۰
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید باورش کمی سخت باشد اما راز پرش‌های بلند فرشاد احمدزاده عشق به والیبال است. او قبل از مطرح شدن در فوتبال ایران، در ارومیه والیبال بازی می‌کرد و به همین دلیل می‌تواند با وجود جثه کوچک خوب بپرد و بالای سر خیلی از مدافعان ضربه سر بزند.

فرشاد احمد زاده مانند کاناوارو و کوردوبا

به گزارش خبرورزشی، والیبال در خون اهالی شهر ارومیه است. فدراسیون جهانی والیبال آن را شهر عاشقان والیبال میداند.مردمانی که مثل یک کارشناس خبره، والیبال را تجزیه و تحلیل میکنند.

در حال حاضر معروفترین والیبالیست ایران از این خطه میآید در حالی که پیشتر کارگرپیشه، محسنینیا، وطنپرست، سیدعباسی، خداپرست و... نامی بلندآوازه برای خود دست و پا کرده بودند. تا بوده چنین بوده که ارومیه را با والیبال آن شناخته و میشناسند اما یک پسر «Baby Face» که اصلاً چهرهاش به سن و سال او نمیخورد، دوست صمیمی عبدالرضا علیزاده، لیبروی سالهای اخیر تیم ملی و تیم شهرداری ارومیه حالا یک بازیکن کلیدی در پرسپولیس به شمار میرود.

در دقیقه 84 بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس پرش بلند همین بازیکن با قامتی متوسط، تیم برانکو را از شکستی حتمی فراری داد. او کسی نیست مگر فرشاد احمدزاده که یک والیبالیست قهار است. فوتبالیستی که اگر فرصتی پیدا کند و راهی ارومیه زادگاه خود شود همواره بساط والیبال را به راه میاندازد. فرشاد همراه برادران، دوستان و عبدالرضا علیزاده به سالن میرود و تا جایی که خسته شود والیبال بازی میکند.

البته ناگفته نماند این راز را خود فرشاد احمدزاده با ما در میان گذاشت. وقتی هم در مورد سعید معروف پرسیدیم، با افتخار گفت: «با هم سلام و علیک داریم و ما ارومیهایها  به وجودش افتخار میکنیم ولی با عبدالرضا علیزاده صمیمیتر هستیم و هر وقت به ارومیه میروم بساط والیبال به راه است!»

فرشاد احمدزاده قدرت پرش هایش هواداران فوتبال را یاد بازیکنانی همچون فابیو کاناوارو و ایوان کوردوبا می اندازد. دو مدافع افسانه ای سال های نه چندان دور فوتبال که با وجود قامت کوتاه پرش های های فوق العاده ای داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی