده ای هستید که چسبیده اید به این مردک شیاد
پاسخ ها
m
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
4
همه دوپینگی هستن و فقط سرخا خوبن لابد
مسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
15
کی روش پرتغالی بود و به قول شما چیزی نداد شما که ایرانی هستی و چندین دهه ست که در راس کشتی هستی چکار کردی برای کشتی؟؟ تو کار خودت موندی استاد همین جوری اسمت هست بیشتر از این دیگه بسه تو همه چیز سرک نکش سعی کن تو کار خودت موفق بشی
پاسخ ها
کیسه بوکس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
9
3
یه کم بالاتر جوابتو دادم، برو بخون. احتمالاً خیلی کم سن و سالی که از بنا چیزی نمیدونی!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
2
13
اول این که تو اصلا نباید درباره کی روش کبیر و فوتبال صحبت کنی و فقط از کشتی حرف بزن ، دوم اینکه زمان مهاجرانی درسته سهیمه آسیا یکی بود ولی تیم های قوی کم بودند و رقابت مثل الان نبود نسبت به 40 سال پیش همه کشورها پیشرفت کردن و با سرمایه گذاری و مدیریت عالی به موفقیت رسیدن مثلا ژاپن و قطر و ازبکستان و ...الان با 40 سال پیش قابل مقایسه نیستند،سوم اینکه عملکرد کی روش در 8 سال عالی بود ولی برای موفقیت در فوتبال فقط داشتن سرمربی بزرگ کافی نیست و نیاز به مدیریت قوی و سرمایه گذاری و برنامه ریزی داره که در کشور ما شدنی نیست نمیشه یه سرمربی بزرگ مثل کی روش بیاریم بعد توقع داشته باشیم قهرمان جام جهانی هم بشیم، داشتن سرمربی بزرگ فقط یکی از فاکتورهای موفقیت است.
کیسه مکتب خسروانی ساواک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
11
2
آها... نمیدونستم هواداری از افتخار ورزش ایران انقدر براتون سنگینِ که کلاً بایکوتم میکنید! حاشا به شرف و رسالت حرفه ایتون!
احمد
|
Germany
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
12
ما ایرانیا نژاد پرست ترین قوم جهانیم بجز خودمون هیچکی رو قبول نداریم
m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
8
اقای بنا چندین بار درباره کیروش مصاحبه کردی و حرف هایی زدی که اصلا در شأن محمد بنا اقای خاص کشتی ایران نیست!!
داری اعتبارتو کمرنگ میکنی هرسری به واسطه جو رسانه ای که توش قرار گرفتی!
گفتین مهاجرانی تیم رو وقتی که یک تیم صعود میکرد برد جام جهانی لابد نمیدونید که ایران کیروش دومین تیم صعود کننده به جام جهانی بعد برزیل بود این کم ارزشه حتمااا!؟؟؟یا تیمی که بدون گل خورده به جام جهانی داشت صعود میکرد که خواستن بزارن سوریه ایرانو گل بزنه تا شانس صعود داشته باشه که اونم بالا نیومد و رکورد تاریخی کیروش سر این موضوع شکسته شد که کیروش شکایت داشت سر این مورد!!!
از کدوم امکانات حرف میزنید؟ این که جز این بود کیروش هشت سال جنگید تا پک بسازه لباس تیم ملی رو عوض کنه کمپ بسازه و....
همون کاریی که همیشه شما و امثال شما بخاطرش استعفا دادین و دوباره برگشتین چندبار؟؟ فقط اینکه کیروش پا پس نکشید و مردونه جنگید ولی مربیای داخلی هربار تسلیم شدن!!
این امکانات که گفتین رو حتما نمیدونین کیروش تو جیبش نگذاشت که ببره و ما الان با این پک داریم به هرکی میاد ایران پزشو میدیم!!
کیروش دوبرابر پولی که گرفت رو برگردوند با صعودش درست همون موقعی که قرار بود کرکره فوتبال ایران کشیده بشه پایین!
درست مثل الانی که جام جهانی نمیتونیم بریم!!
درست مثل الانی که کیروش که فرگوسن بارها ازش به عنوان جانشین راستینش تو منچستر یاد کرده رو قبول ندارید و یک‌مربی درجه چندمی مثل اسکوچیچ رو که حتی توکشور خودشم بهش تیم نمیدن رو قبول دارید!!!
حرف زیاده و فرصت نمیشه همه رو بیان کرد
کاش وارد این بازی مافیایی نمیشدی و برای ما همون کسی که از المپیک ۲۰۱۲ یادداریم بودی، یعنی محمد بنا اقای خاص کشتی....
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
5
واقعا خیلی عالی و دقیق همه حقایق رو گفتی.متاسفانه هر کس توی ایران بخواد خدمت کنه و زمینه ساز پیشرفت بشه جلوش رو میگیرن و اجازه کار کردن و موفقیت بهش نمیدن.
هوادار
|
Canada
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
13
دیگه تو خواب هم کسی مثل کیروش بزرگ رو نمبینی فعلا با اونی که دلالها بهتون انداختندحال کن.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
5
اولا شغل تو ربطی به ورزش نداره،حالا چطوری از بنایی به کشتی اومدی بماند،اما فضولی تو رشته های دیگه در حد تو نیست
سامیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
6
خدایا چرااین مملکت خراب شده هیچی سرجاش نیسد، بنا چراباید نظربده درمورد فوتبار وکیروش، کیروش از بزرگترین مربیان وبی شک جز5تا تئوریسین های چند دهه اخیرفوتبار دنیاست، واگرنبود رونیمکت تیمها بزرگ مث پرتقال یامنچستر یا ریال نمینشست. خراب بشه که هیچی سرجاش نیست،
ali
|
United States
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
7
اقای بنا چطوره هدایت تیم ملی را به شما بدهند تا تیم را به جام جهانی ببرید مثل اینکه دانش شما در فوتبال بیشتر از کیروش است. نظری راجع به مربیان تیم والیبال و بسکتبال و شنا و دو میدانی ندارید? اگر دارید لطفا رو در واسی نکنید لطفا بفرمایید و ما را مستفیض نمایید.
ارسال نظر
* نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین
عناوین برتر