نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که سردار آزمون همراه دیگر ستاره های تیم ملی ایران به اردوی یاران کی روش در اردوی مالزی اضافه شده است، جدیدترین خبر درباره او ، پیشنهادی رویایی از لیگ جزیره است.

پیشنهاد رویایی قدیمی ترین باشگاه انگلیس برای خرید آزمون

 او البته در همه این 2 سال گذشته ، بارها خبرهایی اینچنینی را دور خود داشته که از بارسلونا تا آرسنال و میلان ایتالیا خواهانش هستند اما هر بار در همان کازان می ماند اما از سال قبل که به روستوف پیوست ، کمتر خبری از پیشنهادهای عجیب به او می شد.

درخشش سردار 21 ساله در لیگ قهرمانان اروپا و بازی های چشمگیرش در تیم ملی ایران اما حالا او را یک استعداد جوان در فوتبال اروپا کرده است که می تواند در تیررس تیم های بزرگ دنیا باشد. او بر خلاف دیگر ستاره های پیشین فوتبال ایران که به اروپا رفتند در کمتر از 23 سالگی توانسته به بازار اروپایی وارد شود. او حتی 2 سالی جوانتر از مهدوی کیاست برای پیوستن به باشگاه های مطرح اروپایی و این شانس درخشش فوق العاده اش در اروپا را بیشتر و بیشتر می کند. سردار که فصلی درخشان را در روستوف داشته ، بعد از رساندن تیمش به لیگ قهرمانان اروپا در ویسنته کالدرون هم به اتلتیکو گل زده و حالا نامش حسابی سر زبان هاست.

درحالی که هر بازیکنی برای بازی کردن در لیگ برتر جزیره نیاز به بازی در بیش از 70 درصد بازی های ملی دو سال اخیر تیم ملی کشورش دارد ، سردار برخلاف سال های قبل ، حالا در دو سال اخیر تقریبا در بالای 80 درصد بازی های ملی ایران ثابت بازی کرده و منع پیشین برای گرفتن مجوز کار را ندارد.

او که گاردین نوشته قبلا در رادار تیم هایی مثل اورتون که مالکی ایرانی دارد هم بوده ، حالا توانسته چشم یورگن کلوب را به خود خیره کند. کلوب که نی را به دلیل مصدومیت ندارد، می داند در ژانویه ، مانه را هم برای مدت زمانی طولانی باید به تیم ملی کشورش بفرستد تا در جام ملتهای آفریقا بازی کند. به همین دلیل او در پنجره زمستانی ، به شدت نیاز به یک مهاجم دارد و حالا این مربی سرشناس به جوان ایرانی برای تیمش فکر می کند.

پیوستن سردار به لیورپول می تواند مهمترین خبر فوتبال ایران بعد از پیوستن علی کریمی به بایرن باشد و بعد از یک دهه یک بازیکن ایرانی به یکی از بزرگترین تیم های فوتبال دنیا برود. به یکی از تیم های که قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه اش دارد!

خبر مهم گاردین برای فوتبال ایران،در شبی منتشر شده که خیلی از مردم دنیا تا صبح برای دانستن سرنوشت انتخابات نزدیک آمریکا بیدار بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی