۰
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان قبل از رویارویی با سایپا نام ۵ بازیکن را از لیست ۱۸ نفره استقلال خط زد.

سکوی ۳ میلیاردی استقلال

به گزارش خبرورزشی، هزینه این ۵ بازیکن سکونشین برای باشگاه استقلال ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان بوده است در حالی که با هزینه های ایاب  ذهاب و هزنیه های دیگر رقم آنها به ۳ میلیارد تومان نیز می رسد در شرایطی که تا امروز هیچ کدام از آنها در تفکرات منصوریان جایی نداشتند.

امین حاج محمدی، میلا زکی پور، میثم مجیدی، آرش افشین و بهنام برزای بازیکنانی هستند که در لیست ۱۸ نفره منصوریان جایی نداشتند و هزینه آنها از هزینه نقل و انتقالات برخی باشگاه های لیگ بیشتر بوده است.

از میان این بازیکنان امین حاج محمدی و بهنام برزای سرنشاس تر از سایرین هستند. بازیکنانی که فصل قبل در ترکیب استقلال مظلومی بارها به میدان رفته بودند. بهنام برزای به عنوان کاپیتان تیم زیر ۲۱  سال و حاج محمدی به عنوان یکی از مدافعین آینده دار فوتبال ایران راهی استقلال شدند.منصوریان اما اعتقادی به استفاده از این بازیکنان در ترکیب تیمش ندارد.

اما بازیکنان دیگری هم بودند که برای دیدار با سایپا در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار نگرفته بودند. بازیکنانی مانند عرشیا بابازاده، گوگ، علیرضا سیار، امید نورافکن، محمد مهدی رجبی فر و میعاد یزدانی که سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال به حساب می آیند اما مجموع رقم قرارداد کل آنها به قرارداد امین حاج محمدی نمی رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی